AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Del Skrevet 5. oktober 2014 Her er hva jeg gjør: - farger vipper og bryn svarte - napper øyenbryn - bruker solarium/selvbruning - renser huden morgen og kveld - retter ut håret Her er hva jeg ønsker å gjøre: - tatovere øyenbryn - fillete i leppene - gå ned 10 kgAnonymous poster hash: 2683a...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2014 #2 Del Skrevet 6. oktober 2014 En penere versjon av meg popper opp helt av seg selv...når jeg har fine mennesker rundt meg som jeg trives med. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 6. oktober 2014 #3 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tar solarium en gang i uken Tar sminke på hver dag Legger negler Farger håret svart en gang i mnd Farger bryn en gang i mnd Tar tattoo en gang i året Det peneste av alt er et smil smiler alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tar solarium en gang i uken Tar sminke på hver dag Legger negler Farger håret svart en gang i mnd Farger bryn en gang i mnd Tar tattoo en gang i året Det peneste av alt er et smil smiler alltid... Hvorfor? Man blir ikke penere og man får kreft etterhvert. Anonymous poster hash: d50c0...ff4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 Her er hva jeg gjør:- farger vipper og bryn svarte- napper øyenbryn- bruker solarium/selvbruning- renser huden morgen og kveld- retter ut håretHer er hva jeg ønsker å gjøre:- tatovere øyenbryn- fillete i leppene- gå ned 10 kgAnonymous poster hash: 2683a...318 Jeg er ikke veldig pen sånn i utgangspunktet. Men merker klart mer oppmerksomhet om:- godt humør!- være med bra folk- føle meg bra (en dag jeg føler klær, sminke, kropp og humør er ok!)Tror dette har mindre og si enn at jeg sminker meg, farger hår, klipper meg.Solarium og fillers holder jeg ikke på meg, selv om noen sikkert tenker jeg kunne trengt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gypsy22 Skrevet 6. oktober 2014 #6 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor? Man blir ikke penere og man får kreft etterhvert.Anonymous poster hash: d50c0...ff4 Hvorfor? Fordi jeg liker det. Kan få kreft av alt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor? Fordi jeg liker det. Kan få kreft av alt.. Er vel større sannsynlighet at du får ødelagt lærliknende hud de neste 10 åra av det der enn kreft. Anonymous poster hash: 26116...388 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 6. oktober 2014 #8 Del Skrevet 6. oktober 2014 Trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Del Skrevet 6. oktober 2014 - Sminke (hele pakka med konturering) - Napper øyenbryn - Vokser barten - Tar solarium - Farger håret - Barberer diverse. områder - Leppeforstørrelse ved hjelp av fillers - Renser huden grundig hver dag og bruker serum, fuktighetskrem og øyekrem - Krøller håret, bruker Extensions - Smiler mye - Falske øyenvipper - Falske negler - Push up bh Hardt å være kvinne Men jeg gjør dette fordi det får meg til å føle meg vel generelt. Jeg hadde ikke orket å gjøre alt dette for andres del. Ellers skulle jeg gjerne ha gått ned noen kilo, hatt mer glansfullt hår(dvs. lagt mer penger i hårpleieprodukter), bleket tennene og tatt neseoperasjon. Anonymous poster hash: 73982...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzypam Skrevet 6. oktober 2014 #10 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hm, jeg napper øyenbrynene, bruker rouge og maskara. Føner håret av og til, ellers lar jeg håret lufttørke. Får krøller av det, kjæresten liker det og det tar mindre tid. Barberer meg under armene og beina vokser underlivet manikyr av og til bruker krem på føttene og hender lip balm rene klær som følger kroppen min (ikke posete klær, men ikke pølsetrange) Skal begynne å trene snart, alderen sier sitt! Hengeræææææv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #11 Del Skrevet 6. oktober 2014 - Har moderate silikonproteser - Litt fillere i leppene - Går til frisøren ca. hver 6 uke. Stusser tuppene om de er slitt, striper i to toner. - Bruker hårmaske jevnlig og holder håret langt, unngår mye varme - Napper øyenbryn og vokser vekk annet hår i ansiktet - Barberer alt annet - Spiser omtrentlig 1500 kalorier om dagen - Tar solarium en gang iblant, men skrur av strålene for ansiktet for å unngå rynker - Renser huden morgen og kveld, peeling en gang i uken - Bruker retinolserum hver kveld mot acne og forebyggende mot rynker Sminkemessig bruker jeg concealer, mineralpudder og leppefarvet lipliner. Iblant mascara og øyenbrynsblyant. Krøller eller bølger haret. Generelt liker jeg å bruke lite sminke og når "grunnlaget" er bra trenger jeg ikke så mye. Vil i fremtiden; - Stramme opp litt mer - Tannfasetter Til tross for at dette koster meg endel, bruker jeg ikke mye tid på utseende, det er bare gjennomtenkt. Ironisk sett koster det mer å se naturlig ut enn unaturlig. Anonymous poster hash: 47f71...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Del Skrevet 6. oktober 2014 Napper øyenbrynene, bruker litt sminke mascara og concealer, bruker alltid ansiktskrem, barberer div steder på kroppen, bruker av og til neglelakk, farger håret, liker å flette håret er ikke så glad i krølltangen føler det blir litt jålete for meg til hverdags, ja også har jeg begynt å trene og spise bedre. (Gått ned 6 kilo) Anonymous poster hash: ed1f0...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. oktober 2014 #13 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nylig nappede øyenbryn, velstelt og fuktet hud og selvsagt maskara! Jeg elsker maskara, det er den eneste tingen jeg virkelig ikke kan leve uten sminkemessig. Ser øyeblikkelig mer våken ut. Da spiller det ingen rolle om huden ikke er sminket og dekket til, og heldigvis har øyenbrynene kommet på plass etter år med dårlig napping, så trenger ikke styre så voldsomt med det heller. Eyeliner gjør også en stor forskjell. Utenom det synes jeg at det er viktig at håret mitt ser sunt ut, men det krever minimalt med arbeid da det kun går ut på fuktkur en gang i uken og leave inn hver dag som tar et halvt minutt å påføre gjennom håret. Om man forebygger litt her og der er det mindre å streve seg gjennom når man virkelig vil ordne seg for å gå ut på byen osv. Å styre med napping, barbering og hårmasker og blablabla på en eneste gang er altfor tidskrevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 6. oktober 2014 #14 Del Skrevet 6. oktober 2014 Frisør hver 2-3 mnd, napper bryn (ikke mye, bare "rydder vekk" hår på vidvanke), bruker mascara og eyeliner + concealer og BB cream, smører meg med jojobaolje i ansiktet hver kveld, renser huden morgen og kveld, bruker god balsam som gjør håret mykt og fint, barberer meg jevnlig, prøver å begrense sukkerinntaket mitt (det går ganske dårlig for tiden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 6. oktober 2014 #15 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg hadde blitt en mer snasen versjon av meg selv hvis jeg trente mer styrke og ryddet opp i sparesveisen. Ellers kommer jeg ganske langt med det jeg har fra naturens side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 6. oktober 2014 #16 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Dobbelpost. Endret 6. oktober 2014 av Emelisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 6. oktober 2014 #17 Del Skrevet 6. oktober 2014 Farge vipper og bryn Nappe bryn Gode hudpleierutiner og de beste produktene Stelle negler på hender og føtter Fjerne død hud på føtter og kropp Ta vare på håret Prøver å være nøye på tannstellet Botox i sinnarynken Viktigst av alt kler jeg meg veldig fint, klærne har alt å si. Håper etterhvert å gå ned noen kilo også, det hadde hjulpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 6. oktober 2014 #18 Del Skrevet 6. oktober 2014 Godt humør Nappe bryn Lipsyl Fine klær som gjør at jeg føler meg finere Fuktighetskrem Rette håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #19 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen (altfor mange) tusen på hairextensions i året Solarium jevnlig Trening Frisk luft Glade mennesker Sminke Klær som passer kroppen Barbering/napping/voksing av alt som heter HÅR (HATER HÅR) Silikon Restylane Øredobber Parfyme Tannbleking Null alkohol Anonymous poster hash: a46aa...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 6. oktober 2014 #20 Del Skrevet 6. oktober 2014 Napper øyenbryn og kler meg pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå