Gå til innhold

Analsex - hvorfor er det deilig jenter?


funlife14

Anbefalte innlegg

Alt er skadelig i for store mengder eller ved feil bruk. Å ha beskyttet analsex en gang iblant kommer ikke til å drepe deg eller gi deg analprolaps og kreft, for fanden! Lukkemuskelen er, som navnet indikerer, en muskel: Den kan trenes opp til å bli sterkere, og den kan tøyes. Hvis man har bestemt seg for å teste ut analsex er det en forutsetning å ta seg god tid. Gjør det vondt har man gått for fort frem!

Jeg liker analsex fordi det føles bra. Det oppleves som mer intenst enn vaginal penetrering. Det spiller på noe submissivt i meg. Ikke noe mer banebrytende årsaker enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes egentlig ikke det er godt, men om jeg kommer mens jeg blir tatt bak kommer jeg enda sterkere - så jeg gjør det innimellom likevel. :ler:

...Og fordi typen liker det, og synes det er ganske gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige konsekvenser av analsex er fekal inkontinens (avføringslekkasje) og fissuser (smertefulle sprekker og sår). Sees av helsepersonell på pasienter helt ned i 18-års alder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alltid at jeg HATET analsex, at jeg ALDRI skulle prøve, og at når jeg prøvde kom jeg I HVERTFALL IKKE til å like det, så det var ikke noe vits.

Så prøvde jeg det.

På grunn av farene ved det går det en stund mellom hver gang, og det er alltid med kondom, men jeg synes faktisk det er skikkelig, skikkelig digg. Jeg føler meg sårbar og "tatt", og det er utrolig intimt og spesielt. Jeg er ikke engang en av de som kan få anal orgasme(tror jeg?), så det er ikke orgasme-aspektet ved det jeg liker.



Anonymous poster hash: 6a5e6...a77
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som å bæsje, og jeg blir kåt av den flaue følelsen.



Anonymous poster hash: a4293...427
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

funlife14, on 11 Oct 2014 - 21:47, said:

Takk for svarene, nå var det slik at jeg ønsket gode argumenter, tråden handler jo nå nesten om det motsatte....kreftfare er et latterlig argument, det mann /mann uten kondom i store mengder og mange partnere som har påvist kreftfare (er selv lege :laugh: )

Men takk for de få seriøse kommentarene

Men er det ikke litt sært at du må argumentere med henne? Overtale henne? Tyder vel på at hun ikke har så veldig lyst, hva med å respektere det? Anonymous poster hash: bca5e...2a2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er deilig fordi jeg føler meg ENDA nærmere partneren min, fordi jeg får orgasme (gjør aldri det ved vaginal penetrering) og synes stunden blir veldig fin. Bruker laaang tid, glidemiddel og føler det blir mye kjærlighet i handlingen, at han passer på og ønsker å gjøre det best mulig også for meg :)



Anonymous poster hash: a0162...75f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Alt jeg vet er at kona blir megakåt av det når vi en sjelden gang gjør det. Noen ganger har hun ikke lyst, andre ganger har hun det. Syns det er helt greit at vi gjør det når hun føler for det. Enkelt egentlig. Sex handler jo om at det skal være godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud jeg er nyoperert for hemorroider, og det passet dårlig å forville seg inn hit nå :daane:

Auauau :P

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere som egentlig ikke vil ha analsex, men gjør det for å være "snill" med kjæresten? Sex skal være godt for BEGGE to, man skal ikke ligge å pine seg fordi man vil være "snill" med kjæresten. Dette er jo ikke å være snill, men rett og slett dum og ha mangel av ryggrad. Jeg elsker kjæresten min over alt, men lar ikke han pule meg i ræva da det er noe som gir meg null nytelse og er enten ukomfortabelt eller vondt. Og aldri i verden om jeg ville ha fått han til å gjøre noe seksuelt med meg som han ikke fikk nytelse av.

Anonymous poster hash: be03f...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat sette fingeren på HVORFOR eller HVA som gjør at jeg liker analsex.
Men en av de største grunnene til at jeg liker det, er at jeg får lengre, og mer intense orgasmer under analsex.

Dessuten syns jeg det er gøy og spennende å utforske nye ting, så lenge man er komfortabel med det man gir seg ut på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er for kvinner ikke bare en mekanisk greie, sånn som vi menn har en tendens til å redusere det. Jada, det er haugevis med nervereseptorer runt rumpehullet, men det er ikke nødvendigvis poenget. For "meg og mine" har analsex handlet om min kropps dominans over hennes, det at jeg bokstavelig talt eier til og med ræva hennes. Ikke en gang den er hennes til kontroll. (Men alt handler jo om samtykke).

Det står jo faktisk i min makt å gjøre det skikkelig vondt og jævlig og skade henne ettertrykkelig når jeg kommer inn kjellerlemmen, ikke sant? For oss begge er det nok følelsen av at hun skal og kan stole 120% på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...