AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #21 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg ble banket og kalt hore av den helnorske tannlegesønnen og hans like helnorske venner da jeg var 9-10. Dette var ord de brukte mot meg daglig, frem til jeg ble 12-13. Fint å høre at det er kulturen til foreldrene deres som har skylda.Anonymous poster hash: e1b37...bc2 Trist, men det har ikke noe med denne saken å gjøre. Anonymous poster hash: 9936d...97c 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #22 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg rapporterer heller inn nok ett tilfelle av grov mobbing av muslimer i skolen. Mobbet av muslimer for klærne Mobbingen av den lille førsteklassingen er så grov og de utvidede opplysninger gitt så sjokkerende at jeg har lyst til å sitere hele artikkelen men panelet er fullt kapable til å lese elendigheten selv. Velkommen til det nye norge :-) *ironi*Anonymous poster hash: 2fc20...092
Magnifique Skrevet 16. oktober 2014 #23 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Tråden er ryddet for avsporing og persondebatt. Diskusjonen om muslimer og jøder er splittet og finnes her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=879154 - Magnifique, mod. Endret 16. oktober 2014 av Magnifique
jabx Skrevet 16. oktober 2014 #24 Skrevet 16. oktober 2014 Trist, men det har ikke noe med denne saken å gjøre. Ikke minst fordi det lukter oppdiktet historie for å fjerne fokus fra ukulturen som manifesteres i grov vold mot en ung jente. Denne jenta havnet faktisk på sykehus med alvorlige skader! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå