AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #21 Skrevet 13. oktober 2014 Det du beskriver er bare positivt for min del, men kanskje ikke så veldig vanlig etter min erfaring. Skulle dog ønske det var mer vanlig. Mange er mer forsiktige i begynnelsen, men jeg synes det også er greit om det er hva de er komfortable med. Om noen blir skremt av dette, tenker jeg at de har problemer med seg selv eller at dere kanskje ikke passer så godt sammen i utgangspunktet. Hilsen utadvendt mann Er det en ting livet har lært meg, så er det det at jeg ikke er av sorten som får noe uten å be om det og siden menn ikke er tankelesere må jeg gjøre en innsats for at vi skal ha det gøy og deilig i senga. Det har vært sånn siden første gangen, det er nok bare min natur selv om jeg stort sett er veloppdragen ellers. Jeg har aldri helt skjønt at det kan finnes så mange passive damer, de må være skrudd sammen på en annen måte enn meg. Det kan hende min stil i senga kan få det til å virke som at jeg har hatt mange partnere og på den måten kan være avskrekkende for noen, men jeg er godt under gjennomsnittet for single kvinner på min alder (i det minste på KG). Jeg håper jeg finner en som setter mer pris på det neste gang og at det ikke trenger å bli fler etter det.Anonymous poster hash: e2162...5cc
Gjest HowardRoark Skrevet 13. oktober 2014 #22 Skrevet 13. oktober 2014 Det kan hende min stil i senga kan få det til å virke som at jeg har hatt mange partnere og på den måten kan være avskrekkende for noen, men jeg er godt under gjennomsnittet for single kvinner på min alder (i det minste på KG). Jeg håper jeg finner en som setter mer pris på det neste gang og at det ikke trenger å bli flere etter det.Anonymous poster hash: e2162...5cc Vi får håpe det. Om det ikke ordnet seg med deg og din forrige så trenger det jo ikke om å ha med soverommets aktiviteter å gjøre, så sant han ikke sa det spesifikt? Typisk menn og kvinner å være eksperter på årsaken til at de ble avvist, når det ofte er noe helt annet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #23 Skrevet 13. oktober 2014 Vi får håpe det. Om det ikke ordnet seg med deg og din forrige så trenger det jo ikke om å ha med soverommets aktiviteter å gjøre, så sant han ikke sa det spesifikt? Typisk menn og kvinner å være eksperter på årsaken til at de ble avvist, når det ofte er noe helt annet. Jeg vet at det ikke var derfor (har skrevet det flere ganger), men dette var altså en ting jeg kom ting jeg kom til å tenke på etterpå.Anonymous poster hash: e2162...5cc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #24 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg vet at det ikke var derfor (har skrevet det flere ganger), men dette var altså en ting jeg kom ting jeg kom til å tenke på etterpå.Anonymous poster hash: e2162...5cc Jeg tror også det er et feilspor å tenke i de baner. De eneste gangene jeg tror mye seksuelt initiativ kan gjøre en mann mindre interessert er følgende: Dersom han har fått svært streng religiøs oppdragelse og har et gammeldags syn på kjønnsroller. (Kan gi fantastisk sex . Men en slik mann vil alltid lide av et hore/ Madonnakompleks... Han vil føle skam over sitt begjær, vil slite med å tenne på den typen kvinne han ser for seg som mor til sine barn, og vil heller aldri kunne respektere og elske en kvinne som får ham til å gi slipp på sine "moralske prinsipper" og tenne som et fyrverkeri) Der en kvinne konsekvent benytter sex som et virkemiddel i et forsøk på å føle seg elsket og oppnå nærhet. Dette kan nok skje både bevisst og ubevisst, men dersom motivasjonen er å dekke følelsesmessige behov fremfor egentlig seksuelle, så fanges nok dette opp og da kan nok seksuelle initiativ føles noe påtrengende. Der en kvinne har funnet en mann som hun ikke er helt kompatibel med seksuelt, eller en mann med lav sexlyst i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 22811...14c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå