Gå til innhold

For the first time (FF)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Synes mange er fæl til å dømme her.

Selv forstår jeg situasjonen din godt. Jeg var i en veldig lik situasjon med en gutt (la oss kalle han Andreas) da jeg var 14-15-16 år. Vi flørtet, hadde en god tone, var ganske gode venner og fortalte hverandre alle slags hemmeligheter. Jeg stolte virkelig på han. Jeg visste at han var interessert i å bli FFs, men redd som jeg var på den alderen turte jeg rett og slett ikke. Jeg sa selvfølgelig ikke dette til han, min "løsning" var bare å unngå det hele. Dette angrer jeg stort på i dag! Da jeg mistet jomfrudommen min senere, i fylla med en 8 år eldre kar, var jeg nok ikke mer klar enn jeg var tidligere, og å miste jomfrudommen på en slik måte ville jeg gjerne ha vært foruten. Skulle virkelig ønske at jeg gjorde mer ut av det med Andreas i stedet, da han virkelig var en grei fyr.

Møtte Andreas på fest igjen for ikke så lenge siden (vi er nå 19) og da hadde vi "endelig" sex. Ble dessverre ikke noe mer ut av det, da vi begge har helt forskjellige liv nå. Men jeg synes du kan gå for det, om du stoler på han og liker han, og ikke forventer mer enn det som er planen deres :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 3d9ac...daa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Synes mange er fæl til å dømme her.

Selv forstår jeg situasjonen din godt. Jeg var i en veldig lik situasjon med en gutt (la oss kalle han Andreas) da jeg var 14-15-16 år. Vi flørtet, hadde en god tone, var ganske gode venner og fortalte hverandre alle slags hemmeligheter. Jeg stolte virkelig på han. Jeg visste at han var interessert i å bli FFs, men redd som jeg var på den alderen turte jeg rett og slett ikke. Jeg sa selvfølgelig ikke dette til han, min "løsning" var bare å unngå det hele. Dette angrer jeg stort på i dag! Da jeg mistet jomfrudommen min senere, i fylla med en 8 år eldre kar, var jeg nok ikke mer klar enn jeg var tidligere, og å miste jomfrudommen på en slik måte ville jeg gjerne ha vært foruten. Skulle virkelig ønske at jeg gjorde mer ut av det med Andreas i stedet, da han virkelig var en grei fyr.

Møtte Andreas på fest igjen for ikke så lenge siden (vi er nå 19) og da hadde vi "endelig" sex. Ble dessverre ikke noe mer ut av det, da vi begge har helt forskjellige liv nå. Men jeg synes du kan gå for det, om du stoler på han og liker han, og ikke forventer mer enn det som er planen deres :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 3d9ac...daa

Tusen takk for et resonert svar! Situasjonen her er ganske lik :) I og med at vi har kjent hverandre i typ 4 år og vært ganske nær i disse årene, "stoler" jeg på en måte på ham. Det jeg ser for meg er at om vi bare skyver tanken vekk uten å engang prøve, vil jeg miste jomfrudommen til en jeg absolutt ikke kjenner så godt, kanskje en random på fest, og det er noe jeg ikke har lyst til! "FF" er vel kanskje et feil begrep, poenget her er at vi skal utforske sex sammen.

Anonymous poster hash: 58977...b6e

Skrevet

Da jeg var ung ble man kjærester. Nå blir man knullekompiser. Jaja.

Anonymous poster hash: f3338...da1

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var ung ble man kjærester. Nå blir man knullekompiser. Jaja.

Anonymous poster hash: f3338...da1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du er jo bare et lite barn.. Hvorfor tenke på slikt nå?

Endret av Quakecry
Skrevet

Mye "kloke" råd her fra eldre kvinner som har angret mye, ser jeg

Skrevet

Du er jo bare et lite barn.. Hvorfor tenke på slikt nå?

Er man et lite barn når man er nesten 1 år fra å være myndig?

Skrevet

Er man et lite barn når man er nesten 1 år fra å være myndig?

Ja, i følge KG er du jo det.

Skrevet

Ja, i følge KG er du jo det.

Man er ikke ordentlig kvinne før man har brent seg mye og blitt bitter!

Anonymous poster hash: e91c4...7f8

Skrevet

Høres ut som en veldig dårlig avgjørelse...

Skrevet

Er visdomsord fra min gamle bestefar. "Jeg har angret mer på ting jeg ikke har gjort enn på ting jeg har gjort."

Go for it, men husk kondom!

Skrevet

Er visdomsord fra min gamle bestefar. "Jeg har angret mer på ting jeg ikke har gjort enn på ting jeg har gjort."

Go for it, men husk kondom!

Hahahah, enig! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...