~Tor~ Skrevet 5. oktober 2014 #21 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er en 16 år gammel jente som fortsatt er jomfru. Jeg føler presset at jeg ikke skal være jomfru. Vennene mine sier at det ikke er noe spesielt å miste jomfruen. De vil at jeg bare skal kjøre på og miste jomfruen min. Jeg er redd for at jeg blir stemplet som tøs og får dårlig selvtillit hvis jeg ligger med en random dude. Jeg har blir tilbudt flere ganger å ha sex, noen fra byen og fest. Bestevenninen min angrer på at hun ga bort jomfrudommen til en gutt som bare brukte henne som "bruk og kast." Etter det har hun fått lav selvtillit og hun bryr seg nå veldig mye om hva folk synes om henne.. Jeg er deprimert nå, fordi jeg er jomfru og vil miste den, men samtidig så er jeg redd for å bli stemplet som en tøs. De fleste jeg har møtt, ble overrasket over at jeg var jomfru og de stiller så masse spørsmåler om hvorfor jeg fortsatt er det og sånt..... Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: 092dc...b9b Om du er deprimert for å være jomfru er dette ingenting om du skulle ha deg med en som lager sladder i ettertid. Da blir du garantert deprimert. Ta det helt rolig dette kommer til å ordne seg. Det er ditt liv som du må leve som du vil og ikke venners premisser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå