Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2004 #1 Del Skrevet 14. juli 2004 hei! reiser til bulgaria i morgen. Hvilket nett bør jeg velge til mobilen min? Har netcom til vanlig (om det er av betydning...) klemmer fra baby-E :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 14. juli 2004 #2 Del Skrevet 14. juli 2004 Husker desverre ikke navnet på det vi brukte, men jeg måtte bytte nett for å motta meldinger. Derom du reiser sammen med noen kan det være greit å sende "testmeldinger" for å se at deet faktisk fungerer. En annen ting er at det er nokså dyrt å ringe/sende meld fra Bulgaria!!! Vi fant ut at å sitte på internett kostet oss ca 4,- timen og ringe var også ganske billig fra offentlig postkontor med mail/tlf/fax ol.. Vi har telenor abonement, men tror ikke det er så stor forskjell på Netcom og Telenor der...men anbefaler alikevel at du sjekker prisen for samtale/SMS før du reiser!!! Ha en flott tur....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2004 #3 Del Skrevet 14. juli 2004 ...men anbefaler alikevel at du sjekker prisen for samtale/SMS før du reiser!!! Ha en flott tur....!!! veit du hvor jeg kan finne ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilol Skrevet 14. juli 2004 #4 Del Skrevet 14. juli 2004 baby-e du kan finne det på netcom.no! der står det utenland-priser:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå