Gå til innhold

Samboer koser med mobilen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..altså på morgenen.

Elsker å våkne å kose litt. Trenger ikke utvikle seg til sex, selv om det også er supert.

I det siste har jeg våknet, sett bort mot han og der ligger han med mobilen i handa. Dersom jeg forsøker å ta litt på han eller legge meg på armen, fortsetter han bare med mobilen.

En morgen begynte han utrolig nok å ta på meg, koste med puppene mine og jeg ble skikkelig glad, men før jeg ante ordet av det så slutter han legger seg på sin plass, plukker opp mobilen og begynner med den igjen... 😳

Dersom jeg tar opp at jeg synes at han overdriver den mobilbruken, får jeg til svar at det er lite vits å klage på ting jeg ikke kan gjøre noe med.

Noen som har en idé om hva jeg skal gjøre?

Anonymous poster hash: b933d...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hopp rett på å sug han istedet, det gjør jeg hvis jeg vil ha sex og han er enten i søvn og/eller dypt konsentrert i tvn/ps4 vi har på soverommet.

Dette er fra hans eget ønske da, men fungerer som bare det :)

Du kan jo spørre hvorfor han er på mobilen hele tide ETTER sexen :) mindre sjanse for krangel da, og hvis han blir sur, bare si du var kåt :) hvilke menn drømmer ikke om det :)

Anonymous poster hash: 47262...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp rett på å sug han istedet, det gjør jeg hvis jeg vil ha sex og han er enten i søvn og/eller dypt konsentrert i tvn/ps4 vi har på soverommet.

Dette er fra hans eget ønske da, men fungerer som bare det :)

Du kan jo spørre hvorfor han er på mobilen hele tide ETTER sexen :) mindre sjanse for krangel da, og hvis han blir sur, bare si du var kåt :) hvilke menn drømmer ikke om det :)Anonymous poster hash: 47262...6e9

Hadde vi hatt "yes means yes" loven her i Norge så ville det du sier bli sett på som voldtekt. Uansett om man er kjærester eller ei.

Anonymous poster hash: af34d...4f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Kan ligge med mobilen en liten stund før jeg står opp, altså. Jeg tenker at han nettopp har våknet, la ham ligge litt med mobilen om det er det han vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Kan ligge med mobilen en liten stund før jeg står opp, altså. Jeg tenker at han nettopp har våknet, la ham ligge litt med mobilen om det er det han vil.

Joda. Han får jo ligge med mobilen så mye han vil. Når han er ferdig, så står han opp. Dermed får jeg ikke gjort noe fra eller til.

Jeg synes ikke det er greit eller nødvendig å måtte mase seg til kos. Så det ender med at jeg holder kjeft for husfredens skyld. Men savner kosestundene de morgenene vi har fri...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For en dust!

Sorry språkbruken min, men han burde absolutt prioritere kos med jenta si framfor en mobil!

Han fortjener ikke deg, er det jeg mener.

Greit nok å se på mobilen av og til men å HELE tiden bruke den fremfor å ha sex med jenta si om morgenen er uforståelig for meg..

Her har han ei jente tilgjengelig for kos og han bortprioriterer det? og det hver eneste morgen=??

What a waste of time... Du har min dypeste sympati :hug:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..altså på morgenen.

Elsker å våkne å kose litt. Trenger ikke utvikle seg til sex, selv om det også er supert.

I det siste har jeg våknet, sett bort mot han og der ligger han med mobilen i handa. Dersom jeg forsøker å ta litt på han eller legge meg på armen, fortsetter han bare med mobilen.

En morgen begynte han utrolig nok å ta på meg, koste med puppene mine og jeg ble skikkelig glad, men før jeg ante ordet av det så slutter han legger seg på sin plass, plukker opp mobilen og begynner med den igjen...

Dersom jeg tar opp at jeg synes at han overdriver den mobilbruken, får jeg til svar at det er lite vits å klage på ting jeg ikke kan gjøre noe med.

Noen som har en idé om hva jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: b933d...030

TROLL!!!!!!

Anonymous poster hash: 16e18...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente at han runka ved siden av deg med telefonen? :P

Anonymous poster hash: 3297a...05c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust!

Må si meg ganske enig. Noen er altfor avhengige av mobilen. Her i huset har vi ikke engang med mobilene til soverommet på kvelden.

Anonymous poster hash: be6d2...eba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortjener ikke deg, er det jeg mener.

Hva med å spare de store ordene til et tema som forjener det?

Anonymous poster hash: 36143...8c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Må si meg ganske enig. Noen er altfor avhengige av mobilen. Her i huset har vi ikke engang med mobilene til soverommet på kvelden.

Anonymous poster hash: be6d2...eba

Vi har de med, som ringeklokke :fnise: Ellers så er de ikke noe nyttige på soverommet iallefall :)

Hva med å spare de store ordene til et tema som forjener det?

Anonymous poster hash: 36143...8c3

Nei, jeg sier meningen min :)

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste overskriften,tenkte jeg at samboer var kvinne og brukte mobilen som leketøy :fnise:

Anonymous poster hash: ab30d...c46
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..altså på morgenen.

En morgen begynte han utrolig nok å ta på meg, koste med puppene mine og jeg ble skikkelig glad, men før jeg ante ordet av det så slutter han legger seg på sin plass, plukker opp mobilen og begynner med den igjen...

For et utrolig barnslig svar!? Mener han at du bare skal finne deg i å bli oversett da? Jeg drar ofte typen i armene når han blir liggende med telefonen for lenge, og da tar han alltid hintet og legger den bort. Det er selvsagt forskjell på folk, men selv har jeg et visst behov for oppmerksomhet, og det virker da som du lar deg plage også. Har du ikke tatt det opp med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..altså på morgenen.

Det der hadde jeg ikke gadd, så jeg hadde ikke kost med ham før den ble borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel. Dette plager meg i utgangspunktet mest om morgenen på fridager. Han bruker mobilen MYE hele dagen. Er stadig vekk seinere enn avtalt eller får ikke ting gjort, og jeg tror det er fordi han tuller bort tida på mobilen.

Når han kjører bil ser jeg at han er pålogget Facebook mens han kjører. (Har sjekka dette når jeg sitter på og han lar mobilen være, da er han ikke aktiv der).

Jeg har innført mobilfri når vi spiser middag (har barn). Noe som hittil har gått greit.

Han et helt klart mobilavhengig, men jeg kan ikke gjøre noe med det. Vil bare at han skal våkne opp og ha lyst å kose med meg - framfor mobilen.

Kan prøve idéen med å ikke la han være i fred med mobilen i senga helt til han tar hintet..

Tror det er mange mobilavhengige der ute som ikke innser det sjøl...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde du seriøst mente at han koste med mobilen sin jeg. Altså klappet og strøk på den :)

Han er vel ikke så glad i morgenkos da? Er jeg veldig trøtt om morgenen syns jeg det kan være irriterende å bli kost for mye med/kose med andre. Kan hende han har det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde du seriøst mente at han koste med mobilen sin jeg. Altså klappet og strøk på den :)

Han er vel ikke så glad i morgenkos da? Er jeg veldig trøtt om morgenen syns jeg det kan være irriterende å bli kost for mye med/kose med andre. Kan hende han har det på samme måte.

Han har alltid likt kos før. Dette er noe som har oppstått de siste ukene.

Jeg er gravid og mistenker at det har noe med saken å gjøre..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har vært for dårlig til å vie samme oppmerksomheten til han som han gjør med deg?

Hadde det vært meg ville jeg vurdert dette først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...