Gå til innhold

Gruer meg til lørdagen....

MarianneE

Anbefalte innlegg

Dra på fest med hevet hode, du, og kos deg skikkelig! Du er ei nydelig jente! :klem:

De aller, aller fleste har blitt mere voksen på 10 år, og de som ikke har det er det riktig synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Søsteren min ble invitert på slik "Reunion" ifjor. Hun ble mobbet og utstøtt hele barneskolen og ungdomsskolen (, fordi hun var tynn og hadde lærevansker...).

Hun ble invitert med på fårspill sammen med jentene fra gamle-klassen, og svarte ja. To jenter fra klassen spurte gjentatte ganger om hun kom til å dra, og hun sa ja...Mamma og pappa, tantene mine spurte om hun kom til å dra..Hun svarte ja da også...

Da dagen kom, dro hun ikke...Kun foreldrene mine satte spørsmålstegn med hvorfor, de i gamleklassen forstod hvorfor..

Hun hadde ikke fått tid nok til å bygge opp selvtillitten som medelevene ødela gjennom 9år....

Hvis du vil dra, så synes jeg du skal dra, og ha det kjempeartig!

Vis dem at du har det topp med deg selv!! :)

Ha en fin Reunion :)

Clea

P.s Fint bilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det kommer til å gå så fint så.

På vår reunion viste det seg at min venninne og meg som absolutt ikke var de mest populære var de eneste som skjønte at vorspiel er gøy.

Vi kom 20 min for sent og stoppet i baren og kjøpte drinker på vei inn til middagen og lot dimlingene vente *knise*.(knising var det mye av den kvelden)

Vi hadde det kjempegøy, da det viste seg at det var flere av de "upopulære" som også kunne more seg.

En del av de "populære" kom ikke engang. (vet at hun ene ikke ville at alle skulle se hvor mye hun hadde lagt på seg, synd for henne for hun var en av de snille, og festen var skikkelig moro)

Det beste var at de fleste var blitt voksne og lot gammel moro være gammel moro.

lykke til festen blir sikkert helt knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Av og til føler jeg at slike reunions blir nerdenes hevn for noen. Man godter seg nærmest over at de som da var populære nå ikke har kommet seg noe lenger. Synes nå det er verre at voksne mennesker tenker så primitivt, enn tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Av og til føler jeg at slike reunions blir nerdenes hevn for noen. Man godter seg nærmest over at de som da var populære nå ikke har kommet seg noe lenger. Synes nå det er verre at voksne mennesker tenker så primitivt' date=' enn tenåringer.[/quote']

For meg var det litt sånn til å begynne med. :oops:

Men etterhvert som festen skred frem var det gamle kjente som fant sammen i koselig mimring, og masse alkohol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

Tror også mange har det som en forsvarsmur før de kommer på festen, men som for deg forsvinner den fort i løpet av kvelden :) (følte det litt sånn overfor noen på min fest og, men bare til jeg innså at vi alle hadde blitt eldre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første : Du er en knallflott jente og en super venninne!

For det andre : Gå på festen om du vil. Føler du innerst inne at du ikke orker, eller vil, så dropp å gå. Fortid er fortid. Om du ikke hæler å se de som mobbet og var ekle, så drit langt i dem og konse bare om nåtiden og fremtiden.

Høres kanskje negativt ut, men poenget er : ikke tving deg selv. Det er ikke en plikt å gå.

På den annen side, så kan det jo være som du og flere andre sier, at folk har forandret seg og evt. kommer med div. unnskyldninger e.l. og at det faktisk blir en knallbra fest med hyggelig stemning.

Sånn alt i alt,- tenk på magefølelsen!

Drar du, så vis deg som den flotte jenta du er og strål i vel :D

Jeg ble selv mye mobbet og holdt utenfor på ungdomsskolen, og jeg var aldri helt med, og det var en følelse av å drite meg ut hver gang jeg sa noe i klassen. Det var virkelig pinlig. Alle sa dessuten at jeg så så sur ut og var så rar. Det gir meg ikke akkurat lyst til å møte den røkla igjen. Men hvem vet om to år ?

Jeg har jo forandret meg veldig siden den gang, og det har forhåpentligvis de "perfekte" og.

Lykke til, vennen :D Synes du er kjempetøff om du går!

Klemklem : o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GÅ OG HA DET KNALL!!! :-)

Også litt off the topic.... såg at du og mannen er interessert i opel.. er dere medlem i opel klubben?? opelmotorsport.com..... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som en liten "digresjon"....har du sett filmen Romy and Micheles high school reunion elller Blond og Blondere som den heter på norsk? De var ikke populære på skolen og skal tilbake på reunion å virkelig vise de andre at de har forandret seg å blitt "kuule" sånn som dem....etterhvert viser det seg at de "kuule" kanskje ikke har det så bra med seg selv likevel og de som ender som vinnerne av festen er de som i utgangspunktet kanskje ikke ville dra engang....

Lykke til på fest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg har jo forandret meg veldig siden den gang, og det har forhåpentligvis de "perfekte" og.

Det som er viktig å ikke glemme er at de "perfekte" ikke akkurat var i flertall i klassen, så selv om de ikke har blitt noe eldre har nok resten av klassen det.

Selv var det fler som ikke dukket opp på våre reunion, og jeg tipper flere av dem hadde den samme tanken, men det var slik de fleste følte seg på ungdomsskolen. Hallo, hvem var det som følte at de passet inn da de var i tenårene?

Vi som møtte syntes det var trist at de andre ikke kom, men vi hadde det artig lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg syns det er veldig trist at du gruer deg til reunion, og jeg får vondt når jeg leser om hvordan du har blitt behandla, Marianne E...Men, det er veldig, veldig tøft gjort av deg å troppe opp - og du bør absolutt gjøre det! Vis dem hvilken flott jente du er - og gå med hodet høyt hevet.

Håper du får en trivelig aften! :)

Skal forresten på reunion i september sjøl jeg, og jeg håper at alle dukker opp, både "kremen" og de som ikke ble så pent behandla. Ser på det som en liten forsoning jeg da...Godt å treffes etter 10 år og møte hverandre med åpent sinn - forhåpentligvis!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte klassens kvalmeste fyr (han som var kjekkest og mest drittsekk) ei jul for endel år siden, spurte hva han drev med osv... jo.. han hadde akkurat blitt dumpa av dama og jobba på bensinstasjon.

Måtte ta meg sammen for å ikke fryde meg åpenlyst da gitt :sjarmor: - han hadde jo blitt hyggelig siden sist og fortjente at jeg oppførte meg voksent, men han var slem og jeg syns det var litt karma i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Mitt reunionsmareritt (hvis det noen gang blir noen reunion, jeg tviler...) er at de som var jævlige mot meg den gangen, har blitt skikkelig hyggelige og ålreite mennesker, og at jeg ikke har klart å komme over det de sa og gjorde mot meg, men er fiendtlig og ute etter hevn.

Da fikk de plutselig rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert gøy og du er kjempseøt og her ett nydelig smil.. Synes du er tøff som går.

Jeg er innvitert i jubileum selv, men jeg har takket nei. Er altfor pysete :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes liksom det har blitt litt positivt allerede.

Hun som jeg skulle møte på veien og gå dit med sendte meg SMS idag og lurte på om jeg ville komme og grille først.

Takket ja, og er sjeleglad for det!

Har funnet fram overdelen jeg skal ha på for den må henge litt for og få ut krøllene i den.

Tror nok det blir koselig jeg.

Det er vist bare halvparten av de "noen-og-sytti" som kommer, så jeg satser på at det er den koselige halvparten som kommer.

Forøvrig har jeg vært og fått vokset øyenbryn og litt behandling i dag. Skal sette meg med føttene i et fotbad etterpå. Alt for velværen med tanke på morgendagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Vil bare ønske deg lykke til. Sitter med noen av de samme følelsene selv. Skal på reunion for barneskolen i august. Det er 10 år siden vi var ferdige der, og jeg skal nå møte plageåndene mine gjennom 9 år. Gruer meg litt, så vet hvordan du har det. Håper du får det bra på festen og at folk har forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...