Gjest Skrevet 9. oktober 2014 #21 Skrevet 9. oktober 2014 Som flere skriver her, så be om beroligende. Det er rett og slett ikke mulig å ha angst med nok beroligende i kroppen. Anonymous poster hash: 2896c...4ed Jo, det er faktisk mulig. Jeg fikk 25 mg Sobril før en operasjon, og jeg forsøkte å si at jeg måtte ha mer, men Sobrilen kom til å slå meg helt ut mente de. Senere har jeg forsøkt å ta 90 mg Sobril (ikke overdose, men en dag jeg hadde ekstrem angst) og merket verken virkning eller bivirkning.
Gjest Skrevet 9. oktober 2014 #22 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har fått narkose ved et så lite inngrep som utblokking av urinrøret to ganger, begrunnet av en psykiater.Når jeg skulle fjerne et øye, tok jeg det som en selvfølge at det skjedde i narkose, men på sykehuset fikk jeg vite at om jeg ville ha narkose måtte jeg vente i 3 mnd., og det ville jeg ikke pga. smerter. Er "krisen" stor nok, takler man det på en eller annen måte - men aldri skal jeg fjerne et øye i lokalbedøvelse igjen...
Minya Skrevet 9. oktober 2014 #23 Skrevet 9. oktober 2014 Når jeg skulle fjerne et øye, tok jeg det som en selvfølge at det skjedde i narkose, men på sykehuset fikk jeg vite at om jeg ville ha narkose måtte jeg vente i 3 mnd., og det ville jeg ikke pga. smerter. Er "krisen" stor nok, takler man det på en eller annen måte - men aldri skal jeg fjerne et øye i lokalbedøvelse igjen... :O WHaaaaaaat??! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå