Gjest fotballflue Skrevet 15. oktober 2014 #21 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Å sove er det beste jeg vet Før dro jeg på jobb kl 7, la meg da jeg kom hjem kl 15, og sov til jeg skulle på jobb igjen kl 7 neste morgen. Det eneste som er dumt er jo at man går glipp av så mye. Sover gjerne 10-12 timer hver natt, i helgene Endret 15. oktober 2014 av fotballflue
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #22 Skrevet 16. oktober 2014 God morgen. Nå har jeg fått dratt meg opp av senga Det var utrolig digg å kunne sove så lenge i dag Anonymous poster hash: d15f4...8ac
Gjest Peanut Skrevet 16. oktober 2014 #23 Skrevet 16. oktober 2014 Huff. :3 Jeg er også en sånn som kan soove. ^^, Elsker å ligge å drømme og gjerne også bestemme meg for hva jeg skal drømme om før jeg sovner. Går forferdelig mye i HP og LOTR-verdenen altså. :3 Og så er det litt fascinerende å tenke på at de eventuelle menneskene man møter i drømme har man enten møtt eller sett før irl.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 16. oktober 2014 #24 Skrevet 16. oktober 2014 Jepp, elsker å sove. Er godt med en pause fra verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå