Gå til innhold

Too much?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et spørsmål til dere menn, forventer dere at dama skal være litt tilbakeholden de første gangene dere har sex?

Kan ei som er aktiv og sier hva hun vil være litt "too much" i begynnelsen, eller er det bare bra? Det går stort sett veldig lang tid mellom hver gang jeg har sex (ons er ikke aktuelt for meg) og da er jeg naturlig nok også veldig klar når det først blir noe. Jeg har ikke noen spesielle ønsker i senga, men liker å skifte stilling hvis jeg har mer lyst til noe annet enn det han har begynt med, er også veldig glad i å suge, så det gjør jeg selv om det er første gang med ny partner. Spør også om det er noe han vil.

Jeg ble dumpa nokså nylig, jeg syntes sexen var bra, men jeg fikk litt følelse av at han kanskje hadde foretrukket at jeg var litt mer tilbakeholden i starten. Det var ikke derfor han dumpa meg, men det kan ha vært en liten medvirkende årsak.

Så, hva sier dere? Bør jeg prøve å legge mer bånd på meg i starten, eller er det ikke noe som kan skremme dere bort?

Anonymous poster hash: e2162...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg slenge inn et tilleggsspørsmål?

kan dere som svarer nevne om dere er utadvendte/innadvendte? :-)

Anonymous poster hash: 807ea...84e

• Liker 1
Skrevet

Gjennomsnittlig utadvendt.

Ikke negativt med sex som ikke er vaniljesex fra dag 1.

Tenk hvis sexen du hadde var helt avgjørende for om han gadd å ha forhold videre med deg. Burde ikke sexen vært bra med en gang da?

Skrevet

Gjennomsnittlig utadvendt.

Ikke negativt med sex som ikke er vaniljesex fra dag 1.

Tenk hvis sexen du hadde var helt avgjørende for om han gadd å ha forhold videre med deg. Burde ikke sexen vært bra med en gang da?

Jeg er ikke helt sikker på hva folk legger i "vaniljesex", jeg har ikke noen spesielt kinky preferanser, men jeg vil mer enn å bare ligge på rygg.

Jeg synes jo sexen skal være bra, og jeg gjør det jeg synes gjør den bra, men det jeg lurer på er om det blir for "maskulint" at jeg bestemmer fra begynnelsen (ikke hele tiden, da).

• Liker 1
Skrevet

Kan ei som er aktiv og sier hva hun vil være litt "too much" i begynnelsen, eller er det bare bra?

At hun er aktiv er et tegn på at hun liker det, noe som er positivt. At hun sier hva hun vil er viktig for å gjøre det vellykket.

Skrevet

At hun er aktiv er et tegn på at hun liker det, noe som er positivt. At hun sier hva hun vil er viktig for å gjøre det vellykket.

Det er sånn jeg håper og tror at de fleste menn tenker, men han her som det ble slutt med fikk meg til å bli litt usikker...

Skrevet

Det er sånn jeg håper og tror at de fleste menn tenker, men han her som det ble slutt med fikk meg til å bli litt usikker...

Man dumper ikke noen bare fordi sexen ikke var 100 % vellykket første gangen

Skrevet

Man dumper ikke noen bare fordi sexen ikke var 100 % vellykket første gangen

Nei, du, det tror jeg da heller ikke. Det var andre ting som var årsaken til det, men jeg fikk i tillegg følelsen av at han kanskje hadde forventet/ønsket at jeg ikke var så aktiv som jeg er.

Gjest Hummels
Skrevet

Alt er bra for min del. Bryr meg ikke om jenta er forsiktig eller langt i fra forsiktig.

Skrevet

Er det ikke bra å finne fort ut av det dersom dere overhodet ikke passer sammen seksuelt? :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke bra å finne fort ut av det dersom dere overhodet ikke passer sammen seksuelt? :vetikke:

Joda, men vi var jo ikke på hver vår planet heller. Tror vi likte samme ting, men at han ville få fram "udyret" i meg heller enn at det bare var der av seg selv. Spør bare fordi jeg lurer på om det er noe mange menn kjenner seg igjen i.

Skrevet

Nei, du, det tror jeg da heller ikke. Det var andre ting som var årsaken til det, men jeg fikk i tillegg følelsen av at han kanskje hadde forventet/ønsket at jeg ikke var så aktiv som jeg er.

I så fall burde han ha sagt det til deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis han vil ha noe annet enn den du er i senga så får han finne seg noen andre. Hvorfor skal du slutte å ha det gøy bare fordi han er kjedelig?

Gjest HarryDotter
Skrevet

At hun er seg selv til fulle er nå det jeg ønsker av en dame i senga iallefall. Om hun tar styringen gjør ikke meg noenting...men det kan være like bra og flott om hun er litt nervøs og forsiktig også. Og det jeg har erfart er at om de er åpne og er seg selv når man sosialiserer med dem, vil de også være det under sex.....

Ingen fasit selvsagt

Skrevet

Jeg lurer på det samme som TS egentlig, kjenner meg godt igjen i beskrivelsen hun gir av seg selv.

For en tid tilbake skulle jeg ha overnatte hos en jeg datet. Det lå liksom i luften at det kunne skje noe i løpet av natten og siden jeg ikke bruker p-piller hadde jeg med noen kondomer i vesken.

Han lånte meg en pysjamas da vi skulle gå til sengs men kort tid etter vi hadde lagt oss lente jeg meg over han og vi begynte å kline og tafse. Noen minutter etterpå var pysjamasen min av. Dette har han "ertet" meg for i ettertid: "Det var ikke lenge du beholdt den på" osv..

Dessuten kom det jo frem at jeg hadde med kondomene. Han lo litt da jeg sa jeg hadde dem i vesken men sa etterpå at han synes det var helt greit at jenter tok med prevansjon.

Sexen var bra,men vi har ikke hatt sex etter dette. Har imidlertid fortsatt god kontakt.

Synes dere jeg virker pågående og "maskulin" siden jeg tok initiativet og hadde med kondomer?

Anonymous poster hash: c7b36...e9d
Skrevet

Et godt tips: Vent med sex 2-3 mnd. Bruk de månedene til å bli godt kjent. Ta det rolig fra starten av. Jeg lover deg at da har man mye større sjanse for et godt langvarig forhold.

Anonymous poster hash: 26a8c...940
  • Liker 2
Skrevet

Tilbakeholdne og passive damer er turnoff for meg.

Så det så. Preferanser og perversiteter vil jeg vite om tidligst mulig.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Så, hva sier dere? Bør jeg prøve å legge mer bånd på meg i starten, eller er det ikke noe som kan skremme dere bort?

Det du beskriver er bare positivt for min del, men kanskje ikke så veldig vanlig etter min erfaring. Skulle dog ønske det var mer vanlig. Mange er mer forsiktige i begynnelsen, men jeg synes det også er greit om det er hva de er komfortable med.

Om noen blir skremt av dette, tenker jeg at de har problemer med seg selv eller at dere kanskje ikke passer så godt sammen i utgangspunktet.

Hilsen utadvendt mann.

Synes dere jeg virker pågående og "maskulin" siden jeg tok initiativet og hadde med kondomer?

På ingen måte. Jeg hadde digget det.

Synes du denne ertingen var upassende forresten? Kunne kanskje sagt lignende ting selv. Usikker. Men det hadde i så fall vært i god mening.

Et godt tips: Vent med sex 2-3 mnd. Bruk de månedene til å bli godt kjent. Ta det rolig fra starten av. Jeg lover deg at da har man mye større sjanse for et godt langvarig forhold.

Jeg er faktisk ikke totalt uenig, men synes 2-3 måneder er noe lenge. Heller 2-3 uker.

Personlig vet ikke jeg om det øker sjansene for et langvarig forhold, men jeg tenker at det kanskje ikke er en dum ide at man venter litt. Har forøvrig ikke gjort dette selv tidligere, men er åpen for å gjøre det neste gang jeg møter en jente som er forholdsmateriale. I hvert fall om hun ønsker å vente litt. Nei faen, usikker jeg nå.

:)

Skrevet

På ingen måte. Jeg hadde digget det.

Synes du denne ertingen var upassende forresten? Kunne kanskje sagt lignende ting selv. Usikker. Men det hadde i så fall vært i god mening.

Nei jeg synes ertingen bare var søt men siden jeg er en ganske stille og rolig jente til vanlig, tenkte jeg at han kanskje fikk litt sjokk da jeg kastet meg over ham ;) hehe.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Nei jeg synes ertingen bare var søt men siden jeg er en ganske stille og rolig jente til vanlig, tenkte jeg at han kanskje fikk litt sjokk da jeg kastet meg over ham ;) hehe.

Stille og rolige jenter som vet hva de vil ha og er litt 'slut' er bare vakkert det.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...