Gjest ikke innlogget kid-a Skrevet 25. juni 2002 #1 Del Skrevet 25. juni 2002 Hørt noe av musikken jeg foreslo?? Hva synes du?? Er litt spent... Noen nye forslag også, kanskje??? Trenger sårt litt input i platesamlinga. Har hørt på Epigraphs i hele helga, begynner å bli klar for noe nytt... Håper noe falt i smak! Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Hei Kid-a! Jeg har nettopp fått 'rit' og 'liker', og begge har straks erobret en høy status! 'rit' er autentisk og talende, 'liker' er veldig lekende og ganske lettspilt. Tror forresten du kan få tak i "planet, rivers and ...ikea" på www.zailor.no Hva med litt vokalmusikk da? Oslo kammerkor, The Real Group? ikke noe for deg kanskje? Jeg følger ikke så mye med på ny musikk at jeg kan hoste opp noe til enhver tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Kid-a Skrevet 30. juni 2002 #3 Del Skrevet 30. juni 2002 Så bra at du likte dem!!! Tri O'trang har kommet ut med ny plate for ikke så lenge siden (husker ikke om jeg sa det), fordivi. Har ikke kjøpt den ennå, men tenkte jeg skulle det... Har hørt lite (bare)vokalt, men det kommer nok. Mye som må prøves! Ellers har jeg hørt litt på mer lett-å-like-musikk som Diana Krall og Radka Toneff... det er greit med den typen også, innimellom... Takk for tipset med planets, rivers... and ikea! Den må jeg ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 2. juli 2002 #4 Del Skrevet 2. juli 2002 Takk igjen for gode anbefalinger! Må vel ha "fordivi" etter hvert. ..Det ante meg at du hører på Radka Toneff også. Jeg kjente ikke så mye til musikken hennes før NRK sendte radiodokumentaren om henne første gang i 1998. "Fairytales" er noe for seg selv, men jeg liker "It don't come easy" også. "Winter Poem" er ikke så lett å like synes jeg, men den er viktig som Radka's kanskje tydeligste personlige uttrykk gjennom valg av tekster, før hun var klar for å bruke sine egne. Natalie Cole's "Snowfall on the Sahara" har jeg også kjøpt, mest fordi den inneholder en av de mest swingende versjoner av "Reverend Lee" jeg har hørt (Ved siden av Diane Schuur's på "GRP Live in Session") Har du hørt noe GRP-musikk forresten? Veldig "West Coast", sitter godt i øret. kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå