Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #1 Del Skrevet 13. juli 2004 er det noen som har vært noen av disse stedene som kan fortelle meg litt? så at lilleput hadde ganske rimelige reiser hit. vi har lyst til å reise et sted med fine strender og klart, fint vann, en skikkelig slappe av og sole og bade ferie.(egentlig naxos vi vil til da, men.) og noen som har reist med lilleput? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 13. juli 2004 #2 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #3 Del Skrevet 13. juli 2004 tusen takk for svar! vi var på naxos for to år siden og hadde det kjempefint, så litt "skummelt" å dra andre steder da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! har reist to ganger med Lilleputt. Var på Lesvos med min kjære for tre år siden. Vi storkoste oss. Deilig og fredelig. Bodde på Dimitros(?) som lå på stranden. Veldig enkel standard men vi er ikke storforlangende. Vi leide motorsykkel i tre dager, fikk sett masse og hadde en super romantisk ferie. Plomari er en koselig by ikke langt unna der vi bodde. Året etter reiste vi til Chios, bodde i Megas Limionas(?) , ingen strand der så vi hadde motorsykkel igjen. Freste rundt omkring på øyen og fant masse bra steder. Likte lesvos best, men det er jo smak og behag. God mat og hyggelige folk begge steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 4. august 2004 #5 Del Skrevet 4. august 2004 Lilleputs hoteller utenfor allfarvei? Jeg opplever det ikke slik på Chios iallfall. De fleste hotellene ligger i Megas Limionas/Agia Ermioni/Karfas og alle stedene finner man minimarked, tavernaer og alt man trenger i ferien samtidig som det bare er noen få km inn til hovedstaden der man finner alt av butikker en sjoppinginteressert kan begjære. Når det gjelder Megas Limionas, så er det feil at det ikke er strand der. Det er en fin rullestensstrand med sand ute i vannet. Chios er en øy med mye å by på for noen og enhver som ikke er ute etter party-party, enten man vil tilbringe dagene på stranden eller vil bruke dem til å utforske og oppleve spennende steder og landsbyer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #6 Del Skrevet 4. august 2004 Lilleputs hoteller utenfor allfarvei? Jeg opplever det ikke slik på Chios iallfall. De fleste hotellene ligger i Megas Limionas/Agia Ermioni/Karfas og alle stedene finner man minimarked, tavernaer og alt man trenger i ferien samtidig som det bare er noen få km inn til hovedstaden der man finner alt av butikker en sjoppinginteressert kan begjære. Når det gjelder Megas Limionas, så er det feil at det ikke er strand der. Det er en fin rullestensstrand med sand ute i vannet. Chios er en øy med mye å by på for noen og enhver som ikke er ute etter party-party, enten man vil tilbringe dagene på stranden eller vil bruke dem til å utforske og oppleve spennende steder og landsbyer! :-) Hei. Tok nok feil sted jeg da, vi bodde like ved Megas L på et sted som het Hibiscus, der var det noen få tavernaer. minimarkeder og liten båthavn. Men vil ikke si at standen i Megas l var fin... Men det var mange fine strender andre plasse på øyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 4. august 2004 #7 Del Skrevet 4. august 2004 Hei. Tok nok feil sted jeg da, vi bodde like ved Megas L på et sted som het Hibiscus, der var det noen få tavernaer. minimarkeder og liten båthavn. Men vil ikke si at standen i Megas l var fin... Men det var mange fine strender andre plasse på øyen Hibiscus ligger i Agia Ermioni :-) Stranden i ML er fin, med mindre vær og vind har rusket den til med tang og ruskrask, men jeg er enig i at det er finere strender andre steder på øya. Det kommer vel an på øyet som ser og hva man ser etter :-) Hvorfor synes du at stranden ikke var noe fin? *interessert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå