Frøkenanonym Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #121 Del Skrevet 20. januar 2015 Gratulerer så mye med spire i magen!! Det er en fantastisk følelse, verdens beste faktisk. De vonde tankene vil alltid dukke opp innimellom, men som andre sier er det viktig å kose seg med spiren. Uansett om den blir eller ikke vil man holde på de gode tankene og følelsene Men det går nok bra, jeg har troen på det Tusen takk jeg har enda ikke fått den følelsen, venter på rødt på papiret.. Blir nok bedre når jeg får sett en digital test føler det er synsing å se på svake tester selv om jeg vet at det er riktig I morgen er IKM, og om det ikke skjer noe da- skal jeg finne frem godfølelsen Når skal du i utgangspunktet ut igjen da? Håper du finner ut av det:) Jeg drar torsdag neste uke. Sendte elektronisk mld om legetime i dag, håper de kan sette det oppfør jeg drar ut. I morgen skal også bedriftslegen ringe meg, spent på hva hun sier Fikk du sneket (snikt?) deg ut til butikken / apoteket for å kjøpe deg en skikkelig test i dag? Jeg syntes det var veeldig spesielt da CB viste "Gravid 2-3" selv om jeg visste jeg var gravid Jaaaa, det er det jeg gleder meg til å se tror det går mer opp for meg da, også kan jeg sende bilde av testen til kjære - hvor det svart på hvit (forhåpentligvis) står at jeg er gravid fikk ikke dratt til apoteket i dag, det blir i morgen. Tror du den reagerer om jeg tar testen på dagen? Eller så må jeg jo vente eeenda en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildflower Skrevet 20. januar 2015 #122 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg tok den på ettermiddag / kveld og den reagerte. Tror det såppas mye hcg etter IKM at den skal det. Det er vel før IKM at man helst skal ta på morningen? Jeg kjøpte to sånn i tilfelle den ikke viste gravid, sånn at jeg hadde en i backup til morgenurin. Trengte ikke den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #123 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg tok den på ettermiddag / kveld og den reagerte. Tror det såppas mye hcg etter IKM at den skal det. Det er vel før IKM at man helst skal ta på morningen? Jeg kjøpte to sånn i tilfelle den ikke viste gravid, sånn at jeg hadde en i backup til morgenurin. Trengte ikke den :D Oooh . Høres bra ut! Jeg har jo IKM i morgen, men håper det er godt nok. Kjøper bare en da, tar sjansen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 20. januar 2015 #124 Del Skrevet 20. januar 2015 En spennende tid i vente, og ikke minst spennendebå høre hva bedriftslegen sier i morgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #125 Del Skrevet 20. januar 2015 Håper at bedriftslegen har gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildflower Skrevet 21. januar 2015 #126 Del Skrevet 21. januar 2015 Fikk du noen gode nyttige svar fra legen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #127 Del Skrevet 21. januar 2015 En spennende tid i vente, og ikke minst spennendebå høre hva bedriftslegen sier i morgen Håper at bedriftslegen har gode svar! Fikk du noen gode nyttige svar fra legen din ? Har ringt henne ned i dag, 4 telefoner til henne og 2 til hoveddisken Akkurat som hun har forsvunnet i dag.. Var litt travelt på skolen, så jeg la ikke "mer" i det I morgen derimot, skal jeg ringe alle jeg får tak i - helt til jeg får snakke med noen! Litt utolmodig bare.. Men har fått ordnet meg at fastlegen min skal ringe meg på fredag og prate om dette Kl 10 i morgen, da starter ringinga... ^^ Jeg tok den på ettermiddag / kveld og den reagerte. Tror det såppas mye hcg etter IKM at den skal det. Det er vel før IKM at man helst skal ta på morningen? Jeg kjøpte to sånn i tilfelle den ikke viste gravid, sånn at jeg hadde en i backup til morgenurin. Trengte ikke den :D Ja jeg klarte ikke å holde meg selv Viste 1-2 uker, så hadde vært morro og sett om den viste 2-3 uker i morgen - men det er bare bagateller Jeg fulgte rådet ditt og kjøpte kun èn test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #128 Del Skrevet 21. januar 2015 Ellers har jeg forsont meg med at jeg er gravid da det er IKM i dag (håper ikke jeg jinxer meg selv nå). Så nå får prøvedagboka ligge til om det går galt, eller ved en senere anledning Her er min graviditetsdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå