Gjest incognita Skrevet 14. oktober 2014 #41 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja og sesong 1 var jo helt fabelaktig. Gleder meeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 14. oktober 2014 #42 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja enig....likte alle karakterene der så godt....er så kjipt når mange av de kule sentrale folka dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 14. oktober 2014 #43 Del Skrevet 14. oktober 2014 Word bro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2014 #44 Del Skrevet 25. november 2014 Synes det er riktig så dannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #45 Del Skrevet 25. november 2014 Synes det er riktig så dannet. Hva er det som er riktig så dannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2014 #46 Del Skrevet 25. november 2014 Hva er det som er riktig så dannet? Noen påstod, veldig så tidlig i denne tråden/dagboken, at det ikke kom til å bli pent. Jeg venter spent på blodsutgytelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #47 Del Skrevet 25. november 2014 Noen påstod, veldig så tidlig i denne tråden/dagboken, at det ikke kom til å bli pent. Jeg venter spent på blodsutgytelse Haha jeg er jo ikke annet enn dannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 25. november 2014 #48 Del Skrevet 25. november 2014 Skal vi lage blodbad her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #49 Del Skrevet 25. november 2014 Skal vi lage blodbad her nå? Ok, alle klorer seg selv til blods! Du først!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 25. november 2014 #50 Del Skrevet 25. november 2014 Ok, alle klorer seg selv til blods! Du først!! Har faktisk en kvise på høyre side av nesa mi jeg...den sprakk NÅ så da startet jeg offisiellt blodbadet! Husk damer....mensen teller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #51 Del Skrevet 25. november 2014 Har faktisk en kvise på høyre side av nesa mi jeg...den sprakk NÅ så da startet jeg offisiellt blodbadet! Husk damer....mensen teller ikke! Ew. Og synd at mensen ikke teller. For da ville jeg vunnet lett i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 25. november 2014 #52 Del Skrevet 25. november 2014 Ew. Og synd at mensen ikke teller. For da ville jeg vunnet lett i dag. Digg når de dukker opp på de mest utsatte plassene på kroppen vetu Kun godkjent når det er "selvpåført blod" vetu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2014 #53 Del Skrevet 25. november 2014 Haha jeg er jo ikke annet enn dannet. Muligens, men hva er du dannet av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2014 #54 Del Skrevet 25. november 2014 Ew. Og synd at mensen ikke teller. For da ville jeg vunnet lett i dag. Det ville vært blodig urettferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #55 Del Skrevet 25. november 2014 Muligens, men hva er du dannet av? Jeg er dannet av ...girlfriend material? Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #56 Del Skrevet 25. november 2014 Det ville vært blodig urettferdig... Eneste som er urettferdig her er at jeg er tom for sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2014 #57 Del Skrevet 25. november 2014 Eneste som er urettferdig her er at jeg er tom for sjokolade! Betyr ikke det egentlig at du er full av sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #58 Del Skrevet 25. november 2014 Betyr ikke det egentlig at du er full av sjokolade? What's your point?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. november 2014 #59 Del Skrevet 25. november 2014 What's your point?! Jeg kverulerer aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 25. november 2014 #60 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg kverulerer aldri Good boy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå