Cand alt Skrevet 15. juli 2004 #1 Del Skrevet 15. juli 2004 Gubben har bursdag og jeg vurdere og bestille en reise til Tallin. Noen som har vært der og kan tipse meg om noe herlig bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. juli 2004 #2 Del Skrevet 16. juli 2004 Søk på Tallinn her, så kommer det opp mange tråder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #3 Del Skrevet 16. juli 2004 Ta et søk ja. velger du å bestille reise dit, så kommer dere til å ha en kjempefin ferie, det kan jeg love :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg har søkt og fått mange råd. Men tenkte på noen mer personlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2004 #5 Del Skrevet 18. juli 2004 Fikk null treff når jeg søkte på Tallinn, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå