Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 Har Chess move nå, men begynner å bli usikker på om det fortsatt lønner seg å ha dette. Regningene mine har blitt høyere, siden vi ikke har fasttelefon. Er det noen som vet hvilket abonnemnet som ville være det billigste for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 Her kan du finne det mobilabonnementet som passer best for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #3 Del Skrevet 13. juli 2004 Takk! Tolker jeg det rett at den listen som kommer opp etter at jeg har trykket beregn, viser hvilket abonnement jeg burde velge i forhold til prisen pr. mnd i førtse kollone? Litt klønete forklart, men du skjønner kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. juli 2004 #4 Del Skrevet 13. juli 2004 Jepp, da tolker du det rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #5 Del Skrevet 14. juli 2004 Billigst på mobil (bedriftsavtale); http://www.ownersbuy.no/article.php/8.html Mobilkalkulator; http://www.ownersbuy.no/lib/mobilkalkulator.php Ser ut som du kan spare ca 2000 pr år sånn cirka ved å skifte til ownersbuy fra chess move. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #6 Del Skrevet 14. juli 2004 Oi, takk for det Det er jo mye penger å spare. Har de vært stabile på prisene sine det siste året, eller går det mye opp og ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #7 Del Skrevet 14. juli 2004 Litt forvirrende med disse kalkulatorene, for de viser litt forskjellig vedr. hvilket abonnemnet det lønner seg å ha. På www.telepriser.no var resultatet av valg av selskap et helt annent en det kalkulatotren viste på www.ownersbuy.no Enda jeg la inn eksakt samme opplysninger. Men det er kanskje pga. kalkulatorene er bygget opp litt forskjellig, dvs. man må knaste inn litt forskjellig opplysninger vedr. bruken av mobil, i de forskjellige kalkulatorene. Noen andre som har lagt merke til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #8 Del Skrevet 14. juli 2004 Er det sant, da skal jeg sjekke hvor på listen mitt abonnement/selskap ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå