AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #21 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kanskje du har vært for dårlig til å vie samme oppmerksomheten til han som han gjør med deg? Hadde det vært meg ville jeg vurdert dette først. Jeg har tenkt på det. Men jeg er veldig kosete og tar initiativ til kos/massasje/sex 90% av tiden. Så det er ikke derfor. TSAnonymous poster hash: b933d...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquiz Skrevet 16. oktober 2014 #22 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har tenkt på det. Men jeg er veldig kosete og tar initiativ til kos/massasje/sex 90% av tiden. Så det er ikke derfor. TSAnonymous poster hash: b933d...030 Om ikke annet så er det jo bra at det ikke er problemet....! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #23 Del Skrevet 16. oktober 2014 For en dust! Sorry språkbruken min, men han burde absolutt prioritere kos med jenta si framfor en mobil! Han fortjener ikke deg, er det jeg mener. Greit nok å se på mobilen av og til men å HELE tiden bruke den fremfor å ha sex med jenta si om morgenen er uforståelig for meg.. Her har han ei jente tilgjengelig for kos og han bortprioriterer det? og det hver eneste morgen=?? What a waste of time... Du har min dypeste sympati Kosing med mobilen er da ikke noe nytt - på 80-tallet ble mobilen omtalt som jappe-bamse eller yuppie-nalle. Anonymous poster hash: 0d3b8...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #24 Del Skrevet 16. oktober 2014 kjenner meg igjen. mannen min sier han ikke har tid til og kose med meg på morgenen før jobb men ligger ofte 30 min og fikler med mobilen. SÅ da handler det jo mer om prioritering. Anonymous poster hash: 08850...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #25 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har gjort noe med det 😉 Når jeg har våknet de to siste morgenene, og han ligger våken med mobilen i hånda, så har jeg innyndet meg og lagt meg på armen hans, startet med stryking og kjæling med håret og beveget meg nedover. Standard er at han legger bort mobilen når jeg kommer langt nok ned 😜 Så her er det bare å fortsette med det. Nå er det stor fare for at jeg på et tidspunkt blir drittlei av å måtte ta initiativ hele tiden. Men han må liksom settes i gang. Hvis ikke kommer vi til å ha et kose- og sexløst liv 😔. Takk for svar, i alle fall 👍 TSAnonymous poster hash: b933d...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomasjj Skrevet 17. oktober 2014 #26 Del Skrevet 17. oktober 2014 En mulighet hvis dette fortsatt blir et problem er å foreslå mobilfritt soverom. Og mobilen som alarm er det bare å droppe, for da sklir det ut. Bruk en vekkerklokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #27 Del Skrevet 17. oktober 2014 En mulighet hvis dette fortsatt blir et problem er å foreslå mobilfritt soverom. Og mobilen som alarm er det bare å droppe, for da sklir det ut. Bruk en vekkerklokke. Jeg synes dette er en svært god idé, men da jeg foreslo mobilfri middager, fnyste han, samt at dattera mi ble hysterisk. Fikk det gjennom, og det går fint nå. Tror ikke han går med på mobilfri sone på soverom. Han "er jo ikke avhengig", så det høres sikkert dumt ut i ørene hans. En mulighet er vel å forsøke å si at vi lar mobilene være i nattbordskuffa når vi har fri og ingen avtaler. Nei jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette. Jeg får bare konfrontere han på en behagelig måte, og håpe at det ikke blir en altfor stor krangel.. TSAnonymous poster hash: b933d...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tomasjj Skrevet 17. oktober 2014 #28 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Måltider burde etter min smak også være mobilfrie. Det dreier seg ikke om avhengighet eller ikke, men om at man skal være sammen da. Jeg sa ifra om dette og mobilfritt soverom med en gang i et tidligere forhold, og det fungerte fint. Begge var enige. Endret 17. oktober 2014 av tomasjj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå