Gå til innhold

Driver barnehagen med stunt?

Fremhevede innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

Hvorfor sender du med middag i barnehagen? Er det normalt? Er glad jeg slipper å gjøre det iallefall. :)

Og om jeg skulle gjort det så hadde jeg nok ikke sendt med "glassmat".

Det er da helt vanlig å sende med middag til lunsj, om de ikke går mat der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi hadde en mamma i bhg som følte at vi mente at hun ikke tok seg godt nok av sønnen.

Fordi vi spurte om hun kunne ta med tøffler eller sklisokker til sønnen.

Det jeg sa til henne var: Kunne du tatt med noen tøffler eller sklisokker til ******. Nå som han bruker ullstømpebukse så blir det veldig glatt på gulvet, så han sliter litt med å komme seg rundt.

Gutten hadde akkurat begynt å gå.

Noen foreldre er utrolig nærtagende, og tror alltid at vi er ute etter å finne feil ved de.

Å det er vi nå virkelig ikke!!

Så slapp helt av TS, de mente ganske sikkert ikke noe annet enn akkurat det de sa.

Endret av MissPierce
Skrevet

Det er neimen ikke lett å være pedagogisk personell. Ikke nok med alt man skal gjennomføre av pedagogiske og praktiske oppgaver, så skal man måtte veie hvert eneste ord man sier til foreldre på gullvekt.

Skrevet

Det er neimen ikke lett å være pedagogisk personell. Ikke nok med alt man skal gjennomføre av pedagogiske og praktiske oppgaver, så skal man måtte veie hvert eneste ord man sier til foreldre på gullvekt.

tror nok mange foreldre kan være litt sensitive når det er forventet i samfunnet at alt skal være så perfekt. Det er et press mange tror dem ikke påvirkes av, men dette er et eksempel på at man i underbevisstheten er noe påvirket av det. Er selv litt sensitiv for at bhg skal klage til meg på noe, så jeg er den forelderen som overdriver når det kommer til tøy både inne og ute i bhg :P:blomst:

Anonymous poster hash: a8840...e77

• Liker 1
Skrevet

Om de driver med stunt? Hva i alle dager mener du?

Og hva er sammenhengen i at de sendte hjem klær i en pose og at de sendte hjem mat barnet ikke spiste?

Og hvordan får du det til at de prøver å fortelle deg noe? :klo:

• Liker 1
Skrevet

De prøvde å fortelle deg

1) klærne var våte/møkkete og bør tas med hjem for tørking/vask

2) barnet spiste så mye i barnehagen at det ikke orket å spise maten du sendte med

Anonymous poster hash: 82681...4ab

• Liker 4
Skrevet

Klærne har vel kanskje bare blitt våte da. Av vann eller tiss.. De ansatte skifter jo ikke tøy på barna fordi de synes det er gøy.. Og det med middagsglasset, når er det tenkt at hun skal spise det, om de allerede får lunsj (varmmat) kl.11..? Og kanskje hun ikke ville spise det, fordi de andre barna ikke har middagsglass. Datteren vår var også sånn i starten, men hun ville jo helst spise det alle andre spiste..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...