Gå til innhold

Hvordan slutte å treffe noen på en fin måte?

Gjest HowardRoark

Anbefalte innlegg

Først må jeg bare si (OT, beklager) at jeg ikke er blond som mange tydeligvis tror ;) Det er ikke Blondepiken som i "den blonde piken", men "piken med blonder" :)

Du sier jo selv at du føler at du kanskje burde gjøre det? Har hun tatt kontakt i det siste? Om hun ikke gjør det kan det jo hende at hun også har mistet interessen. Om hun tar kontakt igjen syns jeg i vertfall at du bør si noe, slik at hun vet hva du tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HowardRoark

Først må jeg bare si (OT, beklager) at jeg ikke er blond som mange tydeligvis tror ;) Det er ikke Blondepiken som i "den blonde piken", men "piken med blonder" :)

Du sier jo selv at du føler at du kanskje burde gjøre det? Har hun tatt kontakt i det siste? Om hun ikke gjør det kan det jo hende at hun også har mistet interessen. Om hun tar kontakt igjen syns jeg i vertfall at du bør si noe, slik at hun vet hva du tenker :)

Det som skjedde er at jeg tok kontakt og innledet med å høre hvordan det gikk med henne. Hadde ikke lyst til å gå rett på sak. Så tenkte jeg å fortelle henne i neste melding at jeg dessverre ikke så for meg å møtes flere ganger, men jeg fikk meg bare ikke til å gjøre det. Faktisk avsluttet hun med å si at jeg måtte gi lyd når jeg var hjemme igjen slik at hun kunne ta en tur.

Men, jeg tror jeg kommer til å la dette dø ut om jeg ikke hører mer nå. Om hun tar noe mer initiativ, så får jeg heller ta det opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en rekke brukere her inne du kan ta kaffe med, kan jo være at det går med en av dem. :P

Anonymous poster hash: 742b8...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som jente, liker å få beskjed om at "du, dette kommer ikke til å funke, kjemien stemmer ikke". Og ferdig med det.

Men nå er jeg jo ganske rett fram selv.. Gjør vondt der og da, men er bedre det en vage hint og å bli ignorert ;)

Anonymous poster hash: a3d2d...a7b

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet en jente de siste ukene og hun har vært hjemme hos meg flere ganger. Om det er av betydning, så har ikke vi ligget med hverandre, men vi har ellers vært ganske intime fra første gang vi møttes.

Forrige gang hun var hos meg innså jeg at jeg ikke ser for meg noen fremtid med henne og hun er heller ikke typen som kan ha litt uforpliktende moro, så jeg ser meg nødt til å avslutte dette. Men hvordan?

Jeg innbiller meg at det kommer til å dø ut av seg selv om jeg ikke tar kontakt, men samtidig synes jeg kanskje dette er en feig måte og at jeg skylder henne en klar beskjed.

Hater tanken på å eventuelt skulle skuffe eller såre noen og har lyst å opptre på en skikkelig måte. Noen tips? Finnes det en fin måte å gjøre dette på?

Takk for svar.

:)

Hvis du merker at hun er interessert og tar kontakt med deg ville jeg helt klart vært direkte og ærlig med henne sende en melding og si at det ikke kommer til å bli noe mer.

Det verste man kan gjøre er å ignorere og håpe på at ting skal dø ut. Da sitter jenta igjen som et spørsmålstegn og lurer på hva som plutselig har skjedd. Det er en fryktelig feig og umoden måte å avslutte noe på, og det er fullstendig respektløst ovenfor personen du gjør det mot.

Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...