Gå til innhold

Flere som elsker å sove?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker å sove lenge og ligge å dra meg i helgene :) Det er så herlig. I love love love it!!

Jeg er ikke oppe av senga før 12-1 tiden.

Når jeg skal på jobb må jeg opp kvart på 7 :( Helt grusomt! I morgen har jeg fri fra jobb og da skal det purkes og soves :jippi:

Anonymous poster hash: d15f4...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det. Det er jo livsviktig

Skrevet

Jeg liker å sove, men liker ikke å sove lenge om morgenen, står heller tidlig opp, legger meg tidlig og sover på ettermiddagen:)

Anonymous poster hash: 7cd29...f18
Skrevet

I perioder kan jeg være et skikkelig dovendyr! Har ingen problemer med å sove 9-11 timer i disse periodene..(Pr.natt da.)
Er jo ingenting som er bedre enn å sove da. Slipper å tenke, bare drømme seg bort i alle salgs drømmer.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke samvittighet til det lengre. Jeg elsker å sove, men det er så mye annet som skulle vært gjort. Eneste gangene jeg kan sove til over 10 er når jeg har bare meg selv å tenke på, feks om man er på tur uten familien.

Studietiden da man bare hadde seg selv å tenke på. Da kunne jeg sove lenge. Som regel hadde jeg vært oppe lenge og, men desto bedre var det å bare se at klokken var 12 og tenke "jeg sover en time til".

Da jeg og konen var ettparogtyve husker jeg hvordan noen typiske feriedager i syden ble mer eller mindre sovet bort. Typisk stå opp sent, spsie "frokost", gå på stranden hvor man sover og gjør ingenting. Spise lunsj, hvile/sove litt mer, gå på rommet, dusje, hvile litt til, så ut og spsie middag og kaste bort mer tid frem til man legger seg. Er noe spesielt med å sove på stranden i syden, man blir så herlig "utslått".

Gleder meg til ungene ikke skal være med på ferie. (bare 15-20 år til).

Endret av ekkoet
  • Liker 1
Skrevet

Jaaaa, det er deilig å sove :veslejenta:

Anonymous poster hash: 634d4...c15
Skrevet

Jeg er skikkelig dovendyr. Kan sove 9-10 timer hver natt, eller ta meg en liten powernap på ettermiddagen. DET er digg det.

Gjest Hummels
Skrevet

Så klart elsker jeg det. Er et typisk B-menneske jeg. Elsker å være oppe så lenge som mulig om natta, og ligge lenge om morgenen. Har aldri klart å sovet lenger enn til 12.00. Av og til 12.30 hvis jeg er oppe til 6-7 om morgenen.

Skrevet

Jeg tror jeg sover for lite, 7 timer hver natt og våkner alltid trøtt.

Anonymous poster hash: 3f4af...683
Skrevet

Jeg sov til klokka var 4 i dag, så tror det besvarer spørsmålet en del (dog la jeg meg i 8-9 tiden i morrest.). Elsker å sove. Aner ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke hadde mulighet til å sove ut løpet av uka.

Skrevet

SOVE!!! :strix: Jeg sover heeele natten.. Kommer hjem å sover 3-4 timer også våken litt også sover igjen! Lett 12 timer i helgene.. Takk gud for at jeg ikke har en morgenhund, men en hund som også liker å sove lenge :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg elsker å sove! :strix:

Våknet nettopp fra en 3 timers powernap :sjenert:

Jeg er så dovendyr at det er faktisk ikke noe problem for meg å sovne igjen til natten etter en så lang "nap" :P

Skrevet

Elsker å sove, bli vekt av noe, for så å sovne igjen og fortsette drømmen.

Skrevet

Ja, jeg elsker å sove! :strix:

Våknet nettopp fra en 3 timers powernap :sjenert:

Jeg er så dovendyr at det er faktisk ikke noe problem for meg å sovne igjen til natten etter en så lang "nap" :P

Samme her!

Skulle fått betalt for å sove :hoho:

• Liker 1
Skrevet

I og for seg gjør jeg det. Siden jeg i perioder sliter med søvnløshet så er de periodene da jeg faktisk sover noenlunde greit gull verdt. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg melder meg inn i klubben.

Elsker å sove. Det er jo så deilig å bare slumre og du har ingenting du må stå opp til. Herlig :) Gleder meg til helgen allerede.

Samboer står opp mye tidligere enn meg i helgene og skal ikke vekke meg før 9. Det er akkurat som å vekke opp en drage. Du gjør det bare ikke :fnise:

Sover aldri lengre enn 12, men er som regel oppe rundt halv 11-11 tiden.

Endret av smalls
Gjest Belle âme
Skrevet

Elsker å sove og eg hater, virkelig HATER å ikkje kunne sove meir enn 10:30-12:00 i helgene! Får ikkje til å sove meir!!!!!!!!

Skrevet

Det beste er å stå opp litt tidlig (kl 8-9), og så slokne på sofaen etter frokost :P Det er ferieaktivitet for meg!

Anonymous poster hash: 84cc8...50c
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg sto opp klokken 15:00 i dag. :fnise: Elsker å sove, og skal sove like lenge i morgen og. Digg med fri!!

Anonymous poster hash: af22e...2b5
Skrevet

Sover rundt 15 timer hver natt, så begynner å bli lei soving :P Men er fortsatt skikkelig deilig å legge seg under dynen om kvelden, og å slappe av litt før man står opp om morgenen :)

Anonymous poster hash: 6ce57...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...