Gå til innhold

Snapchat-hacking og kvinnehat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har fortsatt handlingsfrihet, det er ikke det samme som å skulle gjøre hva man vil konsekvensfritt. Vi har rett til å luke ut kvinner som ikke egner seg som konemateriale.

Anonymous poster hash: 2121a...910

Wow. Jeg håper du er like ivrig på å fronte dette synspunktet på første date som du er anonym på nettet. Slik at damer får sin rettmessige sjanse til å luke ut deg som ektemann-materiale.

Jeg skjønner ikke hvorfor denne diskusjonen må være så svart/hvitt. Det er enten: "Damer har rett til å sende så mange nakenbilder de vil uten at noen deler dem" eller "De får skylde seg sjæl når de først har vært så dumme å gjøre det".

Kan vi ikke være enige om at det ikke er veldig lurt å sende naken-bilder av seg selv, men at det heller ikke er akseptabelt å dele dem til alle og enhver?

Og hva med å slutte å skjære alle disse damene over èn kam og drive denne voldsomme slut-shamingen. Jeg er sikker på at i spekteret av alle damene som gjør dette, finner du alt fra tankeløse bimboer som bare liker oppmerksomheten, til den fnisete, naive fjortisjenta som sendte et bilde hun trodde bare var for kjærestens øyne. Jeg har sympati for begge. Det går det faktisk an å ha, uten å dømme og nedvurdere dem og hånle at "de fortjener det".

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva det er du prøver å få sagt.

Tok en iPhone 5 med på laben og forsøkte å få få tilgang til forskjellige filer, (den er brukt med snap) og det gikk ikke på grunn av at minnekontrolleren (diskkontroler) ikke ga meg tilgang.

Det er selvfølgelig mulig at det hjelper å plukke istykker telefonen å ta ut minnet eller å jailbreake, det prøvde jeg ikke.

Men tror nok trygt jeg kan si at folk flest ikke kan gjenopprette filer fra IOS sånn helt uten videre.

Edited to add: Sier for min del stopp her, før noen sier noe man ikke burde ha sagt.

God helg. :vin:

Ok? Sier meg ingenting at du hevder du har gjort det. Du får sende det inn til de da, siden du tydeligvis kan tilbakebevise at det er mulig.

At folk flest ikke kan gjenopprette bilder eller filer fra IOS betyr ikke at applikasjoner ikke kan det.

Stopp i vei. Ser ikke hva som kan bli sagt bare fordi vi er uenige om Snapchat, men deg om det.

Skrevet

Og hva med å slutte å skjære alle disse damene over èn kam og drive denne voldsomme slut-shamingen. Jeg er sikker på at i spekteret av alle damene som gjør dette, finner du alt fra tankeløse bimboer som bare liker oppmerksomheten, til den fnisete, naive fjortisjenta som sendte et bilde hun trodde bare var for kjærestens øyne. Jeg har sympati for begge. Det går det faktisk an å ha, uten å dømme og nedvurdere dem og hånle at "de fortjener det".

Finner det forøvrig også morsomt hvorfor aldri gutter som sender nakenbilder blir nevnt. Bare at jentene som gjør det er oppmerksomhetssyke og fortjener det som kommer.

Det er mildt sagt vanvittig at vanlig folk finner det bedre å spille djevelsadvokat og forsvare kriminelle enn å forsvare de som er ofrene for et krenket privatliv. Sier mye om verdens tilstand.

• Liker 2
Skrevet

Finner det forøvrig også morsomt hvorfor aldri gutter som sender nakenbilder blir nevnt. Bare at jentene som gjør det er oppmerksomhetssyke og fortjener det som kommer.

Det er mildt sagt vanvittig at vanlig folk finner det bedre å spille djevelsadvokat og forsvare kriminelle enn å forsvare de som er ofrene for et krenket privatliv. Sier mye om verdens tilstand.

Ja, hvorfor nevner ikke dere jenter gutta med et ord? Hvorfor kaller dere det "kvinnehat" når det er minst like mange gutter som er rammet?

Anonymous poster hash: 777b2...32a

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvorfor nevner ikke dere jenter gutta med et ord? Hvorfor kaller dere det "kvinnehat" når det er minst like mange gutter som er rammet?

Dere? Hadde du følgt med i timen så har jeg gjentatt ganger sagt at også gutter er offer for dette.

Hvorfor sier ikke menn at også disse guttene er løse, oppmerksomhetssyke og fortjener dette?

• Liker 1
Skrevet

Dere? Hadde du følgt med i timen så har jeg gjentatt ganger sagt at også gutter er offer for dette.

Hvorfor sier ikke menn at også disse guttene er løse, oppmerksomhetssyke og fortjener dette?

De er det. De er like dumme dom jentene. Men i motsetning til jentene så skjønner de det selv.

Skrevet

De er det. De er like dumme dom jentene. Men i motsetning til jentene så skjønner de det selv.

Jasså, hvorfor er det gutter som skriver i kommentarfelter over hele internett om disse bildene og at de er redde for å være en av de som er lekket?

Det at man deler bilder med noen betyr ikke at man vil hele verden skal se de. Da hadde man delt de med hele verden. For en idiotisk holdning å ha.

• Liker 1
Skrevet

Jasså, hvorfor er det gutter som skriver i kommentarfelter over hele internett om disse bildene og at de er redde for å være en av de som er lekket?

Det at man deler bilder med noen betyr ikke at man vil hele verden skal se de. Da hadde man delt de med hele verden. For en idiotisk holdning å ha.

Ja, de lurer på om de er blitt lekket, men de sitter ikke og sutrer over "mannehat" og "diskriminering av menn". De skjønner at de har vært dumme og aksepterer det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av Desertflower
Skrevet

.

Jobber med saken, det går seg til. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...