Gå til innhold

Fuckfriends?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yes or no? Hva synes dere om det?

Gutten det er snakk om er veldig kjekk og morsom å være med, men han er veldig utadvendt og kan til tider være frekk i kjeften mot andre. Så han er ikke min type, og jeg ser ikke for meg at jeg faller for han. Er jeg med han blir jeg invitert til mange fester, blir kjent med masse nye folk. Men jeg er usikker, for jeg vil ikke bli stemplet som løs ellerno. Men selv ser jeg på det som litt uskyldig moro, litt bekfeftelse og ja. Hvor vanlig er det å være fuckfriends egentlig?

Anonymous poster hash: 59737...f4b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min omgangskrets hadde ingen sagt noe på det. Koselig å ha en fuckfriend, og i ditt tilfelle høres det ut som du får enda mer ut av det også :)

• Liker 1
Skrevet

I min omgangskrets hadde ingen sagt noe på det. Koselig å ha en fuckfriend, og i ditt tilfelle høres det ut som du får enda mer ut av det også :)

Hvor gammel er du og de i din omgangskrets? :)

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som dere er FF, for meg er FF noe man er om man har samme forhold utad uavhengig av sexen, du beskriver mer en trofejente.

Anonymous poster hash: 2c47c...3f5
  • Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som dere er FF, for meg er FF noe man er om man har samme forhold utad uavhengig av sexen, du beskriver mer en trofejente.

Anonymous poster hash: 2c47c...3f5

Neinei, slik blir det ikke. Vi kommer så og si kun til å møtes på fest, og aldri i hverdager fordi vi bor et stykke unna hverandre. Ettersom vi ikke har felles venner, kommer vi til å få det da.

TS

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du og de i din omgangskrets? :)

Vi er i midten og slutten av tyveårene

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er da ikke noe galt i det, veldig greit når man er singel:)

Skrevet

Neinei, slik blir det ikke. Vi kommer så og si kun til å møtes på fest, og aldri i hverdager fordi vi bor et stykke unna hverandre. Ettersom vi ikke har felles venner, kommer vi til å få det da.

TS

Det er ikke så vanlig å møtes på fest eller invitere enn FF på fest.

Det er vanligst at dere drar på hver deres fest og han drar hjem til deg etter festen.

Anonymous poster hash: a8122...1de

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde iallefall enn FF i to år, men jeg traff ingen nye personer gjennom ham. Han ville helst at ingen skulle vite om oss. :plystre:

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg har flere fuckfriends så det er helt normalt. Kjør på og ha det gøy :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er vanligst at dere drar på hver deres fest og han drar hjem til deg etter festen.

Jeg drar iblant på fest med ffen min.
Skrevet

Finnes det en egen regelbok for FFer? En med masse regler om hvor, når og hvordan man skal møtes?

I min verden så finnes det nemlig ingen regler for å ha en FF eller flere. De reglene lager man eventuelt seg imellom og hvordan hver enkelt vil gjøre dette, er opp til de.

Anonymous poster hash: 414a8...4f9

• Liker 2
Skrevet

Finnes det en egen regelbok for FFer? En med masse regler om hvor, når og hvordan man skal møtes?

I min verden så finnes det nemlig ingen regler for å ha en FF eller flere. De reglene lager man eventuelt seg imellom og hvordan hver enkelt vil gjøre dette, er opp til de.

Anonymous poster hash: 414a8...4f9

Helt enig i dette! Er da ingen regler for hvordan et fuckfriend-forhold skal være? Har tidligere hatt flere fuckfriends, og var ofte på samme fest som de.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bare ha faren for følelser i bakhodet, husk kondom!

Skrevet

Bare ha faren for følelser i bakhodet, husk kondom!

Samme tenker jeg. Og vær også åpen med han fyren om hva du faktisk tenker. Si ifra om at du ikke ser for deg et seriøst forhold - litt kjipt for han om han drar deg med på fest, introduserer deg for venner, ser for seg noe serisøt, og så er du bare ute etter sex.

Jeg tenker at det er viktig at begge ser for seg det samme her...

Skrevet

Yes or no? Hva synes dere om det?

Gutten det er snakk om er veldig kjekk og morsom å være med, men han er veldig utadvendt og kan til tider være frekk i kjeften mot andre. Så han er ikke min type, og jeg ser ikke for meg at jeg faller for han. Er jeg med han blir jeg invitert til mange fester, blir kjent med masse nye folk. Men jeg er usikker, for jeg vil ikke bli stemplet som løs ellerno. Men selv ser jeg på det som litt uskyldig moro, litt bekfeftelse og ja. Hvor vanlig er det å være fuckfriends egentlig?

Vet ikke hvor vanlig det er, men uvanlig er det i hvert fall ikke. Selvom du ikke ser for deg at du faller for han nå, kan det jo hende det endrer seg hvis dere begynner å ligge sammen, så bare vær obs på det - ellers sier jeg kjør på! :danse:

Skrevet

Fuckfriends er jo et slags forhold. Hvorfor i allverden skulle du bli betraktet som løs hvis du holdt deg til en sex-partner over en lengre periode?

Skrevet

Jeg hadde iallefall enn FF i to år, men jeg traff ingen nye personer gjennom ham. Han ville helst at ingen skulle vite om oss. :plystre:

Et dårlig tegn det gitt..

Skrevet

Fuckfriends er jo et slags forhold. Hvorfor i allverden skulle du bli betraktet som løs hvis du holdt deg til en sex-partner over en lengre periode?

Hallo! Moralister. De reglene som gjelder for gutter gjelder jo ikke for jenter.

• Liker 1
Skrevet

Hallo! Moralister. De reglene som gjelder for gutter gjelder jo ikke for jenter.

What? Og du siterte meg pga? Hva slags regler snakker du om, og betrakter du jenter som har fuckfriends som løse? På hvilken måte kan de være løse hvis de holder seg til faste sexpartnere fremfor å gå fra gutt til gutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...