AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Heisann.hva mener jenter om utrente menn? Sjølv så trener eg mye, og er igrunn veldig trent også. Bruker mye tid på dette pga at eg ikke vil ende opp med ei overvektig dame.. Ei tjukk dame blir vel stort sett ilag med en tykk mann pga at hun ikke kan få no bedre? Tidligere var det damer eg såg opp til og drømte om, men eg var ikke trent nok, så eg eg turde ikke å prøve meg, nå merker eg at det er mange slanke og pene damer som kommer bort å prater med meg,, visst jeg skulle treffe kjærligheten, og bli i sammen med ei dame, og etter ei stund så slutter eg kanskje å trene. Da ser eg for meg at hun stikker! Er kroppen så viktig? Forelskelse og kjærlighet forsvinner i takt med den trente kroppen min? Anonymous poster hash: f1e9d...43a
SardintrollReturns Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Bra at du trener. Jeg kunne iallefall aldri blitt sammen med en utrent mann, men det er kun min mening.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Heisann.hva mener jenter om utrente menn? Sjølv så trener eg mye, og er igrunn veldig trent også. Bruker mye tid på dette pga at eg ikke vil ende opp med ei overvektig dame.. Ei tjukk dame blir vel stort sett ilag med en tykk mann pga at hun ikke kan få no bedre? Tidligere var det damer eg såg opp til og drømte om, men eg var ikke trent nok, så eg eg turde ikke å prøve meg, nå merker eg at det er mange slanke og pene damer som kommer bort å prater med meg,, visst jeg skulle treffe kjærligheten, og bli i sammen med ei dame, og etter ei stund så slutter eg kanskje å trene. Da ser eg for meg at hun stikker! Er kroppen så viktig? Forelskelse og kjærlighet forsvinner i takt med den trente kroppen min?Anonymous poster hash: f1e9d...43a Ser veltrente menn må ta til takke med en slapp og lubben dame hele tiden. Trist men sant. Anonymous poster hash: 5d40a...743 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Heisann.hva mener jenter om utrente menn? Sjølv så trener eg mye, og er igrunn veldig trent også. Bruker mye tid på dette pga at eg ikke vil ende opp med ei overvektig dame.. Ei tjukk dame blir vel stort sett ilag med en tykk mann pga at hun ikke kan få no bedre? Tidligere var det damer eg såg opp til og drømte om, men eg var ikke trent nok, så eg eg turde ikke å prøve meg, nå merker eg at det er mange slanke og pene damer som kommer bort å prater med meg,, visst jeg skulle treffe kjærligheten, og bli i sammen med ei dame, og etter ei stund så slutter eg kanskje å trene. Da ser eg for meg at hun stikker! Er kroppen så viktig? Forelskelse og kjærlighet forsvinner i takt med den trente kroppen min? Anonymous poster hash: f1e9d...43a Selvtilitt is not a learned behavior, but part of a persons caracter.. Skaff deg heller litt selvtilitt.. Er flust av folk som trener som gal, men som er usexy fordi det er alt de kan komme med. Ofte er de som er ekstremt opptatt av utseendet eller kropp, veldig usikre på seg selv. Så jobb heller med det.Anonymous poster hash: 91d48...67d 1
Sapientia Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Kroppen er ikke så viktig for meg så lenge det ikke er snakk om syklige tilstander. Enten det er for mye eller for lite av det gode. En "treningsnarkoman" er for meg like mye "for mye" som en som veier 150-200kg utrent. Forlater selvsagt ikke typen uansett hva han måtte veie i fremtiden. Det klart viktigste for meg er hva som er inni hodet hans. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Kroppen er ikke så viktig for meg så lenge det ikke er snakk om syklige tilstander. Enten det er for mye eller for lite av det gode. En "treningsnarkoman" er for meg like mye "for mye" som en som veier 150-200kg utrent. Forlater selvsagt ikke typen uansett hva han måtte veie i fremtiden. Det klart viktigste for meg er hva som er inni hodet hans. Ja men du kan jo ikke nekte for at en trenongsnarkoman ser bedre ut;) Og ofte tror jeg damer føler seg truet av å ha en hunk som kjereste, så derfor vil de ikke ha det. De vil jo ikke bli satt i skyggen, + at faren for at andre damer skal erobre han, er større.Anonymous poster hash: 91d48...67d
majalill Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Bruker mye tid på dette pga at eg ikke vil ende opp med ei overvektig dame.. Ei tjukk dame blir vel stort sett ilag med en tykk mann pga at hun ikke kan få no bedre? Anonymous poster hash: f1e9d...43a Vel, du er jo like "overfladisk" selv, som trener for å holde deg unna overvektige damer. Om noen damer da trener for å holde seg unna overvektige/utrente menn er de jo like "ille" som deg. Jeg selv er naturlig slank, i tillegg til at jeg trener mye, men jeg kan ikke fordra tynne menn. Nå vet jeg at du spurte om trente menn, og ikke nødvendigvis tynne, men typisk slanke menn med sixpack og lav fettprosent er noe av det verste jeg vet. Jeg synes personlig menn med litt mage er supersexy. Trener ikke selv for å fange menn, rett og slett fordi jeg driver med sport, og liker å holde meg i form. Ikke alle er overfladiske
Gjest Fayme Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Slappe og utrente gutter er ikke noe fint. Men heller litt chubby og sterk enn helt ripped såklart. Holdningene dine er veldig ekle, finnes da mange overvektige kvinner som er sammen med kjekke menn og omvendt, det er ikke slik at tykk+ tykk er meant to be 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Vel, du er jo like "overfladisk" selv, som trener for å holde deg unna overvektige damer. Om noen damer da trener for å holde seg unna overvektige/utrente menn er de jo like "ille" som deg. Jeg selv er naturlig slank, i tillegg til at jeg trener mye, men jeg kan ikke fordra tynne menn. Nå vet jeg at du spurte om trente menn, og ikke nødvendigvis tynne, men typisk slanke menn med sixpack og lav fettprosent er noe av det verste jeg vet. Jeg synes personlig menn med litt mage er supersexy. Trener ikke selv for å fange menn, rett og slett fordi jeg driver med sport, og liker å holde meg i form. Ikke alle er overfladiske Ja man hvis du ikke liker atletiske menn, så burde du begynne å spise selv. Damer ser mye bedre ut med former, og musa er deiligere på de.Anonymous poster hash: 91d48...67d
Sapientia Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Ja men du kan jo ikke nekte for at en trenongsnarkoman ser bedre ut;) Og ofte tror jeg damer føler seg truet av å ha en hunk som kjereste, så derfor vil de ikke ha det. De vil jo ikke bli satt i skyggen, + at faren for at andre damer skal erobre han, er større. Anonymous poster hash: 91d48...67d eh, nei. En treningsnarkoman som har bulende muskler eller en senete maratonløper er for meg like lite pene i det ytre som han som har 40kg ekstra fett på kroppen. Min preferanse er for normale kropper, og et normalt utseende. Selvsagt er de de som sikler etter Mr. Universe typer (som et eksempel), men JEG er ikke en av de. Fint å være litt trent altså, men jeg er ikke en six pack sikler 1
majalill Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Ja man hvis du ikke liker atletiske menn, så burde du begynne å spise selv. Damer ser mye bedre ut med former, og musa er deiligere på de. Anonymous poster hash: 91d48...67d Er du TS? I så fall ble du litt dobbeltmoralsk nå, da du skreiv at du likte slanke damer? Og hvorfor skal jeg endre kroppen min ut i fra hvilke typer jeg liker? Man må da ikke matche partneren sin, du må lære deg å akseptere at alle er forskjellige og alle liker forskjellige ting. At en tynn jente og en litt stor gutt liker hverandre er da helt vanlig, og omvendt. Og ja - jeg spiser. Som sagt trener jeg ikke for å få menn, men fordi jeg driver med en sport, altså håndball.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Ts her.. Har god sjølvtillit eg er 29 år og har faktisk aldri vert i sammen med noen, dette er i hovedsak pga at eg ikke har lyst å bli i lag med ei dame kun for å være ilag med noen, for deretter å dumpe hu og muligens såre hu.. For å være ærlig så er eg faktisk livredd for å gå på en smell.. Blir eg sammen med ei jente så tror eg ikke eg hadde klar å gjort det slutt om eg fant ut at det ikke funka. Men ja! Overvektige folk finner hverandre er mitt inntrykk enten dei liker det eller eiAnonymous poster hash: f1e9d...43a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Er du TS? I så fall ble du litt dobbeltmoralsk nå, da du skreiv at du likte slanke damer? Og hvorfor skal jeg endre kroppen min ut i fra hvilke typer jeg liker? Man må da ikke matche partneren sin, du må lære deg å akseptere at alle er forskjellige og alle liker forskjellige ting. At en tynn jente og en litt stor gutt liker hverandre er da helt vanlig, og omvendt. Og ja - jeg spiser. Som sagt trener jeg ikke for å få menn, men fordi jeg driver med en sport, altså håndball. Hehe nei er ikke ts, bare litt morsomt at du ikke takler trente slanke menn, når du selv er nettop det! Se deg i speilet selv, istedet for å kritisere menn som har ofret masse tid å hard trening for å oppnå noe. Du skjønner vel hvor dumt dette høres ut? Tror du heller er overvektig å prøver å overbevise om at over menn som har masse ekstra, er bedre. Hvis du selv er aktiv å trener, hvorfor liker du da ikke en trent mann?Anonymous poster hash: 91d48...67d
Gjest Coolaid Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Lever man en bra livsstil gjenspeiler det seg også på kroppen. Helsestudiokroppen er ikke spesielt imponerende. Det er mer imponerende med mennesker som får en flott kropp pga idrettslige prestasjoner enn dem som jukker opp og ned på frivekter eller lignende uten å prestere noe særlig. Men til hovedinnlegget her og flere andre: Makan til menneskesyn. Kan godt være at dere blir forelsket i kropper som må ha et spesielt utseende. Jeg blir forelsket i mennesker og personligheter. Jeg syns synd på dere som er så opphengt og bundet av dette. Dere går glipp av så mange bra mennesker. Hva er det " ta til takke med" tullet ? Tror dere virkelig på det selv ?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Ts her.. Eg tror på ' ta til takke med, opplegget.. Om en utrent slabbedask stikker av med den fineste jenta mens dei som veier 85 kg og er topptrent står igjen å klør seg i skjegget, da er det noko seriøst gale med verdenAnonymous poster hash: f1e9d...43a
majalill Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Hehe nei er ikke ts, bare litt morsomt at du ikke takler trente slanke menn, når du selv er nettop det! Se deg i speilet selv, istedet for å kritisere menn som har ofret masse tid å hard trening for å oppnå noe. Du skjønner vel hvor dumt dette høres ut? Tror du heller er overvektig å prøver å overbevise om at over menn som har masse ekstra, er bedre. Hvis du selv er aktiv å trener, hvorfor liker du da ikke en trent mann? Anonymous poster hash: 91d48...67d Jeg har ikke sagt at jeg ikke takler trente menn, selvfølgelig er det positivt å ta vare på helsa si. Det jeg sa jeg ikke likte var TYNNE menn. Spinkle menn med lav fettprosent er ikke turn on for min del, så hvorfor skal jeg gå for dem? Kritiserer absolutt ikke de som legger ned hard trening for å oppnå noe, det er flott det, og jeg er jo klar over at det er mange jenter som foretrekker disse. Når jeg sier jeg liker menn med litt mage mener jeg ikke slappe sofagriser, de må gjerne trene og ha muskler, men jeg synes absolutt det er bedre med noen kilo ekstra enn kilo for lite. Har heller ingen grunn til å lyge om min egen vekt da dette er et relativt anonym forum, poenget mitt var å motsi TS sin teori om at overvektige kun finner hverandre. Eksen min er en "stor" kar på 95 kg, godt trent, men han hadde litt mage. For meg er det perfekt, så hvorfor skal jeg kun gå etter folk som "matcher" min egen BMI? Husk at tynne gutter ikke er det samme som trente gutter som tar vare på helsa si. Like helseskadelig å være en tynn, utrent slask, som å være en overvektig sofagris.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har ikke sagt at jeg ikke takler trente menn, selvfølgelig er det positivt å ta vare på helsa si. Det jeg sa jeg ikke likte var TYNNE menn. Spinkle menn med lav fettprosent er ikke turn on for min del, så hvorfor skal jeg gå for dem? Kritiserer absolutt ikke de som legger ned hard trening for å oppnå noe, det er flott det, og jeg er jo klar over at det er mange jenter som foretrekker disse. Når jeg sier jeg liker menn med litt mage mener jeg ikke slappe sofagriser, de må gjerne trene og ha muskler, men jeg synes absolutt det er bedre med noen kilo ekstra enn kilo for lite. Har heller ingen grunn til å lyge om min egen vekt da dette er et relativt anonym forum, poenget mitt var å motsi TS sin teori om at overvektige kun finner hverandre. Eksen min er en "stor" kar på 95 kg, godt trent, men han hadde litt mage. For meg er det perfekt, så hvorfor skal jeg kun gå etter folk som "matcher" min egen BMI? Husk at tynne gutter ikke er det samme som trente gutter som tar vare på helsa si. Like helseskadelig å være en tynn, utrent slask, som å være en overvektig sofagris. Okei da skjønna æ litt bedre. Er selv en stor mann! Har ikke sixpack, men har synlige magemuskler. Men for min del er det viktigere å være i god form og sterk. Er 98 kilo med mye muskler, så kunne gitt disse såkalte six- pack guttene på 70 kilo juling anytime, men har fortsatt stor respekt av de som driver med langdistanseløping og annen idrett der det kreves å være "tynn" for å være god i nettopp det. Og ja er mange som har six- pack som aldri har trent. Hadde det selv da jeg var ung.Anonymous poster hash: 91d48...67d
majalill Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Okei da skjønna æ litt bedre. Er selv en stor mann! Har ikke sixpack, men har synlige magemuskler. Men for min del er det viktigere å være i god form og sterk. Er 98 kilo med mye muskler, så kunne gitt disse såkalte six- pack guttene på 70 kilo juling anytime, men har fortsatt stor respekt av de som driver med langdistanseløping og annen idrett der det kreves å være "tynn" for å være god i nettopp det. Og ja er mange som har six- pack som aldri har trent. Hadde det selv da jeg var ung. Anonymous poster hash: 91d48...67d Skjønner. Jeg ser jo så klart ikke ned på disse tynne mennene som f.eks. driver med langdistanseløping som du nevner, da de er tynne for en grunn. Ser jo ikke ned på naturlig tynne heller, selv om jeg mener de med fordel kunne lagt på seg litt. Mente bare at mine preferanser var litt større menn, så støtter ikke det TS sier Bra vi fikk oppklart det da
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Ts her igjen se. Har ingenting imot feite folk, eg synst faktisk synd på dei,. Om ei dame på 90 kilo kommer bort å prøver seg på meg, så prater eg og er hyggelig, ,men innerst inne så synst eg faktisk synd på hu, og eg vil faktisk strekke meg så langt at eg synst hu kan sette seg ned med folk på sin egen størrelse,Eg har faktisk for faen jobbet i 4-5 år for denne kroppenAnonymous poster hash: f1e9d...43a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå