AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er en 16 år gammel jente som fortsatt er jomfru. Jeg føler presset at jeg ikke skal være jomfru. Vennene mine sier at det ikke er noe spesielt å miste jomfruen. De vil at jeg bare skal kjøre på og miste jomfruen min. Jeg er redd for at jeg blir stemplet som tøs og får dårlig selvtillit hvis jeg ligger med en random dude. Jeg har blir tilbudt flere ganger å ha sex, noen fra byen og fest. Bestevenninen min angrer på at hun ga bort jomfrudommen til en gutt som bare brukte henne som "bruk og kast." Etter det har hun fått lav selvtillit og hun bryr seg nå veldig mye om hva folk synes om henne.. Jeg er deprimert nå, fordi jeg er jomfru og vil miste den, men samtidig så er jeg redd for å bli stemplet som en tøs. De fleste jeg har møtt, ble overrasket over at jeg var jomfru og de stiller så masse spørsmåler om hvorfor jeg fortsatt er det og sånt..... Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 092dc...b9b
Gjest Hummels Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Ikke ha sex bare for å miste jomfrudommen. Du bestemmer over din egen kropp og hvem du vil ligge med. Gi faen i alle andre. Jeg var 13 år første gang men det var med ei jeg likte godt. Ei nær venninne. Andre mister ikke jomfrudommen før de er 30-40. Det varierer fra person til person. Uansett, folk velger selv når de VIL og er KLAR så skal de ikke bry seg om når andre mister/mistet jomfrudommen. Folk må passe på seg selv og sitt liv. Ingen har hastverk. Det er nok verre for menn å være jomfru enn det er for kvinner. Mange kvinner vil jo helst ha en mann med erfaring og ikke en de "må lære opp" (er ikke akkurat så vanskelig å lære å ha sex ) mens mange menn liker jomfru kvinner, for da er de den første som har fått knullet akkurat henne. Så slapp av du og nyt livet. Endret 4. oktober 2014 av Blåtime 3
Gjest EnFyr Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Finn en fyr da som du ser liker deg, og du liker. Du trenger før øvrig ikke å ha sex når du er 16. Det er helt normalt å ikke debutere før i 20-åra. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Finn en fyr da som du ser liker deg, og du liker. Du trenger før øvrig ikke å ha sex når du er 16. Det er helt normalt å ikke debutere før i 20-åra. Normalt å være jomfru når man er 22? Anonymous poster hash: 3492e...4a9
Gjest EnFyr Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Normalt å være jomfru når man er 22? Anonymous poster hash: 3492e...4a9 Jeg er det O_o Spør noen andre. Håper da det. Endret 4. oktober 2014 av EnFyr
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er det O_o Spør noen andre. Håper da det. Hva er grunnen for deg? Ikke møtt noen du klaffer med? Anonymous poster hash: 3492e...4a9
Gjest EnFyr Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Hva er grunnen for deg? Ikke møtt noen du klaffer med? Anonymous poster hash: 3492e...4a9 Jeg har vert lite på fest og ikke klaffet med noen som du sier. Ellers kanskje ikke helt våget meg inn på noe slikt ... Blir litt mer av det i tiden som kommer, så jeg tenker at jeg kan prøve meg på noen. Om så ikke akkurat den kvelden, kan jeg prøve å få nummeret, og ta en kaffe tenke jeg. Om hun virker uinteressert utover det, så får en vel bare forsøke igjen Kluet er vel å være sosial, og bare prøve å bli kjent med en del. Endret 4. oktober 2014 av EnFyr
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Herregud, du er jo bare et barn.. Hvorfor tenke på slike ting nå? Anonymous poster hash: 107a2...732 2
Gjest Hummels Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Normalt å være jomfru når man er 22? Anonymous poster hash: 3492e...4a9 Det finnes nok maange 40 årige jomfruer her i verden. Sikkert eldre også. Vi kan ikke vite hvem som egentlig har hatt sex eller ikke. Unntatt de som har barn og er i et forhold. Det finnes mange jomfruer i verden som vi ikke vet om, i alle aldre. Så ja 22 år og jomfru er helt normalt Endret 4. oktober 2014 av Blåtime
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er kvinne på 24 fortsatt jomfru, det plager ikke meg. Det er et valg jeg har tatt, enkelt og greit fordi jeg ikke vil legge meg ned for den første og beste (har ikke manglet på tilbud), jeg tenker bare at jeg vil ikke dele noe så intimt med noen som ikke betyr noe for meg. Men skjønner hva du mener med press, har følt på det fra tid til annen siden ungdomsskolealder, Mitt råd er egentlig å gjøre som du selv føler for, er du ikke klar så er du ikke klar. Er du klar så kjør på Anonymous poster hash: 478df...9c2 1
Gjest Silverstream Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg synes du skal vente og ikke høre på hva vennene dine sier til deg. Å miste jomfrudommen skal du gjøre med en spesiell person. Se på det som en skatt du ikke vil dele med hvem som helst.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg synes du skal vente og ikke høre på hva vennene dine sier til deg. Å miste jomfrudommen skal du gjøre med en spesiell person. Se på det som en skatt du ikke vil dele med hvem som helst. Så jekla høytidelig er det da ikke... Poenget er at om en skal pule så skal en pule fordi en selv har lyst, ikke fordi en tror en må. 2
Gjest Silverstream Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Så jekla høytidelig er det da ikke... Poenget er at om en skal pule så skal en pule fordi en selv har lyst, ikke fordi en tror en må. Jeg driter i hva du synes
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg driter i hva du synes Det er du jammen i din fulle rett til!
Gjest Silverstream Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Det er du jammen i din fulle rett til! Så bra.
Gjest HowardRoark Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Trist at det har blitt slik. Hvorfor skulle det å miste jomfrudommen være et poeng i seg selv? Hva er vitsen liksom? De av venninnene dine som har sex kun av den grunn er svake og du sier jo selv at du har minst en venninne som angrer. Vent til du møter en gutt du liker, er komfortabel med og har LYST å ligge med. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Vent til du finner noen du liker og føler deg komfortabel med å gjøre det med. Det dummeste du kan gjøre er å stresse det. Har selv noen venninner som har presset seg veldig og de har følt seg jævlig etterpå og angrer veldig. Enten har det vært med helt feil fyr, eller så har de rett og slett ikke vært klare for å ha sex. Og du er bare 16 år, så hvis du tenker deg om er du slettes ikke alene om å være jomfru Anonymous poster hash: d24e2...dd7
Gjest Fayme Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke ha sex med noen før du har lyst og er kåt på den personen og føler deg klar for det Mange av mine venninner var jomfruer til de var 18-20
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Vent til du finner en du stoler på og har lyst til å ha sex med. Første gangen blir neppe noen himmelstormende opplevelse men det bør jo være en opplevelse du kan se tilbake på og smile av. første bud er i hvert fall at du føler deg klar, har lyst og i hvert fall tenner på den du ligger med. Vær også klar over at mange smører tjukt på når de forteller om erfaringene sine, så for alt du vet kan de som er størst i kjeften selv fremdeles være jomfru. Ikke la deg presse, ta det i ditt tempo. Anonymous poster hash: 29c6b...700
jabx Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Vent til du selv er klar. Til du finner en du føler det blir riktig med. Bare pass deg, for gutter kan være jævla flinke til å få deg til å tro at de er den rette, og så stikker de så snart de har fått pølsa innenfor gledesgrotta Endret 4. oktober 2014 av jabx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå