AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg begynte for 3 dager siden å gi barnet mitt mme istedenfor å amme. Han er 8 måneder snart. Igår kveld drakk han for første gang opp hele flaska (170 ml), og våknet 3 timer etterpå og skrek lenge fordi han måtte prompe og rape. Kan dette bare være tilvenning? Var så vondt å høre på. Bruker MAM-flasker. Rapte ham underveis og etter måltidet. Bruker Hipp-mme. Anonymous poster hash: 54004...755
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Bland med maltekstrakt, det kan hjelpe.Anonymous poster hash: aab9c...93c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Om dere ikke gir Hipp så bytt til Hipp!Anonymous poster hash: 4931f...77d
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Malt er for treg mage og kan gi luft. Fenikkelte funker bra her i huset for å hjelpe lufta ut. Kjøper det på helsekost, trekker det og setter den i kjøleskapet i et Avent-beger. Har i 5-10 ml per flaske.
SmallTalk Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Mine barn har sprutgulpet, fått mageknip og blitt dårlige i magen av Hipp, i tillegg til at de har mislikt smaken av den, så jeg ville prøvd å bytte merke. Her i huset er det kun Nan som fungerer.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Mine barn har sprutgulpet, fått mageknip og blitt dårlige i magen av Hipp, i tillegg til at de har mislikt smaken av den, så jeg ville prøvd å bytte merke. Her i huset er det kun Nan som fungerer. Men om TS gir Nan kan det være verdt å teste Hipp. Nan ga magesmerter og sprutgulp hos min baby, og han ble helt bra av Hipp. Anonymous poster hash: 4931f...77d
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Men om TS gir Nan kan det være verdt å teste Hipp. Nan ga magesmerter og sprutgulp hos min baby, og han ble helt bra av Hipp. Anonymous poster hash: 4931f...77d TS skriver jo nederst at hun gir Hipp.
Gjest AllisHagtorn Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Malt er for hard mage hos baby, ikke luft. For luft kan man prøve fennikelte, eller minifom. Sistnevnte var det eneste som hjalp her. Når det er sagt er jeg ganske sikker på at merket er problemet i dette tilfellet, vi endte på Collett med Nan som nest"best" og Hipp som verst, spesielt ifht luft. Jeg ville byttet med en gang, babyer på den alderen er sjeldent like overfølsomme for flasketype eller litt luft. Systemet er langt mer modent enn hos spedbarn- derav at jeg tror problemet er merket. Om du er laktoseintolerant og ikke spiste noe melkeprodukter under amming kan laktose eller melkeprotein være årsaken- men det er ikke tilfellet om du har inntatt melkeprodukter uten problemer og/eller gitt grøt. På grøtfronten reagerer vår unge også på ulike merker, Nestlé funker dårlig mens Småfolk funker veldig bra. Jeg antar det har med den tilsatte mme' en å gjøre. Endret 3. oktober 2014 av AllisHagtorn
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 TS skriver jo nederst at hun gir Hipp. Hehe sorry er trøtt, fredagskveldAnonymous poster hash: 4931f...77d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå