Gå til innhold

Har du eksperimentert med fårikål?

Høhø

Anbefalte innlegg

Ser på Kiwireklamen med Tina, hvor hun eksperimenterer med fårikål og har i andre ingredienser og smaker.

Noen som har prøvd disse oppskriftene? Eller noen andre oppskrifter med fårikål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd, men det der veldig godt ut da :D

Anonymous poster hash: eecfb...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet ut med andre grønnsaker i tillegg til kål, og med løk og andre typer kryddere. Synes likevel det har smakt omtrent som vanlig fårikål. Jeg ville testet ut den oppskriften. Sikkert godt. Billig middag er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mat jeg eksperimenterer med, men selveste Fårikålen inneholder KUN lammekjøtt, kål, helpepper, salt og vann. Visse tradisjonsretter endrer man ikke på etter mitt syn.

Anonymous poster hash: 08884...41f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Kiwireklamen med Tina, hvor hun eksperimenterer med fårikål og har i andre ingredienser og smaker.

Noen som har prøvd disse oppskriftene? Eller noen andre oppskrifter med fårikål?

Helligbrøde!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. jeg tuller ikke med fårikålen. Den er perfekt som den er :)

Anonymous poster hash: c49d7...abf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Nei, visse retter eksprimenterer jeg ikke med - fårikål og pinnekjøtt er noen av de rettene som må være som de alltid har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mye godt man kunne gjort, men kan man egentlig kalle det fårikål etterpå? Det jeg kan tenke meg å gjøre en gang, fordi det ikke er spesielt drastisk og fordi folk sier det smaker godt, er å ha øl i. Jeg har hørt det samme om pinnekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fårikål er nettopp det, får i kål.

Begynner man å eksperimentere, så er det en annen rett.

Blir som å lage eplekake med bringebær istedet. Da er det ikke lenger en eplekake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...