Gå til innhold

Analsex - hvorfor er det deilig jenter?


funlife14

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lenge hatt lyst til å utforske analsex, og har snakket med dette med min kone ved flere anledninger, vi er kommet så langt at vi har begynt med en finger på hverandre. (betingelsen hennes er at jeg også må i ilden :-))

Jeg prøver nå å ta det et steg videre og jeg er bevisst på at vi må bruke tid og alle de andre virkemidlene, men nå har hun begynt å argumentere hvorfor dette skulle være godt for henne.....

Jeg har jo noen argumenter, men trenger litt hjelp. Noen her inne som kan hjelpe?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Jeg synes analsex er kjempegodt, men klarer ikke sette helt fingeren på hvorfor. Tror litt av min nytelse rett pg slett kommer av at det er analt hvis det gir mening :fnise: Det er liksom litt rått og villt i forhold til vaginalt samleie.

Jeg får også orgasme av analsex uten berøring på klitoris, noe jeg sjeldent oppnår ved 'vanlig' samleie. Det er jo også noe nytt og spennende, så bare det i seg selv kan jo være opphissende. Du får fortsette med argumentasjonene, og satse på at fruen etterhvert oppdager at det kan være veldig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv uten analsex hadde vært perfekt, men kjæresten vil ha det og maser om det, så blir en-to timer med smerte for å se han lykke, så blir det greit. Og det er tennende å se han bli litt mer dominant når han vil ha det.



Anonymous poster hash: cea93...96f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vondt som faen, både under akten, og lenge etterpå, samme om man bruker glidemiddel. Og han er helt normal!

Anonymous poster hash: 100c6...79f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke ta dama analt. Jeg er anal-sex jomfru..... :frown:



Anonymous poster hash: 33721...783
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Utrolig. Ts spør dere som liker det, og får mest svar fra dere som ikke liker det. Hvorfor poste ?

Uansett, dere som ikke liker det, hvorfor gjør dere det ? Sex skal være godt for begge. Trist å lese svarene her.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Har det av og til med ei knullevenninne, og hun tenner på det. Var vondt i begynnelsen, men nå er det bare digg. Hun kommer av det også. Det vonde går over etter hvert. Hun har strap on, så hun gjør det på meg også. Ellers hadde jeg ikke fått lov å knullet henne analt. Det er sykt.... :wow:

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Har det av og til med ei knullevenninne, og hun tenner på det. Var vondt i begynnelsen, men nå er det bare digg. Hun kommer av det også. Det vonde går over etter hvert. Hun har strap on, så hun gjør det på meg også. Ellers hadde jeg ikke fått lov å knullet henne analt. Det er sykt.... :wow:

Badass :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er godt. Analorgasmer, om det er noe som heter det er helt sykt deilige. Hadde det ikke vært godt så hadde jeg jo ikke gjort det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Men ts, flott at dere tester ut begge to. Det er faktisk en fordel at du også får kjenne hvordan det er. Da vil dere begge ha større forståelse for hva dere driver med. Kanskje en eller begge to finner ut at dere liker det?

Lurt at dere begynner i det små og avanserer etterhvert. Må man mase på hverandre for å gå videre blir det ikke intimt, spennende og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Synes det er helt grusomt, jeg. Blir aldri vant til det, det gjør helt sinnssykt vondt, kjennes ikke rett ut i det hele tatt. Så har ingen gode argumenter for å gjøre det, dessverre. Men det er meg da...

Eller... Det er verdt å prøve noe nytt, kanskje?

Edit: skrivefeil :)

Endret av lillelarve
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Så trist å høre om dere jenter som lar dere presse. Jeg gjorde det selv før, men nok er nok og nå sier jeg tydelig ifra om at det ikke er noe for meg og ikke kommer til å skje. Si NEI, maser dem så får dere si at da blir det ikke sex aktuelt i det hele tatt. Sex skal være deilig for begge parter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt grusomt, jeg. Blir aldri vant til det, det gjør helt sinnssykt vondt, kjennes ikke rett ut i det hele tatt. Så har ingen gode argumenter for å gjøre det, dessverre. Men det er meg da...

Eller... Det er verdt å prøve noe nytt, kanskje?

Edit: skrivefeil :)

Det finnes et godt argument for å ikke ha det hvertfall. Visste du at homofile har større sjanse for å få tarmkreft? Du kan tenke deg hvorfor..

Anonymous poster hash: be03f...63b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men ts, flott at dere tester ut begge to. Det er faktisk en fordel at du også får kjenne hvordan det er. Da vil dere begge ha større forståelse for hva dere driver med. Kanskje en eller begge to finner ut at dere liker det?

Lurt at dere begynner i det små og avanserer etterhvert. Må man mase på hverandre for å gå videre blir det ikke intimt, spennende og deilig.

For all del, om de begge har lyst å kose seg med hverandres analhull, så hvorfor ikke. Men det er ikke det samme da menn og kvinner ikke føler direkte likt der nede, både av psykiske og fysiske grunner. Menn har fysiske fordeler pga prostata og dermed får de stimulert det såkalte mannlige g-punktet. Menn kan få utløsning av prostatastimulering alene(ikke alle, men mange). Kvinner har ikke prostata, men kan likevel oppleve fysisk nytelse av analsex. Er derimot mange som ikke synes det er godt i det hele tatt, kanskje ennå flere kvinner enn menn som opplever at analsex ikke føles godt rent fysisk. Rent psykisk(nå tenker jeg på heterofile) så er det maskulint og naturlig at en mann penetrerer en kvinne, både vaginalt, analt og oralt. Det finnes selvsagt de som liker å bli knulla bak av en kvinne eller bli pult i munnen med en dildo, men en god del menn vil finne det avtennende og merkelig at en kvinne skal penetrere analen dems.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et godt argument for å ikke ha det hvertfall. Visste du at homofile har større sjanse for å få tarmkreft? Du kan tenke deg hvorfor..

Anonymous poster hash: be03f...63b

Dette kan ikke bekreftes helt. Grunnen til at homofile er mer utsatt, som du sier, handler om HPV viruset. Dette er et virus som smitter ved berøring av huden, men må altså ha infisert en person for å bli overført. Om man har en fast parter, som ikke bærer dette viruset, er det ingen økt sjanse for noen former for kreft, hverken analt eller i tarmsystem. Derfor må man heller omtale dette med kreftsmitte i forhold til single, ikke bare homofile.

Er ikke seksualpartneren din smittet, blir ikke du smittet heller.

Anonymous poster hash: 85611...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig. Ts spør dere som liker det, og får mest svar fra dere som ikke liker det. Hvorfor poste ?

Uansett, dere som ikke liker det, hvorfor gjør dere det ? Sex skal være godt for begge. Trist å lese svarene her.

Jeg svarte at jeg ikke likte det, men gjør det en sjelden gang i blant forde.

Fordi kjæresten min tydeligvis digger analsex, han hadde aldri hatt det før han ble sammen med meg da. Og når han får veldig lyst på det, og jeg sier nei, så blir han vanvittig sur, og vil plutselig ikke ha sex i det hele tatt, og det er ikke da jeg sier ja forresten.

Men jeg synes synd på de menn som har en sexfantasi som egentlig er så lett, men som de ikke får oppfylt på grunn av gretne damer, jeg vil ikke være en av de. Men vi har det veldig sjeldent altså.

Anonymous poster hash: cea93...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...