Gå til innhold

Si opp fasttelefon?

Gjest Emera

Anbefalte innlegg

Gjest Emera

Funderer på om jeg skal si opp fasttelefonabonnementet og bare bruke mobil. Bruker nesten aldri fasttelefonen.

Har bredbånd.

Noen som vet om det vil lønne seg eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke alle bredbåndabb som lar beholde abb når du ikke har fast telefon så det må du sjekke først da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Som regel får d beholde adsln men du må betale ekstra for adsln (100 kr ca) .. så om du har analog vil det jo ikke lønne seg større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tTlenor ADSL til 349,- pr. mnd og ikke fasttelefon.

Her i huset har alle mobiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke fasttelefon og kommer nok heller ikke til å få det igjen. Det er mye billigere å ha bare mobiltelefon, bare den faste månedsavgiften på fasttelefon er jo sykt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om du er vant til å skravle lange samtaler med venniner og fam., så ikke regn med det om du har bare mobil. i så tilfelle må du regne med å ringe til folkene selv. Kjenner 4 stk. som sa opp fast.tlf. Det endte med at de fik kun korte beskjeder via mobil.

enden på det var at de måtte åpne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Om du er vant til å skravle lange samtaler med venniner og fam., så ikke regn med det om du har bare mobil. i så tilfelle må du regne med å ringe til folkene selv. Kjenner 4 stk. som sa opp fast.tlf. Det endte med at de fik kun korte beskjeder via mobil.

enden på det var at de måtte åpne igjen.

Hehe, ingen skravling her nei, jeg fordrar ikke å snakke i telefonen(!). Drømmedame, karer..? :wink:

Nei, jeg kommuniserer mest pr. SMS, så det skulle nok gå greit. Det eneste jeg måtte bruke fasttelefonen til er sånne du-rykker-stadig-frem-i-køen-ikke-legg-på, *musikk*-greier. Hvis de ikke er gratis, da.

Jeg har ikke bestemt meg helt ennå, men takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Har adsl fra firstmile, sa opp fasttelefonen det øyeblikk vi inngikk avtalen - hadde modem før det :oops: , så vi måtte ha fasttelefon.

Brukte aldri fasttelefonen til noe annet enn internet, og da var det jo bare tull å beholde den.

Men hvis du har alarm, så er det mulig den baserer seg på fasttelefonen din, så sjekk det også før du sier opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...