AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #21 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lykke. Anonymous poster hash: 06413...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. oktober 2014 #22 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er i hvert fall en mindre irritert og derfor penere versjon av meg selv etter at jeg bestemte meg for å godta at håret mitt nekter å la seg temme av meg eller av alle verdens rettetenger, og sluttet å slåss med det hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 6. oktober 2014 #23 Del Skrevet 6. oktober 2014 - farger håret og øyenbryn, napper brynene - trener - sminke - barberer overalt - prøver nye håroppsetninger og stiler så ofte jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. oktober 2014 #24 Del Skrevet 6. oktober 2014 Barbere meg. Får bare sånn neckbeard uansett. Hvis jeg tar bort det på halsen får jeg egentlig en brukbar tredagers (etter tre uker), men synes det blir for jålete å barbere bort deler av skjeggveksten og ikke hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #25 Del Skrevet 6. oktober 2014 - Trener styrke 3-4 dager i uken - Går tur hver dag - Barberer det meste: legger, lår, underliv, armer og armhuler jevnlig - Ansiktsrens morgen og kveld - Hårkur og ansiktsmaske 1 gang i uken - Napper bryn - Sminker meg daglig - Tar solarium 1 gang i uken - Farger håret - Tar bodyscrub - Kjøper mye fine klær Kunne blitt enda bedre om jeg gikk ned 2-3 kg. Veier 67 nå og trives best på 64 (er 172 høy). Har mye muskler, men føler noe av det er fett også. Puppene kunne også vært litt større, men jeg vil ikke ha silikon, det er så harry og oppbrukt. Anonymous poster hash: 13268...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 6. oktober 2014 #26 Del Skrevet 6. oktober 2014 Barbere meg. Får bare sånn neckbeard uansett. Hvis jeg tar bort det på halsen får jeg egentlig en brukbar tredagers (etter tre uker), men synes det blir for jålete å barbere bort deler av skjeggveksten og ikke hele. Hmm, jeg trodde de fleste skjeggete menn som ikke bor langt ute i skogen tok seg tid til å forme og trimme skjeggveksten i blant. Har aldri tenkt på det som jålete. Får lyst til å påpeke at vikingene, som blir regnet for å være blant historiens barskeste, var ganske nøye med å stelle pent med skjegg og hår, inkl å frisere og flette det. (Ikke at jeg på noen måte skal diktere din skjegg-policy ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. oktober 2014 #27 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hmm, jeg trodde de fleste skjeggete menn som ikke bor langt ute i skogen tok seg tid til å forme og trimme skjeggveksten i blant. Har aldri tenkt på det som jålete. Får lyst til å påpeke at vikingene, som blir regnet for å være blant historiens barskeste, var ganske nøye med å stelle pent med skjegg og hår, inkl å frisere og flette det. (Ikke at jeg på noen måte skal diktere din skjegg-policy ) Dem bitch ass vikings ain't no men compared to me. (hvis du skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 6. oktober 2014 #28 Del Skrevet 6. oktober 2014 -Sminker meg litt hver dag, hovedsakelig en lett foundation for å jevne ut, og mascara. -Går til frisøren én gang i håret for å prøve noe nytt. -Kler meg i det jeg synes er pent. Klærne jeg har på meg har faktisk mye å si for hvor attraktiv jeg føler meg. -Bruker dagkrem. -Smiler mye Jeg er alt for dårlig på hudrenserutiner og alt sånt, jeg gidder rett og slett ikke. Av og til skrubber jeg og renser litt grundigere, men ikke daglig (eller ukentlig). Kunne nok fått mye bedre hud hvis jeg la mer innsats i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. oktober 2014 #29 Del Skrevet 6. oktober 2014 Trening og CC cream. Førstnevnte for å holde meg noenlunde fasti fisken (dvs. egentlig er det for å holde meg i form, men de kosmetiske bieffektene har jeg ikke noe i mot) og den andre fordi jeg har ganske ujevn hudfarge i ansiktet, så litt utjevning av fargen gir utrolig stor effekt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 6. oktober 2014 #30 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hva jeg gjør: -Trener - Fikser håret - Napper øyenbryn - Går med fine, litt stramme, men behagelige klær. - Barberer og trimmer skjegget og barten. Hva jeg ønsker å gjøre: - Bli 100% rusfri. Endret 6. oktober 2014 av Hummels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 6. oktober 2014 #31 Del Skrevet 6. oktober 2014 - Jeg bruker mye tid på hudpleie, noe som har ført til at jeg ser en forandring i huden min, når huden ser bra ut uten noe særlig sminke på, da blir jeg glad. - Kler meg i den type klær jeg føler at jeg kler, og som gjør at jeg føler meg velstelt. - Går til frisøren ca hver 8-10 uke for å klippe tupper og stripe/farge/bleke ettervekst alt etter hvilken farge jeg går for den perioden, og passer på å stelle godt med håret med å bruke hårkur, god hårolje m.m - Smile, en dag blir alltid bedre med ett smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #32 Del Skrevet 7. oktober 2014 - Jeg spiser sunt (mye grønnsaker, bær og frukt, mindre rødt kjøtt, mindre sukker). - Jeg drikker lite alkohol - Jeg trener - Sminker meg hver dag (bruker mest tid på hud, øyne og hår). Bruker alltid mascara, eyeliner og leppestift. - Unngår frisører, farger ikke håret. Klipper det selv jevnlig for å unngå slitasje. - Bruker høyhælte sko - Tar vare på huden, renser hver dag og kveld. Spiser mye sunt fett. - Bruker nøytrale og "kjedelige" klær, foretrekker en el smykker og pene sko. - Bruker parfyme hver dag. Anonymous poster hash: 5e42a...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #33 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vel.... iblant når jeg gidder å farge og nappe bryn, så blir jeg litt penere. Noen ganger gidder jeg å farge øyevippene også. Til hverdags bruker jeg maskara og noen ganger pudder for å jevne ut fargen i ansiktet. Sletter også håret når jeg gidder, har egentlig gitt opp utseendet, siden jeg er stygg. Anonymous poster hash: ce389...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #34 Del Skrevet 7. oktober 2014 Steroider. Anonymous poster hash: 68bd9...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2014 #35 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hmm.. bruker rettetang på håret, litt mascara ellers bare et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 7. oktober 2014 #36 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva jeg gjør: -Trener - Fikser håret - Napper øyenbryn - Går med fine, litt stramme, men behagelige klær. - Barberer og trimmer skjegget og barten. Hva jeg ønsker å gjøre: - Bli 100% rusfri. Håper du klarer å bli rusfri Utifra innleggene dine høres du ut som en sympatisk og god mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #37 Del Skrevet 7. oktober 2014 Bruker selvbruningskrem Napper øyenbryn Bruker sminke Trener styrke Parfyme og skikkelig antiperspirant Skal: bleke tennene legge på meg litt Anonymous poster hash: aedfc...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #38 Del Skrevet 7. oktober 2014 Bruker selvbruningskrem Napper øyenbryn Bruker sminke Trener styrke Parfyme og skikkelig antiperspirant Skal: bleke tennene legge på meg litt Anonymous poster hash: aedfc...1e9 og går rett i ryggen og drikker mye vann for hudens skyld. Anonymous poster hash: aedfc...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. oktober 2014 #39 Del Skrevet 7. oktober 2014 Klær i riktig fasong og med farger jeg kler. Moderat sminke. Øredobber og ringer er like viktig som sminke. Frisør tre til fire ganger pr år med striping og klipp og hår i en frisyre som kler meg. Riktig fysisk og psykisk holdning. Jobber hardt med det halvtomme glasset. Går turer på fjellet og i skogen - skulle ønske jeg fikk til mer av det. Må få på plass en treningsform som passer for vinteren som lar seg gjennomføre. Må også drikke mer vann - der har jeg mye å arbeide med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 7. oktober 2014 #40 Del Skrevet 7. oktober 2014 Håper du klarer å bli rusfri Utifra innleggene dine høres du ut som en sympatisk og god mann Takk Håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå