AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hei! Jeg opererte mandlene forrige fredag, for en uke siden. Nå i natt har jeg plutselig begynt å blø i halsen, og det kommer med blod når jeg spytter. Kjenner også en svak blodsmak i kjeften. Det er vondt selvfølgelig, men det har det vært lenge nå. Legen sa før jeg opererte at om jeg begynte å blø "mer enn en 20kroning" (sikkert i omkrets) så måtte jeg dra til legevakta med en gang. Det er i grunn ikke rent blod som tilsvarer en 20-kroning, det er ganske så utblandet med spyttet. Er dette farlig? Livredd her jeg sitter, men orker ikke å dra til legevakten om dette er helt normalt. Jeg hoster ikke opp blod, om det betyr noe. Anonymous poster hash: 392cb...47e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Hei! Jeg opererte mandlene forrige fredag, for en uke siden. Nå i natt har jeg plutselig begynt å blø i halsen, og det kommer med blod når jeg spytter. Kjenner også en svak blodsmak i kjeften. Det er vondt selvfølgelig, men det har det vært lenge nå. Legen sa før jeg opererte at om jeg begynte å blø "mer enn en 20kroning" (sikkert i omkrets) så måtte jeg dra til legevakta med en gang. Det er i grunn ikke rent blod som tilsvarer en 20-kroning, det er ganske så utblandet med spyttet. Er dette farlig? Livredd her jeg sitter, men orker ikke å dra til legevakten om dette er helt normalt. Jeg hoster ikke opp blod, om det betyr noe. Anonymous poster hash: 392cb...47e Ring legevakten og få de til å vurdere om du skal dra ned dit Anonymous poster hash: f9860...82e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Hva spiste du før det begynnte? Litt blødning er normalt, kanskje du bare rispet opp såret på en eller annen måte,. Viss det ikke er mye større en en 20 kroning, selv ikke utblandet med spytt, så ville jeg ikke bekymret meg stort. Føler du deg dårlig ellers? Problemer med pust, smerter i mage eller brystet, svimmel, vondt i hodet, nummen/prikkete i fingertuppene? Du kan ringe legevakten imorgen og spør hva de synes, viss du vil være helt sikker? Anonymous poster hash: 30a65...fa7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Hva spiste du før det begynnte? Litt blødning er normalt, kanskje du bare rispet opp såret på en eller annen måte,. Viss det ikke er mye større en en 20 kroning, selv ikke utblandet med spytt, så ville jeg ikke bekymret meg stort. Føler du deg dårlig ellers? Problemer med pust, smerter i mage eller brystet, svimmel, vondt i hodet, nummen/prikkete i fingertuppene? Du kan ringe legevakten imorgen og spør hva de synes, viss du vil være helt sikker? Anonymous poster hash: 30a65...fa7 Føler meg kvalm ellers, men det har jeg gjort i hele dag. Ikke vondt i magen, brystet osv... Spyttet nettopp enda mere blod nå. Huff.. Spiste potetgull (ja, idiotisk) for noen timer siden. Deretter sov jeg i et par timer. Var ikke før etter jeg våknet at jeg merket at jeg blødde. Anonymous poster hash: 392cb...47e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Føler meg kvalm ellers, men det har jeg gjort i hele dag. Ikke vondt i magen, brystet osv... Spyttet nettopp enda mere blod nå. Huff.. Spiste potetgull (ja, idiotisk) for noen timer siden. Deretter sov jeg i et par timer. Var ikke før etter jeg våknet at jeg merket at jeg blødde. Anonymous poster hash: 392cb...47e Hvordan er det idag? Spytter du fortsatt blod etc? Viss det er slik som igår så ring legevakten og spør Anonymous poster hash: 30a65...fa7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan er det idag? Spytter du fortsatt blod etc? Viss det er slik som igår så ring legevakten og spør Anonymous poster hash: 30a65...fa7 I går gikk det over til slutt. Da jeg våknet i dag spyttet jeg blod igjen, og ringte legevakten. Jeg forklarte at det kun kom blod når jeg spytter, og at det ikke renner/spruter blod ellers. Hoster heller ikke opp blod. De sa det var normalt, og foreslo at jeg la ispose på halsen, og spiste is. Jeg fulgte rådene, og det hjalp Litt senere på dagen idag skulle jeg dusje, og da begynte jeg å spytte opp litt blod igjen, men gjorde ikke noe med det, og det var over før jeg var ferdig i dusjen. Tror det er fordi det hvite belegget i halsen begynner å løsne nå, og sårene da har lett for å blø, om jeg ikke tar helt feil. Tør dog ikke å titte i halsen lenger, gjorde det en gang for et par dager siden, og har aldri vært så kvalm før. Æsj... Sett bort i fra den gangen i dusjen i dag, så var begge gangene rett etter jeg hadde sovet, så kanskje det har noe med liggestillingen min å gjøre og? Jeg aner ikke, men det har gått fint til nå i alle fall. Ispose på halsen var supert! Anonymous poster hash: 392cb...47e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå