Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #1 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg har kjøpt ett par sko og en genser på salg nå, som jeg var misfornøyd med når jeg kom hjem. Kan disse byttes? Mot pengene tilbake eller kan jeg få tilgodelapp? Noen som vet før jeg tar meg bryet med å kjøre tilbake til butikken... Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 15. juli 2004 #2 Del Skrevet 15. juli 2004 Dette bestemmer butikken helt selv. Kunder har ingen bytterett på kjøp over disk. Det varierer mao fra butikk til butikk. Litt større kjeder har ofte veldig fleksible bytteordninger, selv på salgsvarer, men er det en midre butikk kan det bli vanskeligere. Mange gir ikke tilgodelapp en gang, så du må nesten ringe og spørre butikken. Jeg vil ikke tro de vil bytte skoene hvis det f.eks bare er fargen eller noe sånt du ikke er fornøyd med. Det er viktig at man prøver slike ting i butikken før man kjøper det. Er det derimot noe galt med skoene som butikken har forårsaket skal de selfølgelig hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 15. juli 2004 #3 Del Skrevet 15. juli 2004 Om du får pengene tilbake avhenger av hvilen butikk du handlet i. Ta med deg kvitteringen og spør. Den eneste måten du kan finne det ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2004 #4 Del Skrevet 17. juli 2004 De fleste velger bytterett kun mot feil og mangler. salg er salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå