AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hei! Jeg er ei jente på 16 år som er jomfru. Så har det seg slik at jeg har en kompis jeg gikk på ungdomsskole med. Vi har en del historie bak oss egentlig… Lang historie kort: For ett og et halvt års tid siden var han forelsket i meg, vi holdt på, men det endte ikke så bra. Vi mistet kontakten en stund, men fant den igjen i tiende klasse. Altså vi har vært venner i en lang stund. Jeg fikk litt følelser for ham i en periode, men de gikk over av seg selv. Vi går nå på forskjellig skole, men snapper hver dag og ser hverandre nå og da. Jeg vet at han synes jeg er pen og sånn, og han har hintet til at han er litt "gira" på meg flere ganger. Nå har han spurt meg om jeg vil være FF'en hans, fordi han hadde visstok vært gira på sex med meg lenge. Jeg sa ja fordi jeg er glad i ham og kommer veldig godt overens med ham. Vi er liksom ikke bestevenner, men har historie og en god connection. Han vet at jeg er jomfru, og sier at han er det. Det jeg lurer på er - synes dere jeg bør gå for det? Det er ikke noe om jeg er klar eller ikke. Jeg er godt over lavalderen og vet mye om sex, så det er ikke det jeg spør om. Setter pris på svar! Anonymous poster hash: 58977...b6e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Nei, jeg synes ikke man skal ha "FF" som 16-åring (eller senere for den saks skyld). Og jeg syns heller ikke man skal la en som er "litt gira" være ens første. Anonymous poster hash: 26170...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Nei, jeg synes ikke man skal ha "FF" som 16-åring (eller senere for den saks skyld). Og jeg syns heller ikke man skal la en som er "litt gira" være ens første. Anonymous poster hash: 26170...ce8 Da tror jeg kanskje du skal lese innlegget litt bedre. Vi har nesten to år med historie sammen, så at han er "litt gira" er ikke poenget her. Anonymous poster hash: 58977...b6e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Du er veldig ung. Tror garantert du vil angre deg når du blir eldre. Første gang bør være med noen du oppriktig er glad i og er glad i deg. Ikke en som bare vil ha deg som nok et hakk i sengestolpen. Anonymous poster hash: 0254e...656 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Da tror jeg kanskje du skal lese innlegget litt bedre. Vi har nesten to år med historie sammen, så at han er "litt gira" er ikke poenget her. Anonymous poster hash: 58977...b6e Jeg har lest hele innlegget, og synes ikke du virker voksen nok. Og når du må spørre her inne så føler du deg vel ikke sikker selv heller. Anonymous poster hash: 26170...ce8 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har lest hele innlegget, og synes ikke du virker voksen nok. Og når du må spørre her inne så føler du deg vel ikke sikker selv heller. Anonymous poster hash: 26170...ce8 Hahahaha Anonymous poster hash: 58977...b6e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Hahahaha Anonymous poster hash: 58977...b6e I rest my case. Anonymous poster hash: 26170...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Hvordan er 16 "godt over lavalderen"? Jeg er 25 og jeg anser meg som godt over lavalderen. Anonymous poster hash: 1e169...77d 2
Gjest BabyBlue Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Ahhh, ta det fra en som hadde sin "first time" med en kompis: Ja, vi hadde historie sammen, vi var gode venner. So what. Det forandrer ikke det faktum at det var ultrakleint etterpå. Jeg skulle ønske jeg hadde ventet til jeg gjorde det med en jeg var romantisk interessert i, og en totalt tilfeldig hadde faktisk vært å foretrekke det også. Jeg vil gå så langt som å si at det endret vennskapet vårt til det verre, det virker som om vi alltid går rundt og har noe uferdig mellom oss som gnager og fører til krangling og glefsing. Fikk også tilbud om å være puledukken hans kort tid etter hendelsen, men føler det å gå fra venninne til fuckfriend er en solid nedgradering. Så sa nei, og er glad det ikke ble flere episoder mellom oss. Det er mange år siden, men som folk sier... man glemmer aldri sin første gang. Vi har det kjekt sammen, men det at vi hadde sex er hele tiden en slags stille påminnelse mellom oss. Nå sier du at du ikke er så veldig nær han og ikke er en ordentlig god venn med han, men om dere liker hverandre kan det godt hende at dere begynner å henge på daglig basis. Og da kan sex komplisere ting. Du får selvfølgelig følge magefølelsen og gjøre som du selv vil, men tenk deg litt om før du hopper inn i en slik deal. Han vil skryte til kompiser, du vil bli kvitt jomfrukortet ditt, men siden du er jomfru vet du ikke hvordan du emosjonelt sett reagerer på sex og en slik fysisk nærhet til en annen.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Hvordan er 16 "godt over lavalderen"? Jeg er 25 og jeg anser meg som godt over lavalderen.Anonymous poster hash: 1e169...77d Man har jo akkurat fått sengesertifikatet i den alderen, så godt over var nok litt feilformulert
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Ahhh, ta det fra en som hadde sin "first time" med en kompis: Ja, vi hadde historie sammen, vi var gode venner. So what. Det forandrer ikke det faktum at det var ultrakleint etterpå. Jeg skulle ønske jeg hadde ventet til jeg gjorde det med en jeg var romantisk interessert i, og en totalt tilfeldig hadde faktisk vært å foretrekke det også. Jeg vil gå så langt som å si at det endret vennskapet vårt til det verre, det virker som om vi alltid går rundt og har noe uferdig mellom oss som gnager og fører til krangling og glefsing. Fikk også tilbud om å være puledukken hans kort tid etter hendelsen, men føler det å gå fra venninne til fuckfriend er en solid nedgradering. Så sa nei, og er glad det ikke ble flere episoder mellom oss. Det er mange år siden, men som folk sier... man glemmer aldri sin første gang. Vi har det kjekt sammen, men det at vi hadde sex er hele tiden en slags stille påminnelse mellom oss. Nå sier du at du ikke er så veldig nær han og ikke er en ordentlig god venn med han, men om dere liker hverandre kan det godt hende at dere begynner å henge på daglig basis. Og da kan sex komplisere ting. Du får selvfølgelig følge magefølelsen og gjøre som du selv vil, men tenk deg litt om før du hopper inn i en slik deal. Han vil skryte til kompiser, du vil bli kvitt jomfrukortet ditt, men siden du er jomfru vet du ikke hvordan du emosjonelt sett reagerer på sex og en slik fysisk nærhet til en annen. Takk for et ordentlig og fornuftig svar! Det jeg tenker er at vi kanskje etterhvert vil gå over til noe mer. Siden vi allerede har klint og kost osv, er jo ikke alt like nytt. Jeg og tenker på at det kanskje vil bli kleint, men da blir det bare sånn - og det er ikke noe å gjøre med. Vi går jo ikke på samme skole, og da vi gjorde det var det uansett et par kleine situasjoner, så vi har liksom vært der før. Dessuten har jeg såklart tenkt på dette med å miste jomfrudommen, og siden det er helt uaktuelt å gjøre det med en tilfeldig fyr på fest, synes jeg dette er en god mulighet. Vi er begge ganske uerfarne og kan ta et steg om gangen. At han vil skryte til kompisene tviler jeg på, fordi han sa at vi kan holde det hemmelig, med mindre jeg vil fortelle det til folk Anonymous poster hash: 58977...b6e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 OG "godt over lavalderen" blir nok oppfattet feil. Det jeg mente var godt over 16, som er lavalderen. Altså jeg er nesten 17. Så vet dere det. Anonymous poster hash: 58977...b6e
Gjest BabyBlue Skrevet 11. oktober 2014 #13 Skrevet 11. oktober 2014 Takk for et ordentlig og fornuftig svar! Det jeg tenker er at vi kanskje etterhvert vil gå over til noe mer. Siden vi allerede har klint og kost osv, er jo ikke alt like nytt. Jeg og tenker på at det kanskje vil bli kleint, men da blir det bare sånn - og det er ikke noe å gjøre med. Vi går jo ikke på samme skole, og da vi gjorde det var det uansett et par kleine situasjoner, så vi har liksom vært der før. Dessuten har jeg såklart tenkt på dette med å miste jomfrudommen, og siden det er helt uaktuelt å gjøre det med en tilfeldig fyr på fest, synes jeg dette er en god mulighet. Vi er begge ganske uerfarne og kan ta et steg om gangen. At han vil skryte til kompisene tviler jeg på, fordi han sa at vi kan holde det hemmelig, med mindre jeg vil fortelle det til folk Anonymous poster hash: 58977...b6e Siden dere har klint og sånt blir det sikkert ikke et sjokk å gå over til sex, om du føler deg trygg med han er jo det selvsagt et pluss. Bare vær sikker på at du virkelig ser han som person og vet om intensjonene hans. Er så vanvittig kjip måte å bli såret på... det sier seg selv at man skal bruke beskyttelse, men man må også ta vare på seg selv og følelsene sine Ikke føl at du skylder han noe, eller at hovedmotivasjonen er at han sier at han er gira på å ha sex med deg. Det er det eldste trikset i boken - "Du er så fin, du er vakker, du er sexy - hey, la oss pule!". Ikke la han få overtaket, det er mitt beste tips. Om dere skal ha sex på jevnlig basis kan du ikke la han gå rundt og tro at han er den som kontrollerer ting. Jeg hadde foretrukket at du ventet til du fant en du var oppriktig glad i, men jeg kjenner meg igjen i tankegangen din fra da jeg selv var 16/17, og vet hvor vanskelig det kan være å tenke fremover i den alderen. Om sexen blir bra og det blir kjekt finnes det virkelig verre måter å gjøre det på da. Ser ut som om du allerede har bestemt deg?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #14 Skrevet 11. oktober 2014 Siden dere har klint og sånt blir det sikkert ikke et sjokk å gå over til sex, om du føler deg trygg med han er jo det selvsagt et pluss. Bare vær sikker på at du virkelig ser han som person og vet om intensjonene hans. Er så vanvittig kjip måte å bli såret på... det sier seg selv at man skal bruke beskyttelse, men man må også ta vare på seg selv og følelsene sine Ikke føl at du skylder han noe, eller at hovedmotivasjonen er at han sier at han er gira på å ha sex med deg. Det er det eldste trikset i boken - "Du er så fin, du er vakker, du er sexy - hey, la oss pule!". Ikke la han få overtaket, det er mitt beste tips. Om dere skal ha sex på jevnlig basis kan du ikke la han gå rundt og tro at han er den som kontrollerer ting. Jeg hadde foretrukket at du ventet til du fant en du var oppriktig glad i, men jeg kjenner meg igjen i tankegangen din fra da jeg selv var 16/17, og vet hvor vanskelig det kan være å tenke fremover i den alderen. Om sexen blir bra og det blir kjekt finnes det virkelig verre måter å gjøre det på da. Ser ut som om du allerede har bestemt deg? Altså, det kommer sikkert til å skje med oss før eller senere (for å svare på spørsmålet ditt). Vi var faktisk ganske nære den tiden vi holdt på, men da var jeg jo cirka 14 år og syntes jeg var altfor ung. Ville vente til jeg var 16. Han er en veldig "ikke douchebag"-type, det vet jeg. Han er faktisk veldig følsom, så jeg ser ikke helt for meg at han er typen som puler og stikker. Det var faktisk jeg som dumpet han sist gang. Og han kommer ikke bare med masse randome kompliment, han bryr seg litt om livet mitt også hvis du skjønner Anonymous poster hash: 58977...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Altså, det kommer sikkert til å skje med oss før eller senere (for å svare på spørsmålet ditt). Vi var faktisk ganske nære den tiden vi holdt på, men da var jeg jo cirka 14 år og syntes jeg var altfor ung. Ville vente til jeg var 16. Han er en veldig "ikke douchebag"-type, det vet jeg. Han er faktisk veldig følsom, så jeg ser ikke helt for meg at han er typen som puler og stikker. Det var faktisk jeg som dumpet han sist gang. Og han kommer ikke bare med masse randome kompliment, han bryr seg litt om livet mitt også hvis du skjønner Anonymous poster hash: 58977...b6e Det høres ut som om det er en du er ganske trygg på. Hvis det er lange siden dere har holdt på så kan dere jo avtale at dere prøver en runde igjen - uten , men ha kondom med i tilfelle.... Så kan dere finne ut om dere begge fremdeles har lyst til å gå hele veien neste gang. Min første gang var med en jeg hadde som Pet-friend. Vi tilbrakte flere helger sammen over en lengere periode der vi opplevde tingsammen, spiste ute eller hjemme, og hadde det fint. Vi hadde sex flere ganger uten samleie. Til slutt ble vi enige om å gå hele veien. Jeg synes det var en fin erfaring. Jeg var 29, så du har ingen hast.. Hilsen mann.Anonymous poster hash: c576b...6b9
Gjest brutal_mann Skrevet 12. oktober 2014 #16 Skrevet 12. oktober 2014 Du ser for deg at dere går over til noe mer? Du kommer til å gå på en smell her frøken. Men, du kan kun lære av din eegne feil. bare husk, ikkeligg med fyren uten at du virkelig vil LIGGE med han. Ikke ligg med han i håp om å få et forhold.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #17 Skrevet 12. oktober 2014 Du ønsker allerede et forhold med ham og han vil bare være fuckfriend? Vil ende med du blir såret. Anonymous poster hash: 0254e...656
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #18 Skrevet 12. oktober 2014 Du ønsker allerede et forhold med ham og han vil bare være fuckfriend? Vil ende med du blir såret.Anonymous poster hash: 0254e...656 Jeg ønsker meg ikke et forhold med ham. Er ikke forelsket i ham på nor sett og vis, så det er sagt:) Folk her er kjappe til å mistolke ting... -TSAnonymous poster hash: 58977...b6e
Gjest Lille-pus Skrevet 12. oktober 2014 #19 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg ønsker meg ikke et forhold med ham. Er ikke forelsket i ham på nor sett og vis, så det er sagt:) Folk her er kjappe til å mistolke ting... -TSAnonymous poster hash: 58977...b6e Neivel... men du er kåt på ham da?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #20 Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan er 16 "godt over lavalderen"? Jeg er 25 og jeg anser meg som godt over lavalderen. Anonymous poster hash: 1e169...77d Flere uker minst!Anonymous poster hash: f3338...da1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå