Gjest HowardRoark Skrevet 6. oktober 2014 #1 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har truffet en jente de siste ukene og hun har vært hjemme hos meg flere ganger. Om det er av betydning, så har ikke vi ligget med hverandre, men vi har ellers vært ganske intime fra første gang vi møttes. Forrige gang hun var hos meg innså jeg at jeg ikke ser for meg noen fremtid med henne og hun er heller ikke typen som kan ha litt uforpliktende moro, så jeg ser meg nødt til å avslutte dette. Men hvordan? Jeg innbiller meg at det kommer til å dø ut av seg selv om jeg ikke tar kontakt, men samtidig synes jeg kanskje dette er en feig måte og at jeg skylder henne en klar beskjed. Hater tanken på å eventuelt skulle skuffe eller såre noen og har lyst å opptre på en skikkelig måte. Noen tips? Finnes det en fin måte å gjøre dette på? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg, som jente, liker å få beskjed om at "du, dette kommer ikke til å funke, kjemien stemmer ikke". Og ferdig med det. Men nå er jeg jo ganske rett fram selv.. Gjør vondt der og da, men er bedre det en vage hint og å bli ignorert Anonymous poster hash: a3d2d...a7b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så du tror at hvis du ikke lar høre fra deg mer så kommer hun uansett ikke til å lure på hvor det ble av deg? Da virker det litt som at dere er enige om at dette ikke var det helt store..og da er det jo ikke noe problem. Anonymous poster hash: 82f71...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 Om hun er forelsket i deg vil det svi uansett hvordan du ordlegger deg, men du kan jo f.eks.si det er best å bare være venner fra nå av uten å utdype det noe mer, evt om hun spør hvorfor, legge til at du ikke føler kjemien er helt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg, som jente, liker å få beskjed om at "du, dette kommer ikke til å funke, kjemien stemmer ikke". Og ferdig med det. Men nå er jeg jo ganske rett fram selv.. Gjør vondt der og da, men er bedre det en vage hint og å bli ignorert Anonymous poster hash: a3d2d...a7b Hey. Takk for svar. Jeg fikk en sånn selv fra en annen jente jeg traff litt tidligere. Ble faktisk litt overrasket, men jeg satte pris på å få et svar. Samtidig skal det mye til for at slikt gjør vondt for min del. Så du tror at hvis du ikke lar høre fra deg mer så kommer hun uansett ikke til å lure på hvor det ble av deg? Da virker det litt som at dere er enige om at dette ikke var det helt store..og da er det jo ikke noe problem.Anonymous poster hash: 82f71...ccf Selvsagt vil hun nok lure, men hun vil kanskje også konkludere med at jeg ikke var interessert. Grunnen er at hun alltid har vært den som har tatt kontakt og foreslått møter, noe jeg har reagert positivt på, men jeg regner med det går en grense for hvor mange ganger hun tar initiativ uten at jeg gjør det. Og jo, det virker dessverre som hun liker meg ganske godt (om jeg ikke tar helt feil da). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg synes også det er mye bedre å få beskjed, selv om det selvfølgelig er kjipt der og da. Da slipper jeg i hvert fall å sitte å lure på om jeg har gjort noe galt og bruke tid på vurdere om han er interessert eller ikke. Anonymous poster hash: 357af...b74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 6. oktober 2014 #7 Del Skrevet 6. oktober 2014 Enig i at selv om det er vondt så er det best å bare få beskjed om det. For da slipper man å lure. Og man slipper å håpe. Man blir skuffet men det er faktisk bedre å få vite der slik livet kan gå videre. Før tenkte jeg anderledes men nå ønsker jeg å vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 6. oktober 2014 #8 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men hva skriver man? Synes det er vanskelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 6. oktober 2014 #9 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hva med "Jeg vet ikke hva du tenker, men for meg føles det mest riktig at det ikke blir noe mer mellom oss. Jeg syns du er en super jente(/dame) og ønsker ikke å såre deg på noen måte, men ville gi beskjed slik at du vet hvor jeg står" eller noe? Eller kanskje det ble litt flåsete? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvor gamle er dere?Anonymous poster hash: b9016...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du skriver at hun liker deg godt, og da er det klart at hun vil ta det tungt dersom du bare ignorerer henne. Helt enig i at ignorering er en feig måte å avslutte på, da gjør du bruddet mye vanskeligere og tøffere å komme over, for den som blir ignorert vil alltid lure på hva som gikk galt, og om hun/han har gjort noe feil som har ført til ignoreringen. Dessuten føler man at man ikke er verdt noe for den man er forelsket i. En avvisning er aldri hyggelig for noen parter, men du får det bedre med deg selv, og garantert henne, hvis du oppfører deg hensynsfullt og gir en ærlig beskjed. Du føler ikke at dere passer sammen som kjærester, selv om du liker henne veldig godt, holder det ikke å si det? Tilføy eventuelt at du synes det er riktig å si fra nå, slik at det ikke ender opp med at hun kanskje får enda mer følelser, og bruddet blir enda verre. Anonymous poster hash: f0dbf...fde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har truffet en jente de siste ukene og hun har vært hjemme hos meg flere ganger. Om det er av betydning, så har ikke vi ligget med hverandre, men vi har ellers vært ganske intime fra første gang vi møttes. Forrige gang hun var hos meg innså jeg at jeg ikke ser for meg noen fremtid med henne og hun er heller ikke typen som kan ha litt uforpliktende moro, så jeg ser meg nødt til å avslutte dette. Men hvordan? Jeg innbiller meg at det kommer til å dø ut av seg selv om jeg ikke tar kontakt, men samtidig synes jeg kanskje dette er en feig måte og at jeg skylder henne en klar beskjed. Hater tanken på å eventuelt skulle skuffe eller såre noen og har lyst å opptre på en skikkelig måte. Noen tips? Finnes det en fin måte å gjøre dette på? Takk for svar. Ta det opp på en ordentlig måte og vær ærlig er mitt tips . Da gir man den andre muligheten til å raskere gå videre uten å måtte bruke tid på å lure på hva som skjedde. Anonymous poster hash: 6745f...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 7. oktober 2014 #13 Del Skrevet 7. oktober 2014 Du skriver at hun liker deg godt, og da er det klart at hun vil ta det tungt dersom du bare ignorerer henne. Helt enig i at ignorering er en feig måte å avslutte på, da gjør du bruddet mye vanskeligere og tøffere å komme over, for den som blir ignorert vil alltid lure på hva som gikk galt, og om hun/han har gjort noe feil som har ført til ignoreringen. Dessuten føler man at man ikke er verdt noe for den man er forelsket i. En avvisning er aldri hyggelig for noen parter, men du får det bedre med deg selv, og garantert henne, hvis du oppfører deg hensynsfullt og gir en ærlig beskjed. Du føler ikke at dere passer sammen som kjærester, selv om du liker henne veldig godt, holder det ikke å si det? Tilføy eventuelt at du synes det er riktig å si fra nå, slik at det ikke ender opp med at hun kanskje får enda mer følelser, og bruddet blir enda verre. Anonymous poster hash: f0dbf...fde Jeg vet ikke, men det kan virke som om hun liker meg godt. Synes fortsatt det er rart at jenter liker meg, så jeg vet ikke. Mulig hun ikke liker meg så godt som jeg tror. Tviler sterkt på at hun er forelsket. Har bare møttes 4 ganger. Men ok. Takk for svar. Skal prøve å skrive noe lignende det du foreslår. Hvor gamle er dere?Anonymous poster hash: b9016...763 Objection your Honor, how is this relevant to the case? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #14 Del Skrevet 7. oktober 2014 Men hva er det som gjør at du ikke ser deg en fremtid med henne? Nysgjerrig Anonymous poster hash: 30457...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 7. oktober 2014 #15 Del Skrevet 7. oktober 2014 Men hva er det som gjør at du ikke ser deg en fremtid med henne? Nysgjerrig Anonymous poster hash: 30457...3b9 Det er vanskelig å si. Jeg føler meg litt som Jerry Seinfeld av og til. Jeg er ganske kresen. Det er bare veldig sjeldent jeg får den kjærestefølelsen rundt en jente og møter en jente som får meg til å glemme alle andre. Har forsåvidt møtt en slik (hun i tråden under her) nå. Vanskelig å sette ord på egentlig. Av og til føles det bare rett og det er en tiltrekning der som er vanskelig å beskrive eller forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #16 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er vanskelig å si. Jeg føler meg litt som Jerry Seinfeld av og til. Jeg er ganske kresen. Det er bare veldig sjeldent jeg får den kjærestefølelsen rundt en jente og møter en jente som får meg til å glemme alle andre. Har forsåvidt møtt en slik (hun i tråden under her) nå. Vanskelig å sette ord på egentlig. Av og til føles det bare rett og det er en tiltrekning der som er vanskelig å beskrive eller forklare. Hva i tråden under....? Anonymous poster hash: 6745f...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cascadas Skrevet 7. oktober 2014 #17 Del Skrevet 7. oktober 2014 Si det til henne, hvis ikke går hun stakkars å piner seg selv med overtenking og den slags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 9. oktober 2014 #18 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det virkelig enstemmig vedtatt at en formell avvisning er bedre enn at ting bare dør ut? Jeg er nemlig ikke overbevist selv. Jeg synes dette er forpult vanskelig. Særlig ettersom hun kun har vært bare snill og god mot meg og jeg faktisk har likt å være sammen med henne også. Skrev en melding til henne i går da jeg følte jeg ikke ville gå rett på sak, men fikk meg bare ikke til å skrive det jeg har på hjertet i neste melding. Har så utrolig lite lyst til at hun skal bli lei seg og særlig ikke på grunn av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 9. oktober 2014 #19 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det virkelig enstemmig vedtatt at en formell avvisning er bedre enn at ting bare dør ut? Jeg er nemlig ikke overbevist selv. Jeg synes dette er forpult vanskelig. Særlig ettersom hun kun har vært bare snill og god mot meg og jeg faktisk har likt å være sammen med henne også. Skrev en melding til henne i går da jeg følte jeg ikke ville gå rett på sak, men fikk meg bare ikke til å skrive det jeg har på hjertet i neste melding. Har så utrolig lite lyst til at hun skal bli lei seg og særlig ikke på grunn av meg. Om hun faktisk er interessert i noe mer med deg, vil hun bli lei seg enten du sier det eller ikke. Men dersom du sier det slipper hun i det minste å gå å gruble over det en periode før hun kan være helt sikker på at du ikke er interessert. Men det er jo du som bestemmer hva du vil gjøre her, og ikke vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 9. oktober 2014 #20 Del Skrevet 9. oktober 2014 Om hun faktisk er interessert i noe mer med deg, vil hun bli lei seg enten du sier det eller ikke. Men dersom du sier det slipper hun i det minste å gå å gruble over det en periode før hun kan være helt sikker på at du ikke er interessert. Men det er jo du som bestemmer hva du vil gjøre her, og ikke vi Kan ikke du bestemme da, Blondie? Jeg har bare lyst til å opptre på en mest mulig respektabel måte og en hvor jeg behandler henne best mulig. Har selv opplevd at ting har dødd ut og ofte har det vært gjensidig. Synes egentlig ikke det har vært så ille. Faktisk ganske naturlig. Men følte kanskje at denne gangen burde jeg si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå