Gå til innhold

Muslimer, barn, rasisme, vold....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste denne saken nå. http://www.varden.no/nyheter/jente-11-banket-opp-av-guttegjeng-i-eventyrfabrikken-1.1335483

De kaller en elleve år gammel jente for hore, slår og sparker henne. Guttestreker er det nok noen som kaller det, men jeg mener dette er skremmende holdninger de har lært hjemme.

Nå hadde også en av de voksne knuffet da personalet fant ut av dette.

De må gjerne klage over rasismen, men de klarer jammen å bidra til det selv!

Anonymous poster hash: cdc46...46e
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste denne saken nå. http://www.varden.no/nyheter/jente-11-banket-opp-av-guttegjeng-i-eventyrfabrikken-1.1335483

De kaller en elleve år gammel jente for hore, slår og sparker henne. Guttestreker er det nok noen som kaller det, men jeg mener dette er skremmende holdninger de har lært hjemme.

Dette er ikke holdninger som barna utvikler bare seg i mellom, slike holdninger arver de av foreldrene.

Anonymous poster hash: 9936d...97c

• Liker 9
Skrevet

Dette er ikke holdninger som barna utvikler bare seg i mellom, slike holdninger arver de av foreldrene.

Anonymous poster hash: 9936d...97c

Ja, jeg sa da ikke at de utvklet det seg imellom?

Skrevet

De skulle vært nektet inngang til neste eid. Jeg skjønner ikke at de er velkomne tilbake med sikkerhetsvakter rundt seg.

Rasisme fra muslimske barn er egentlig intet nytt under horisonten.

I 1999-2000 gjør Inger-Lise Lien feltarbeide rundt dynamikken på skoler i muslimsk-dominerte Oslo Øst. Hun påviser en kultur som gjør at norske jenter påvirkes til å tenke nedsettende om seg selv og "institusjonaliseres" til å forakte norske verdier og kultur.

Jeg skulle ønske jeg var jomfru, men det er for sent nå.

Så er det saken med Elias som ble med på flyttelasset til multikulturelle mor.

Er vi alle rasister? Del 1

Del 2

Dette skal vi nok få se mer og mer av.

Anonymous poster hash: b7839...fa5
  • Liker 6
Skrevet

Vi må heller ikke glemme den økende jødehetsen i Norge.

I mars 2010 kunne NRK Dagsrevyen fortelle om økende muslimsk jødehat på skoler i Norge og Sverige. Som et resultat av dette la Utdanningsetaten i Oslo i fjor frem en rapport, der det kom frem at ett av tre jødiske barn regelmessig ble utsatt for rasisme, mens for eksempel bare fem prosent av muslimske barn kunne melde at de hadde opplevd det samme.

Det nye jødehatet

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lest at "muslimer er de nye jøder". Nei, muslimer er muslimer og jøder er jøder og antisemittismen i Norge øker som følge av tilstedeværelsen av muslimer.

Hvis hvert 3 muslimske barn regelmessig ble utsatt for hets i skolen så hadde det blitt månelyst. Rundt jødehatet er det for det meste bekmørkt. Det kommer noen med en lommelykt engang i blant, men problemet er ett troll og jeg kan ikke se at det kun vil vokse og vokse.

Ingen reell innsats er satt inn, så vidt jeg vet, for å dempe den rasistiske mobbing av jødiske barn på skole i Norge.

Jødehat lever i god jord i den muslimske befolkning i Norge, etniske nordmenn er heller ikke fritatt, og foreldre vil overlevere hatet til sine barn i generasjoner fremover.....*pessimist*

• Liker 8
Skrevet

Anbefaller alle som er skeptisk til muslimsk innvandring til å lese på rights.no

Skrevet

Guttestreker? 7 gutter som sparker løs på en 11 år gammel jente og kaller henne hore!! Det er IKKE hva jeg kaller guttestreker!

Se for deg 7 norske gutter som sparker en 11 år gammel muslimsk jente. Det hadde blitt månelyst!

• Liker 10
Skrevet

Jeg hater muslimer og troen deres! Er noe av det verste vi har her i landet, samme med radikale kristne. Hjelper vel ikke hva jeg mener, men hadde vært så greit å sluppet disse overreligiøse idiotene...

• Liker 7
Skrevet

Anbefaller alle som er skeptisk til muslimsk innvandring til å lese på rights.no

Det har da ingenting med dette å gjøre! Med slike episoder bidrar de selv til fremmedfrykt. Nå får de jammen ta sin del av ansvaret for å ikke skape mer rasisme.

• Liker 4
Skrevet

Sitat bruker Ferie: Anbefaller alle som er skeptisk til muslimsk innvandring til å lese på rights.no

Det har da ingenting med dette å gjøre!

rights.no har alt med dette å gjøre. Det ferie anbefaler er ett utmerket forslag. HRS tar for seg ett bredt spekter av problematikk rundt innvandring, asyl instituttet, kriminalitet og u-kultur som bringes med av begge forenevnte.

Human Rights Services

Her er deres artikkel om saken:

11 år gammel og slått og sparket i Evnentyrfabrikken

• Liker 1
Skrevet

rights.no har alt med dette å gjøre. Det ferie anbefaler er ett utmerket forslag. HRS tar for seg ett bredt spekter av problematikk rundt innvandring, asyl instituttet, kriminalitet og u-kultur som bringes med av begge forenevnte.

Human Rights Services

Her er deres artikkel om saken:

11 år gammel og slått og sparket i Evnentyrfabrikken

De sammenlikner dette med å gi søndagsskoler også ekstra vakter, men det har det vel hittill ikke vært noen grunn til?

Skrevet

De sammenlikner dette med å gi søndagsskoler også ekstra vakter, men det har det vel hittill ikke vært noen grunn til?

Jeg har gått på søndagsskole, en grei praksis for at foreldrene mine kunne sove ut på søndager, annenhver gang, da en måtte kjøre oss.

Vi fikk engle-klistremerker og stjerner i boka som jeg pillet av og pyntet rommet mitt med. Søndagsskolen ble drevet av snille "tanter" som prøvde å overbevise oss om at "Jesus var vår beste venn". Det var rimelig "døllt", men det var aldri noen slosskamper nei. Ikke har jeg hørt om en voldelig gjeng med søndagsskole-barn noen steder i Norge som må ankomme "lekeland" med vakter som beskytter andre som er tilstede fra dem.

Ja, kan noen tenke seg det? En søndagsskole-gruppe som går til angrep på muslimske barn, tror du de hadde fått kommet tilbake med en gjeng med Securitas-overseere som passer på at de ikke utøver vold igjen?

De skulle vært utesteng for livstid!

De får holde eid på ett jorde hvor ingen som provoserer dem er til stede. Vil de utøve vold på sin "juleaften" så får de som nordmenn gjøre det i heimen!

• Liker 2
Skrevet

Islam er bare et helvete på jord. Få muslimene ut av Norge og tilbake til der de kommer ifra. Det er tydeligvis helt greit for dem med vold, voldtekt, tvangsgiftning, osv. SLIK ER DET IKKE HER, KOM DERE UT

Anonymous poster hash: 40566...302
  • Liker 5
Skrevet

Jeg ble banket og kalt hore av den helnorske tannlegesønnen og hans like helnorske venner da jeg var 9-10. Dette var ord de brukte mot meg daglig, frem til jeg ble 12-13.

Fint å høre at det er kulturen til foreldrene deres som har skylda.

Anonymous poster hash: e1b37...bc2

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen overraskelse at Norge blir mer og mer likt de landene som flyktningene kommer fra, jo flere av disse menneksene som kommer hit. Det er kulturen og menneskene som gjør land farlige å bo i, ikke det geografiske stedet. Hold ukultur og farlige individer ute fra Norge! Det at vi har fred, demokrati og velferdsordninger, og disse landene i motsetning har krig, korrupsjon og undertrykkelis,e er bevis nok på at "berikelse" fra disse stedene er 100% negativt for Norge og Vesten.

• Liker 3
Skrevet

For en rasistisk og stigmatiserende artikkel. Her må Erna Solberg på banen så må vi arrangere fakkeltog for muslimene som blir uthengt og sjikanert på det groveste.

Skrevet

Jeg ble banket og kalt hore av den helnorske tannlegesønnen og hans like helnorske venner da jeg var 9-10. Dette var ord de brukte mot meg daglig, frem til jeg ble 12-13.

Fint å høre at det er kulturen til foreldrene deres som har skylda.

Anonymous poster hash: e1b37...bc2

Lurer på hvorfor din kommentar blir ignorert... eller vent! Jeg vet hvorfor.

Dette har dessverre også jeg vært vitne til som barn og ungdom. Etnisk norske barn med helt lik oppførsel og språk.

• Liker 2
Skrevet

Dette har dessverre også jeg vært vitne til som barn og ungdom. Etnisk norske barn med helt lik oppførsel og språk.

Javel, så er norske barn helt like muslimske, men noe av det verste her er at de voksne i menigheten også begynt å knuffe til de ansatte. Jeg tviler sterkt på at det hadde skjedd med en norsk søndagsskole på tur.

• Liker 1
Skrevet

Javel, så er norske barn helt like muslimske, men noe av det verste her er at de voksne i menigheten også begynt å knuffe til de ansatte. Jeg tviler sterkt på at det hadde skjedd med en norsk søndagsskole på tur.

Nei, og det har jeg ikke uttalt meg om heller. Der bør det komme en anmeldelse mot personene som knuffet og den gruppen bør utestenges.

• Liker 1
Skrevet

Men kjære deg, ingen har da sagt at nordmenn ikke er i stand til å mobbe og til og med ta den ut fysisk.

Jeg ignorerte den av den enkle grunn at den ikke har noe med HI å gjøre. Jeg har selv opplevd det, med venninner faktisk, som av en eller annen grunn fant det interessant å dytte hodet mitt ned i snøen og se hvor lenge det tok til jeg gjorde grov motstand.

Jeg så ingen grunn til å ta opp dette eller koble en relevans til HI.

Vi snakker vi om en spesifikk hendelse i ett Lekeland hvor en gruppe gutter i full offentlighet med voksne tilstede utøvdge grov fysisk og verbal vold.

Ingen her kan legge frem en lignende hendelse med ikke-muslimske barn. Merk deg også at dette var en religiøs flokk med mennesker som feiret høytiden eid. De kom rett fra moske.

Kan du huske å bli banket opp og fornedret på juletrefest?

I tillegg, når en ansatt tar kontakt med de voksne som er med guttene, så opplever han en voksen som selv er voldelig og om han er en av foreldrene så forklarer det mye av guttenes oppførsel.

Da jeg kontaktet en voksen fra følget begynte han i stedet å knuffe på meg. Jeg opplevde ham som skrmmende og respektløs, forteller en ansatt i Eventyrfabrikken.

Barns utvikling er i hendene på foreldrene. Posten som ble "ignorert", foreldrene var skyldige.

Barnets utvikling

6 - 12 år

Dette er som regel en rolig periode for barnet.

Barnet har mange latente følelser det er viktig å ta vare på, som for eksempel seksualitet og agression.

I følgende hendelse har guttene utvist en aggresjon som er grenseoverskridende for barn i den alderen. Foreldrene har også overlevert en seksuell komponent, at ikke-muslismske jenter er horer (dette MÅ foreldre ha sagt hjemme, foreldre som skal få komme tilbake med sine barn. Om de ikke skal gjenta handlingen så må foreldrene gå gjennom en stor kulturell omvendig om barna skal kunne gjøre det også)

Den bevisste hukommelsen begynner å utvikle seg. Barnet kan begynne å få forventninger til ting som skal skje.

• De fleste minnene er positive og glade.
  • Barnet er ikke lengre så adaptivt. Vaner og mønstre utvikles i denne perioden.
  • Barnet klarer å organisere seg selv, og mestrer hverdagen stort sett på egen hånd.
  • Sosiale ferdigheter og egen identitet utvikles.
  • Likeverdige mellommenneskelige forhold er barnets nøkkelrelasjoner.
  • ”Merkelapper” blir en del av barnets identitet (tykk, venstrehendt, innflytter).
  • Det er viktig for barnet å være flink i noe. Mestring er viktig for identitetsbyggingen.
  • Barnet er opptatt av verden rundt det.

Skremmende på dypt nivå. Jeg kan ikke tro at disse foreldrene snur på en fem-øring og innser pedagogikken i at dette er en holdningsendring de først må igjennom for å "rette opp" barna sine holdninger.

Se på hvordan første foreldrer reagerer når ansatt tar det opp med ham. Aggresjon.

Grunnet dette mener jeg at denne menigheten skal være utestengt fra Eventyrfabrikken for evig tid og at alle foreldre skal meldes til barnevernet og gjennomgå foreldre-kurs, samt kurs i Norsk kultur, og at barna får droppe koran-timer etter skolen for timer i pedagogisk og kulturell opplæring/gjenlæring.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...