Sofia123 Skrevet 11. oktober 2014 #21 Skrevet 11. oktober 2014 What? Og du siterte meg pga? Hva slags regler snakker du om, og betrakter du jenter som har fuckfriends som løse? På hvilken måte kan de være løse hvis de holder seg til faste sexpartnere fremfor å gå fra gutt til gutt? Haha nei, jeg mente at moralister dømmer jenter som løse og at det sikkert er de TS snakker om. Jeg sa jo at TS skulle kjøre på. 1
Timza Skrevet 11. oktober 2014 #22 Skrevet 11. oktober 2014 Haha nei, jeg mente at moralister dømmer jenter som løse og at det sikkert er de TS snakker om. Jeg sa jo at TS skulle kjøre på. Ah.. Goodie goodie. ^^ De som isåfall mener det gjør det av ikke annet en misunnelse.
Sofia123 Skrevet 11. oktober 2014 #23 Skrevet 11. oktober 2014 Ah.. Goodie goodie. ^^ De som isåfall mener det gjør det av ikke annet en misunnelse. Jepp. Det er vel som oftest de som ikke er fornøyd med eget liv som er de kjappest med å peke og kritisere andres. Man får et vanvittig bedre liv når man begynner å gi faen i hva andre tenker om dine valg!
Timza Skrevet 11. oktober 2014 #24 Skrevet 11. oktober 2014 Jepp. Det er vel som oftest de som ikke er fornøyd med eget liv som er de kjappest med å peke og kritisere andres. Man får et vanvittig bedre liv når man begynner å gi faen i hva andre tenker om dine valg! Er nok noe de fleste forstår når de blir litt eldre.
Gjest krokodillen Skrevet 11. oktober 2014 #25 Skrevet 11. oktober 2014 Yes or no? Hva synes dere om det? Gutten det er snakk om er veldig kjekk og morsom å være med, men han er veldig utadvendt og kan til tider være frekk i kjeften mot andre. Så han er ikke min type, og jeg ser ikke for meg at jeg faller for han. Er jeg med han blir jeg invitert til mange fester, blir kjent med masse nye folk. Men jeg er usikker, for jeg vil ikke bli stemplet som løs ellerno. Men selv ser jeg på det som litt uskyldig moro, litt bekfeftelse og ja. Hvor vanlig er det å være fuckfriends egentlig? Anonymous poster hash: 59737...f4b Du ser sikkert ikke for deg å falle for han nå nei men plutselig.. Når det er sagt, ganske mange har FF, meg selv inkludert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå