Gå til innhold

Vente....vente...

Jewel

Anbefalte innlegg

For et par uker siden, så ble jeg sammen med en herlig gutt som jeg ble kjent med for ca 1 år siden! :rodme:

Er nyforelsket og lykkelig om dagen, jeg!

Så det jeg trenger noen gode råd til er hvordan jeg skal forholde meg til sex!?

For målet mitt er å vente noen måneder før vi tar neste steg i forholdet!

Har fortalt han at vi ikke trenger å gjøre alt på en gang og at det bare er fint å bli trygge på hverandre først....

Han sier at han synes det er kjempefint at jeg har en slik holdning!

Men, det som bekymrer meg mest er at han evt. går lei av å vente etter en stund! Så jeg hadde satt kjempestoor pris på noen gode råd om hvordan jeg skal klare å holde spenningen i forholdet!?

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han blir lei og ikke gidder å vente lenger, er han da verd å holde på i det hele tatt??

Skal se det er du som ikke gidder å vente lenger til slutt :wink:

Kos og flørt og ha det fint sammen. Nyt å være nyforelska (er det nemlig selv :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han glad i deg og har respekt og forståelse for din holdning slik han gir uttrykk for, så burde dette ikke være noe problem. Da betyr du jo mer enn bare sex for han.

På den annen side om han er så herlig som du sier og du har kjent han så lenge, og du er skikkelig forelsket og har lyst på han, hvorfor da holde igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har mest med prinsipp saken å gjøre!

Og fordi at jeg vil ha litt kontroll over meg selv....

Har på en måte blitt så forelsket at jeg nå setter grenser og vil at vi skal vente... :roll:

Men, på den annen side...... kanskje jeg bare skal våkne opp og slippe meg litt løs!! hehe....

Takk for tankevekkeren!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo vente litt da hvis du vil. Ha han litt på "pinebenken"..ert han litt..hehe :wink:

Ikke gjør noe hvis du ikke føler deg trygg nok på han da, men ellers er jo sex i et forhold kjempefint. Har jo noe med følelser å gjøre, noe fint sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

hehe.....

Kanskje jeg skal erte han litt, ja!!! Morsomt......

På den måte så blir det litt spennende...!!

Man trenger jo ikke å være dønn seriøs heller, og komme med moralprekener om at vi må vente litt og at man ikke trenger å gjøre alt på en gang!!

Så godt å få litt tips... Noen ganger så er det lett å tro at det man finner ut selv er den beste løsningen!! :roll:

:blunke: Takk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tro det eller ei men jeg og kjæresten ventet flere måneder før vi hadde skikkelig sex. Det var fantastisk og absolutt verdt å anbefale. Mye kom av prinsipp, selvsagt.

Det er så utrolig mye man kan gjøre intimt uten akkurat det å fullbyrde et samleie "inni hverandre." Spenningen økte mye mer, og den dag i dag etter flere år har vi fortsatt et fantastisk sexliv. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, "gjest"!!

Det der trengte jeg å høre.....

Ble ekstra motivert nå og for å si det slik, det er ikke like lett å holde seg...

Men innerst inne så vet jeg at det er verdt å vente!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet så lenge at typen fikk prestasjonsangst.Han følte at jeg hadde bygget opp så store forventinger at når vi kom til stykke fikk han helt angst..Og dette var en gutt som hadde en masse sexerfaring..

Denne angsten slapp ikke taket før etter flere mnd.Men jeg synes likevel det er verdt å vente..

Jeg ventet en stund med ham jeg er foelkset i nå også men det angrer jeg ikke på i det hele tatt..Helt fantastisk å man bygger opp en herlig spenning og lærer også å bli trygge på hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...