Gå til innhold

Den store Manne-hat tråden !


Gjest Pito

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er viktig å gi folk det de trenger og siden flere gutter her inne hardnakket påstår at vi damer hater menn, så tenker jeg at vi bør gi dem litt.

Så medsøstre, frem med alle drittsekker og tapere ! Fortell om hvorfor menn er håpløse !

Jeg kan begynne med å fortelle om en gutt jeg ble kjent med. Han bodde et stykke unna men jobbet i byen. Han var sjarmerende og morsom og tonen mellom oss ble rask tett og varm.

Han fortalte om økende følelser og hvordan jeg var det beste som hadde skjedd han.

Etter en stund havnet vi i seng og hadde en fantastisk natt sammen.

Morgenen etter virket han forandret og etter litt påtrykk fra meg innrømmet han å være gift og far til to små gutter !

Jævla drittsekk ! Ikke nok med at han løy for meg men han dro meg også inn i utroskap.

Jeg lot han gå et par mnd med trussel om at jeg skulle ringe kona, så ba jeg han dra til helvete !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva godt kommer av å bruke tid og krefter på å slenge dritt om menn? Dette virker til å kunne bli en vemmelig tråd... Ikke følg på!



Anonymous poster hash: f5cd3...c86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke menn, jeg hater ikke en gang de som har vært drittsekker mot meg, så jeg klarer ikke å gi folket det "de vil ha" i denne sammenheng. Men om målet med tråden er å fortelle episoder hvor en har opplevd drittsekker, så kan jeg ha noe å bidra med.

En hadde psykopatiske tendenser, og trøkket meg ned så godt han kunne. Levde i psykisk terror i nesten to år før jeg tok til vettet og kom meg vekk!
Han siste oppførte seg så utrolig bedritent mot meg, så han kuttet jeg bare ut, hardt og brutalt. Løgn, bedrag og utroskap tolererer jeg ikke.



Anonymous poster hash: bbf1f...061
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hva godt kommer av å bruke tid og krefter på å slenge dritt om menn? Dette virker til å kunne bli en vemmelig tråd... Ikke følg på! Anonymous poster hash: f5cd3...c86

Lurer jeg også på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit tråd.
Jeg liker menn.
Bare ikke playere som egentlig har dame og lignende, kunne du ikke bare postet den historien i den player-tråden som fantes her, trådstarter?

Synes det er vel mange som blir lurt av gifte/opptatte menn, hva med å ta en liten bakgrunnssjekk om dere liker dem så godt? Finne en av kompisene hans og spørre f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er viktig å gi folk det de trenger og siden flere gutter her inne hardnakket påstår at vi damer hater menn, så tenker jeg at vi bør gi dem litt.

Så medsøstre, frem med alle drittsekker og tapere ! Fortell om hvorfor menn er håpløse !

Jeg kan begynne med å fortelle om en gutt jeg ble kjent med. Han bodde et stykke unna men jobbet i byen. Han var sjarmerende og morsom og tonen mellom oss ble rask tett og varm.

Han fortalte om økende følelser og hvordan jeg var det beste som hadde skjedd han.

Etter en stund havnet vi i seng og hadde en fantastisk natt sammen.

Morgenen etter virket han forandret og etter litt påtrykk fra meg innrømmet han å være gift og far til to små gutter !

Jævla drittsekk ! Ikke nok med at han løy for meg men han dro meg også inn i utroskap.

Jeg lot han gå et par mnd med trussel om at jeg skulle ringe kona, så ba jeg han dra til helvete !

husj husj hvordan kan du hate han for det? du må da forstå han hadde det tøft med kona. vedder på at den kjerringen ikke engang gadd å suge han på hele 3 dager! hallo??? Dessuten var det nok du som utstrålte noe merkelig, du bad nok om det indirekte. For ikke å snakke om at denne mannen faktisk har rett til å gjøre slikt mot deg og kona og unga (spesielt døtrene) fordi menn har faktisk blitt diskriminert gjennom hele verdens historien ved å måtte krige og jobbe mens damene var så heldige å få lov til å slippe å gå på skolen og jobben osv. Vi skylder dem faktisk å finne oss i slikt, blir for dumt når du skal klage!

Anonymous poster hash: 901a3...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er drittsekker og følelsesløse bavianer! De lyver og går bak ryggen din. De stinker og vasker seg nesten aldri... De er ofte u-trente så snart man får de inn i hus. Nei sier som jeg alltid har sagt - Alle menn er voldtektsforbrytere inntil det motsatte er bevist... :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er voldtektsforbrytere inntil det motsatte er bevist... :nei:

Du tar feil, det er alle som ikke danser...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert i et forhold med to kvinner og begge har vert utro drittsekker. Det var KVINNER.

Hva mener du? Alle vet jo at damer også er utro, sikkert kjempe mange. Det er ikke newsflash liksom :P Du får lage din egen tråd om drittkjerringene, eller.. skrive i en av de som allerede finnes :laugh: Greia er jo at vi damer sutrer ikke på kg dagen lang om alle disse kvinnehaterne ved å lage utallige tråder om det.. Vel de siste alle damer hater alle menn trådene kan jeg muligens ikke ta med i regninga da de ble startet av samme person.. litt sånn :fise:

Anonymous poster hash: 901a3...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun møtt en mann som jeg kunne ønsket var slettet med jordens overflate :fise:

Men ellers liker jeg menn, kunne ikke ha vært uten

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så møkklei alle disse trådene som dukker opp på dusinet i uka og som kun går ut på å skulle rakke ned på det motsatte kjønn. Hvor faen kommer de fra alle sammen og hva er poenget? Jeg ser virkelig ikke hensikten. Vi kan rakke ned på hverandre kjønnsmessig til vi blir blå, men fakta er at ingen av kjønnene er en døyt bedre enn det andre, verden ville aldri vært som den er både på godt og vondt uten hverandre og livet i seg selv ville aldri eksistert hvis vi ikke hadde hverandre. Kjipe opplevelser med det motsatte kjønn er en del av livet og en særdeles stor del av læringskurven til de aller fleste av oss, kvinne som mann. MOVE ON!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle menn er drittsekker og følelsesløse bavianer! De lyver og går bak ryggen din. De stinker og vasker seg nesten aldri... De er ofte u-trente så snart man får de inn i hus. Nei sier som jeg alltid har sagt - Alle menn er voldtektsforbrytere inntil det motsatte er bevist... :nei:

Morsomt at dette kommer fra deg. Utro familie ødelegger.

Anonymous poster hash: 36e29...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hva mener du? Alle vet jo at damer også er utro, sikkert kjempe mange. Det er ikke newsflash liksom :P Du får lage din egen tråd om drittkjerringene, eller.. skrive i en av de som allerede finnes :laugh: Greia er jo at vi damer sutrer ikke på kg dagen lang om alle disse kvinnehaterne ved å lage utallige tråder om det.. Vel de siste alle damer hater alle menn trådene kan jeg muligens ikke ta med i regninga da de ble startet av samme person.. litt sånn :fise:

Anonymous poster hash: 901a3...7c2

Nei jeg gidder ikke lage en sånn tråd. Jeg hater ikke kvinner. Jeg elsker dem. De jeg ikke kan fordra er x'ene mine, utro kvinner OG menn, og mobbere av begge kjønn. :kvalm:

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dette kommer fra deg. Utro familie ødelegger.

Anonymous poster hash: 36e29...f00

vet du hva ironi er? jeg har aldri sett hun cowboy-- her på forumet før, men er det sånn mener du at om man har vært utro en gang selv så må man finne seg i at andre er det? evt at man må like/støtte det?

Anonymous poster hash: 901a3...7c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...