Gå til innhold

Hvor gammel var du da ditt..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar feil ts, det er omvendt. Alder på førstegangsfødende er eldre enn før

• Liker 1
Skrevet

Vi var begge 29. Startet prøvingen når vi var 26, men det tok lang tid. Nå er vi 32 og venter nr 2.

Anonymous poster hash: a8095...ddf
Gjest daisydaisy
Skrevet

Fordi ts nærmest tar det for gitt at man kun har fullført 10.klasse og lever på nav fordi man er ung

Ja, det var det jeg tenkte. Synes det er dumt. De burde ikke være nødt til å forklare hva de har av jobb, utdanning og bosted bare for å bevise andre at de kan ha barn.

Skrevet

Var 29, skulle gjerne fått barn et par år tidligere, men det passet ikke med mannen, jobb, situasjon osv..

Skrevet

21. Hadde ingenting da, men hadde jobbet som et beist fra jeg var 18-20, så fikk kjøpt meg leilighet da jeg var 21, tok lappen like etter og er i full gang med utdannelse.

Hadde det ikke vært for barnet mitt, så hadde jeg nok aldri eid, hatt lappen eller begynt på utdannelsen min.

Skrevet

Jeg er 17år, gravid og vil være 18 når babyen blir født. Er samboer med barnefaren og eier egen leilighet. (Og neida ts, jeg er ikke bortskjemt og ingen andre enn meg selv har betalt for denne leiligheten, så du kan spare deg for slike nedlatende kommentarer) Når det gjelder utdanningen min så er det absolutt ikke noe problem, og jeg har god tid til å gjøre meg ferdig med den :)

Anonymous poster hash: 7fa32...f0b

Skrevet

Jeg var 23 og i full jobb (med utdannelse :P

Skrevet

24 dager før jeg fylte 24 år kom jenta. Hadde da en bachelor (realfaglig bakgrunn), skulle egentlig begynne på masteren, men måtte utsette. Er nå snart i boks med den. Er sammen med barnefar og vi eier egen leilighet.

Skrevet

Jeg var 19 og har i dag likevel master..

men, jordmor mente den gang at vi som var førstegangsfødende i "min alder" var "så gamle" :icon_lol:

Leste at i dag er snittalderen på førstegangsfødende 32 år, og jeg vet ikke om jeg syns DET er å ungt akkurat..

Skrevet

Fylte 21 år rett før hun ble født

Skrevet

29. Jeg var ferdig med studiene da jeg var 26 og ville jobbe litt før vi fikk barn, samt at jeg ikke ble gravid med eldstesønnen min på første forsøk heller. Svært få av både nære venninner og mer perifere fikk barn noe særlig før meg (og hos de som fikk var det faktisk uplanlagt), men flere fikk noen måneder før eller etter. Og jeg ser jo det praktiske i å få barn ca samtidig som mange i omgangskretsen, selv om det ikke er det viktigste, selvsagt.

Skrevet

27, rekker antageligvis å bli 30 før nr 2 blir født☺

Skrevet

Var 23 da første barn ble født, tok en bachelor, fikk nr.2 da jeg var 27.

Anonymous poster hash: 70f62...0ae

Skrevet

Var 26, ikke ferdig med skole. Hadde bygd hus og hadde en bachelorgrad men ville studere mer. 28 da nestemann ble født. Er ferdig med min tredje bachelorgrad til sommeren og skal begynne på master. Jobber deltid ved siden av, økonomien er stabil.

• Liker 1
Skrevet

29. Skulle gjerne startet tidligere, men måtte jo ha en å få barn med ;)

Anonymous poster hash: 95e91...3b9

Signerer denne. Skulle gjerne ha fått barn når jeg var 25 år, men det er ikke lett når det er så mange drittsekker som ikke er interessert i et seriøst forhold. Heldigvis fant jeg den snille, trofaste, kjekke mannen min til slutt, når jeg var 26 år :) Førstemann kom 8 mnd etter bryllupet, når jeg var 29 år gammel. Nr 2 kom når jeg var 31 år.

Anonymous poster hash: f7987...021

Skrevet

Jeg var 19 og har i dag likevel master..

men, jordmor mente den gang at vi som var førstegangsfødende i "min alder" var "så gamle" :icon_lol:

Leste at i dag er snittalderen på førstegangsfødende 32 år, og jeg vet ikke om jeg syns DET er å ungt akkurat..

Gjennomsnittsalderen for menn er 32 år, det er nok svært ofte på grunn av dem at barna kommer litt sent hos mange. Mannfolka blir jo aldri klare! Gjennomsnittsalderen for kvinner er 28,5 år.

Anonymous poster hash: f7987...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...