AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #21 Skrevet 8. oktober 2014 Ts her igjen se. Har ingenting imot feite folk, eg synst faktisk synd på dei,. Om ei dame på 90 kilo kommer bort å prøver seg på meg, så prater eg og er hyggelig, ,men innerst inne så synst eg faktisk synd på hu, og eg vil faktisk strekke meg så langt at eg synst hu kan sette seg ned med folk på sin egen størrelse,Eg har faktisk for faen jobbet i 4-5 år for denne kroppenAnonymous poster hash: f1e9d...43a Greit nok, vi har alle våre preferanser, men herregud for noen holdninger du har. Hva om du møtte drømmejenta, som i ditt tilfelle var slank/veltrent, dere ble sammen, og hun la på seg og veide 90 kg et år senere? Ville du da dumpet henne, fordi du ikke hadde jobbet i 5 år for å ende opp med en overvektig? Og, av ren nysgjerrighet, hvor går grensen for hva som defineres som bra og dårlig kropp i dine øyne? I kg. En jente på 80 kg vil vel også regnes som overvektig, om vi går ut i fra gjennomsnittshøyden på jenter, som er cirka 169-170 cm. Anonymous poster hash: c5fd6...98e
Gjest øst94 Skrevet 8. oktober 2014 #22 Skrevet 8. oktober 2014 Okei da skjønna æ litt bedre. Er selv en stor mann! Har ikke sixpack, men har synlige magemuskler. Men for min del er det viktigere å være i god form og sterk. Er 98 kilo med mye muskler, så kunne gitt disse såkalte six- pack guttene på 70 kilo juling anytime, men har fortsatt stor respekt av de som driver med langdistanseløping og annen idrett der det kreves å være "tynn" for å være god i nettopp det. Og ja er mange som har six- pack som aldri har trent. Hadde det selv da jeg var ung.Anonymous poster hash: 91d48...67d Du, kompis.. Jekk deg ned ett par hakk er du snill. Det fremstår overhode ikke som kult å skryte over at du kunne banka 'alle' som veide 70 kilo eller mindre "anytime", selv om du tydeligvis tror det. Bare vent til han karen med svart belte i ju jitsu som veier 65 kg legger deg i bakken før du engang rekker å tenke. Da revurderer du nok dine uttalelser. And for the record - jeg er ikke under 70 kg.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #23 Skrevet 8. oktober 2014 Du, kompis.. Jekk deg ned ett par hakk er du snill. Det fremstår overhode ikke som kult å skryte over at du kunne banka 'alle' som veide 70 kilo eller mindre "anytime", selv om du tydeligvis tror det. Bare vent til han karen med svart belte i ju jitsu som veier 65 kg legger deg i bakken før du engang rekker å tenke. Da revurderer du nok dine uttalelser. And for the record - jeg er ikke under 70 kg. Hehe følte du deg truffet? Isåfall så var ikke det meningen. Men at en fyr på 65-70 kilo skaø kunne ta en fyr som er sterk og har trent kampsport, blir bare letterlig. Size matters! Cecile brækhus ss selv at selv om hun er god til å bokse, ville hun ikke hatt sjangs på en veltrent mann på 90-100 kilo. Det blir jo som at floyd maywhether skulle slå mike tyson. Er en grunn til at de har vektklasser.Anonymous poster hash: 91d48...67d
Gjest øst94 Skrevet 8. oktober 2014 #24 Skrevet 8. oktober 2014 Hehe følte du deg truffet? Isåfall så var ikke det meningen. Men at en fyr på 65-70 kilo skaø kunne ta en fyr som er sterk og har trent kampsport, blir bare letterlig. Size matters! Cecile brækhus ss selv at selv om hun er god til å bokse, ville hun ikke hatt sjangs på en veltrent mann på 90-100 kilo. Det blir jo som at floyd maywhether skulle slå mike tyson. Er en grunn til at de har vektklasser.Anonymous poster hash: 91d48...67d Nei, jeg følte meg ikke truffet. Ikke litt engang - faktisk, da jeg er ca samme størrelse som deg, bare noen kilo mindre. Dog er jeg dritt lei av aper som skal bråke på byen, og som sier de kunne banka folk lett og blablabla. Det er godt mulig at det i andre deler av verden er slik at den største og sterkeste vinner, men jeg trodde vi hadde kommet litt lenger enn som så i Norge - at vi var litt mer sofistikerte, og ikke lenger hadde det behovet for å fortelle at han kunne jeg banka osv. Det hører med til tidlig tenårene - ikke voksen alder. I tillegg forstår jeg jo såpass av innlegget ditt at du forsøker å imponere. Si gjerne ifra hvis noen ble det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #25 Skrevet 8. oktober 2014 ts igjen. Treninga er vel kanskje helst for fyrste inntrykket? får lettere kontakt med babesane om en er noko trent eg ville nok ikke dumpet drømmedama pga hun la på seg noen kilo, men eg ville nok sagt at ' nå får du skjerpe deg frøken.. Det egg mener ervvel kansje at det er letterevå få seg ei fin og deilig dame om man er godt trent sjølv Anonymous poster hash: f1e9d...43a
Gjest Coolaid Skrevet 9. oktober 2014 #26 Skrevet 9. oktober 2014 Ts her.. Eg tror på ' ta til takke med, opplegget.. Om en utrent slabbedask stikker av med den fineste jenta mens dei som veier 85 kg og er topptrent står igjen å klør seg i skjegget, da er det noko seriøst gale med verdenAnonymous poster hash: f1e9d...43a Fin kobling med å bruke "utrent" og "slabbedask"..... Ts her igjen se. Har ingenting imot feite folk, eg synst faktisk synd på dei,. Om ei dame på 90 kilo kommer bort å prøver seg på meg, så prater eg og er hyggelig, ,men innerst inne så synst eg faktisk synd på hu, og eg vil faktisk strekke meg så langt at eg synst hu kan sette seg ned med folk på sin egen størrelse,Eg har faktisk for faen jobbet i 4-5 år for denne kroppenAnonymous poster hash: f1e9d...43a Fordi du har "jobbet" 4 år for kroppen du her gir deg ikke frikort til å ha et stygt menneskesyn. Du kan ikke være gamle karen, du mangler livserfaring og forståelse for andre mennesker og ikke minst deg selv. Og skulle jeg ta feil ang alderen din, altså at du er eldre enn det jeg tror, så er det synd at du ikke har kommet lengre i livet... for det har du hatt tid til.
Gjest SånnCirka Skrevet 9. oktober 2014 #27 Skrevet 9. oktober 2014 Heisann.hva mener jenter om utrente menn? Sjølv så trener eg mye, og er igrunn veldig trent også. Bruker mye tid på dette pga at eg ikke vil ende opp med ei overvektig dame.. Ei tjukk dame blir vel stort sett ilag med en tykk mann pga at hun ikke kan få no bedre? Tidligere var det damer eg såg opp til og drømte om, men eg var ikke trent nok, så eg eg turde ikke å prøve meg, nå merker eg at det er mange slanke og pene damer som kommer bort å prater med meg,, visst jeg skulle treffe kjærligheten, og bli i sammen med ei dame, og etter ei stund så slutter eg kanskje å trene. Da ser eg for meg at hun stikker! Er kroppen så viktig? Forelskelse og kjærlighet forsvinner i takt med den trente kroppen min? Anonymous poster hash: f1e9d...43a Jeg liker ikke treningssenter-kropper. Men en sånn type veltrent kropp man får av fysisk arbeid, det er HOT! Min mening :-)
Version 2.0 Skrevet 9. oktober 2014 #28 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg synes denne type kropp er finere enn overtrente pumpemuskler. https://www.google.no/search?q=adam+levine+body&client=opera&hs=NSz&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=YtE2VPPTMqXQygPoyoCgDQ&ved=0CB4QsAQ&biw=1366&bih=660#facrc=_&imgdii=_&imgrc=lJn2LTbSfhYrcM%253A%3BWRTjicIryuazUM%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-XUjsttWNp3U%252FTlyYNKO9dKI%252FAAAAAAAAP9s%252F3YTowtUArv0%252Fs1600%252Fadamlevine.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fbuzz.makoyskie.com%252F2011%252F08%252Fadam-levine-vs-mtv.html%3B468%3B731 At han er full av magemuskler og store biceps betyr ikke så mye. Et pent og sexy ansikt er viktigere enn en trent kropp. Fedme nei takk. Betyr likevel ikke at jeg kun synes trente menn er tiltrekkende. I det siste synes jeg menn som nærmest bor på gymet er nokså turn-off.
Fuckman1983 Skrevet 10. oktober 2014 #29 Skrevet 10. oktober 2014 Min "hovedregel" er at jeg alltid holder meg unna overvektige damer. Ikke fordi det nødvendigvis er så stygt å se på dem (for jeg kjenner flere store og flotte jenter), men fordi en som ikke en gang gidder å ta vare på kroppen sin har høyst sannsynlig andre svakheter også, som f.eks. ikke gidder å rydde, eller ta tak i andre essensielle ting i livet sitt. En liten prosentandel har selvsagt gener som gjør det veldig vanskelig for dem å miste vekt, men det store flertallet av overvektige jenter (og gutter) gidder rett og slett ikke å gjøre noe med det. Man kan lett skylde på tidsklemma med jobb, barn osv. Men om man virkelig vil får man det til ved å bare spise sunt og mosjonere jevnlig.
Gjest Coolaid Skrevet 11. oktober 2014 #30 Skrevet 11. oktober 2014 Ts her.. Har god sjølvtillit eg er 29 år og har faktisk aldri vert i sammen med noen, dette er i hovedsak pga at eg ikke har lyst å bli i lag med ei dame kun for å være ilag med noen, for deretter å dumpe hu og muligens såre hu.. For å være ærlig så er eg faktisk livredd for å gå på en smell.. Blir eg sammen med ei jente så tror eg ikke eg hadde klar å gjort det slutt om eg fant ut at det ikke funka. Men ja! Overvektige folk finner hverandre er mitt inntrykk enten dei liker det eller eiAnonymous poster hash: f1e9d...43a Akkurat. Du har null erfaring med jenter / kvinner i et seriøst forhold. Det forteller meg at du har null peiling og er en umoden ung gutt. Du mangler rett og slett livserfaring. Er overrasket over at du ikke har kommet lengre på 29 år enn et ufordragelig menneskesyn.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #32 Skrevet 11. oktober 2014 Min "hovedregel" er at jeg alltid holder meg unna overvektige damer. Ikke fordi det nødvendigvis er så stygt å se på dem (for jeg kjenner flere store og flotte jenter), men fordi en som ikke en gang gidder å ta vare på kroppen sin har høyst sannsynlig andre svakheter også, som f.eks. ikke gidder å rydde, eller ta tak i andre essensielle ting i livet sitt. En liten prosentandel har selvsagt gener som gjør det veldig vanskelig for dem å miste vekt, men det store flertallet av overvektige jenter (og gutter) gidder rett og slett ikke å gjøre noe med det. Man kan lett skylde på tidsklemma med jobb, barn osv. Men om man virkelig vil får man det til ved å bare spise sunt og mosjonere jevnlig. Har du vært kraftig overvektig selv? Eller kanskje har kjennskap til overvektsproblematikk? Det tror jeg neppe når jeg leser det du skriver. Snakker du med leger, helsepersonell og andre fagpersoner så stemmer ikke det bildet som du beskriver. Kan du vise til tall, forskning eller undersøkelser som beskriver "det store flertallet" som du mener rett og slett ikke gidder ? Jeg skal fortelle deg en ting. Overvektige er faktisk en gruppe hvor veldig mange jobber hardt og ikke gir opp - selv om resultatene uteblir. Mange overvektige står på og gir aldri opp. Det er også riktig at det er en del som ikke ønsker å endre seg, eller er klar for å endre seg. Jeg kjenner godt, og er involvert i fagmiljø angående overvekt og endring av helseadferd . Det er rart at du sitter med fasitsvar som strider mot et samlet fagmiljø. Det er ikke lett å gå ned i vekt og stabilisere vekt etterpå. Det er mange faktorer som spiller inn for hvor "enkelt" det er å gå ned i vekt: Kjønn, alder, hvor mange ganger man har gått ned i vekt tidligere, psykisk og fysisk helsetilstand, oppvekst, arv og miljø, og hvilke hjelp man får tilgang til er en del av faktorene som spiller inn. Det er ikke "bare" til å spise litt mindre og bevege seg litt mer. Anonymous poster hash: 572ad...01e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #33 Skrevet 11. oktober 2014 Mannen må trene ja. Er det selve handlingen, altså at han er i fysisk aktivitet eller hadde det gått greit om han så digg ut og ikke trente ? Anonymous poster hash: 572ad...01e
Jon_Edvard_Longs Skrevet 11. oktober 2014 #34 Skrevet 11. oktober 2014 Har heldigvis nok penger, så jeg slipper å trene for å få meg dame.
Gjest daisydaisy Skrevet 11. oktober 2014 #35 Skrevet 11. oktober 2014 Er det selve handlingen, altså at han er i fysisk aktivitet eller hadde det gått greit om han så digg ut og ikke trente ? Anonymous poster hash: 572ad...01e Det er jo en fordel om han allerede er normalvektig og ser bra ut, men det er noe attraktivt ved det at mannen er aktiv og tar vare på helsa si.
Fuckman1983 Skrevet 11. oktober 2014 #36 Skrevet 11. oktober 2014 Har du vært kraftig overvektig selv? Eller kanskje har kjennskap til overvektsproblematikk? Det tror jeg neppe når jeg leser det du skriver. Snakker du med leger, helsepersonell og andre fagpersoner så stemmer ikke det bildet som du beskriver. Kan du vise til tall, forskning eller undersøkelser som beskriver "det store flertallet" som du mener rett og slett ikke gidder ? Jeg skal fortelle deg en ting. Overvektige er faktisk en gruppe hvor veldig mange jobber hardt og ikke gir opp - selv om resultatene uteblir. Mange overvektige står på og gir aldri opp. Det er også riktig at det er en del som ikke ønsker å endre seg, eller er klar for å endre seg. Jeg kjenner godt, og er involvert i fagmiljø angående overvekt og endring av helseadferd . Det er rart at du sitter med fasitsvar som strider mot et samlet fagmiljø. Det er ikke lett å gå ned i vekt og stabilisere vekt etterpå. Det er mange faktorer som spiller inn for hvor "enkelt" det er å gå ned i vekt: Kjønn, alder, hvor mange ganger man har gått ned i vekt tidligere, psykisk og fysisk helsetilstand, oppvekst, arv og miljø, og hvilke hjelp man får tilgang til er en del av faktorene som spiller inn. Det er ikke "bare" til å spise litt mindre og bevege seg litt mer. Jeg har verken tall eller kilder, det eneste jeg har basert påstandene mine på er mine egne erfaringer med overvektige mennesker opp gjennom årene. Og det er at veldig mange av dem spiser usunt og trener lite eller ingen ting. Jeg kjenner også til overvektige som trener mye uten å gå noe særlig ned, men det er unntaket. Jeg kan selvsagt ta feil, men dette er altså mine erfaringer. Og flere nordmenn blir jo overvektige nå enn før, og det vel mye pga. et større inntak av kalorier og mindre fysisk aktivitet?
Gjest Runforit Skrevet 12. oktober 2014 #37 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Er naturlig å bli tiltrukket av en som fører samme livsstil som en selv eller liker å ta vare på seg selv/ikke ta vare på seg selv. Da jeg traff første seriøse typen så trente ingen av oss, men begge var slanke. Neste så trente vi begge litt. Han jeg giftet meg med trente profft 2 ganger om dagen; jeg trente ikke i det hele tatt. Men jeg var opptatt av å se bra ut. Spiste ikke supersunt, men spiste heller ikke mer enn jeg trengte så har alltid vært slank og sett ok ut. Han påvirket meg ubevisst til å bli mer opptatt av trening og helse slik at jeg startet å jogge. I dag jogger jeg minst 6 dager i uka samt at jeg har tatt opp boksing og yoga(gjort begge deler tidligere). I tillegg ble jeg opptatt av sunn og næringsrik mat så sitter ofte og surfer etter inspirasjon til "dagens middag" og "helgekos" til meg og mannen. Har egentlig aldri vært veldig opptatt av et bestemt utseende selv om jeg "vet" hva jeg tiltrekkes mot. Jeg faller for personlighet. Men har aldri blitt tiltrukket av en overvektig mann. Tenker at grunnen er at jeg selv er opptatt av en noenlunde sunn livsstil. Selv om jeg tidligere har falt for menn som ikke trener mye så tiltrekkes jeg automatisk av menn som i en viss grad tar vare på seg selv. Både jeg og mannen er såpass ærlig at vi sier at vi ikke vil være tiltrukket av hverandre som en av oss hadde blit feite. Vi hadde elsket hverandre, men vi er begge tiltrukket av menneske som tar vare på hverandre. Jeg krever ikke sixpack på mannen og han krever ikke en fotomodell(han liker "myke" kvinner), men vi krever at vi holder oss noenlunde in shape og ikke forfaller. Endret 12. oktober 2014 av Runforit
WubWub Skrevet 12. oktober 2014 #38 Skrevet 12. oktober 2014 Helsestudiokroppen er ikke spesielt imponerende. Det er mer imponerende med mennesker som får en flott kropp pga idrettslige prestasjoner enn dem som jukker opp og ned på frivekter eller lignende uten å prestere noe særlig. De menneskene som får flott kropp pga idrettslige prestasjoner er nok like mye (mest sannsynlig mye mer) på helsestudio og jukker opp og ned på frivekter enn den jevne gjennomsnittelige helsestudio jukkeren. Omtrent alle topp atleter bruker fantastisk mye mer tid på helsestudio enn resten av oss som ikke er topp atleter.
Gjest Coolaid Skrevet 12. oktober 2014 #39 Skrevet 12. oktober 2014 De menneskene som får flott kropp pga idrettslige prestasjoner er nok like mye (mest sannsynlig mye mer) på helsestudio og jukker opp og ned på frivekter enn den jevne gjennomsnittelige helsestudio jukkeren. Omtrent alle topp atleter bruker fantastisk mye mer tid på helsestudio enn resten av oss som ikke er topp atleter. En topp idrettsutøver er en toppidrettsutøver og trener selvfølgelig allsidig hvor styrketrening er en naturlig del av treningen. Likevel har jeg liten tro på at de bruker flere timer med frivekter enn å utøve selve idretten sammen med utholdenhets og bevegelighets trening. Jeg tror du er et godt stykke unna sannheten. Uansett, det er vanskelig å si, det varierer garantert ut fra hvilke idrett man driver med. Man ser ofte flotte kropper med store muskler på helsestudioet, det ser kanskje bra ut men fungerer ofte dårlig når styrke og utholdenhet settes på prøve gjennom feks hardt kroppsarbeid. Syns det er mer tiltrekkende med en kropp som kommer av idrettslig aktivitet, å leve et aktivt liv og/eller feks kroppsarbeid. Man ser stor forskjell på "jukkekroppen" fra helsestudioet vs arbeidsmuskler eller en feks en friidrettskropp, en svømmekropp osv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå