AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Slutt å gå med ring. Mange menn har ikke peiling på hva som er skikk og bruk når det gjelder hvilke type ringer som betyr hva, og hvilken finger og hvilken hånd de i så fall skal være på. Så når dere går med ring på fingeren - hvilken som helst ring - antar vi at dere enten er gift eller forlovet. Takk! Anonymous poster hash: 4ce66...c6c 6
Gjest krokodillen Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Google is your friend. Søk fakta sånn at du da kan vite forskjell på hvilken finger, hvilken hånd etc. Hvorfor skal jenter ta det ansvaret, du har jo like mye ansvar selv til å oppsøke informasjon ang dette med finger og ring
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Slutt å gå med ring. Mange menn har ikke peiling på hva som er skikk og bruk når det gjelder hvilke type ringer som betyr hva, og hvilken finger og hvilken hånd de i så fall skal være på. Så når dere går med ring på fingeren - hvilken som helst ring - antar vi at dere enten er gift eller forlovet. Takk! Anonymous poster hash: 4ce66...c6c DU antar! Mitt tips til deg er å slutte å anta. 7
FantasDick Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg ble ikke sjekka opp noe mindre av å gå med forlovelsesring i fem år.. 5
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor stopper noen ringer på en finger deg fra å tilnærme deg en kvinne? Og skulle hun være opptatt, ring eller ikke, så er det vel ikke en tragedie om du tok kontakt og delte din begeistring for henne? Den reelle tragedien er når du faktisk ikke tar kontakt. Slutt å ta livet så seriøst er mitt råd. Et av favorittspørsmålene mine til kvinner er om de har en elsker eller en kjæreste. Om nei, så forteller jeg at alle kvinner trenger en elsker. Om ja, så sier jeg at en kvinne som henne trenger minst to kjærester og at jeg er veldig diskret. Ha det litt gøy! 4
kapteinNorge Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 "sjanset på". Går du på barneskolen enda? anyways, jeg er enig i mange av de over som sier at du enten bare må lære deg det selv, unngå alle som har ring, eller ikke bry deg om de er opptatt og bare kjøre på uansett.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Slutt å gå med ring. Mange menn har ikke peiling på hva som er skikk og bruk når det gjelder hvilke type ringer som betyr hva, og hvilken finger og hvilken hånd de i så fall skal være på. Så når dere går med ring på fingeren - hvilken som helst ring - antar vi at dere enten er gift eller forlovet. Takk! Anonymous poster hash: 4ce66...c6c Ja, ja.
Gjest Phoenix Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Slutt å gå med ring. Mange menn har ikke peiling på hva som er skikk og bruk når det gjelder hvilke type ringer som betyr hva, og hvilken finger og hvilken hånd de i så fall skal være på. Så når dere går med ring på fingeren - hvilken som helst ring - antar vi at dere enten er gift eller forlovet. Takk! Anonymous poster hash: 4ce66...c6c Tenk om du går glipp av drømmedama fordi du antok at hun var opptatt?
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Det er jo sånn at i Norge så går man med ring på høyre ringfinger når man er gift. Er det da så rart å anta at de som går med ring på høyre ringfinger er opptatt? Er man singel OG ønsker oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er det vel lurt å ikke gå med ring på høyre ringfinger siden det faktisk signaliserer at man er opptatt... Er jeg helt på jordet her? 3
Gjest Mythic Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Det er jo sånn at i Norge så går man med ring på høyre ringfinger når man er gift. Er det da så rart å anta at de som går med ring på høyre ringfinger er opptatt? Er man singel OG ønsker oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er det vel lurt å ikke gå med ring på høyre ringfinger siden det faktisk signaliserer at man er opptatt... Er jeg helt på jordet her? Mange unge bruker forlovelsesring på venstre hånd nå for tiden, bare for å gjøre det litt mer komplisert
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Det er godt mulig, men du skjønner hvor jeg vil hen...? Dersom noen signaliserer at de er opptatt vil vel de fleste av motsatt kjønn slå seg til ro med det? En kvinne med ring på høyre finger signaliserer at hun er gift og menn flest vil la være å prøve seg. Er du singel og ønsker kontakt så signaliserer du ikke at du er gift ved å ha ring på høyre ringfinger eller...?
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Tenk om du går glipp av drømmedama fordi du antok at hun var opptatt? Men, hvorfor signalisere at man er gift dersom man ikke er det?
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor stopper noen ringer på en finger deg fra å tilnærme deg en kvinne? Og skulle hun være opptatt, ring eller ikke, så er det vel ikke en tragedie om du tok kontakt og delte din begeistring for henne? Den reelle tragedien er når du faktisk ikke tar kontakt. Slutt å ta livet så seriøst er mitt råd. Et av favorittspørsmålene mine til kvinner er om de har en elsker eller en kjæreste. Om nei, så forteller jeg at alle kvinner trenger en elsker. Om ja, så sier jeg at en kvinne som henne trenger minst to kjærester og at jeg er veldig diskret. Ha det litt gøy! Ja hvorfor er det så sinnsykt vanskelig å starte en samtale med en kvinne man liker sånn: Hei, fy søren så nydelig du er! Du er vel opptatt tenker jeg? Åh er du singel? Jeg kunne ikke få bedt deg med ut en dag vel? Ikke ofte jeg ser slike vakre single damer rundt meg! Og før dere kutter hue av meg og forteller meg hvor teite norske damer er og hvordan det blir for mye for dem, eller at de er frekke eller whatever.. har dere prøvd? Og hvis dere fikk avslag har dere prøvd igjen??
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Men, hvorfor signalisere at man er gift dersom man ikke er det? Signalisere at man er gift, bare fordi man går med ring? Snakk om å overanalysere! 4
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, ved å gå med ring på høyre ringfinger i Norge signaliserer man at man er gift. I min omgangskrets regnes nå det som en regel i hvertfall... 2
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #16 Skrevet 3. oktober 2014 Signalisere at man er gift, bare fordi man går med ring? Snakk om å overanalysere! Ja, ved å gå med ring på høyre ringfinger i Norge signaliserer man at man er gift. I min omgangskrets regnes nå det som en regel i hvertfall...
Gjest Phoenix Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Men, hvorfor signalisere at man er gift dersom man ikke er det? Jeg går med ring på langefingeren og det betyr faktisk ikke at jeg er gift. Skjerp deg.. Det er lov å bruke ring selv om man er singel.. Endret 3. oktober 2014 av Poirot 2
Gjest Phoenix Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Signalisere at man er gift, bare fordi man går med ring? Snakk om å overanalysere! Helt enig. Dette var fært til overanalysering 2
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #19 Skrevet 3. oktober 2014 Nå har jeg gjennom hele tråden spesifisert at jeg sikter til ring på høyre ringfinger som tegn på at man er gift. Alle andre fingre er åpne for ring, men går man med ring på høyre ringfinger er det et sterkt tegn på at man er gift...
Hapa Skrevet 3. oktober 2014 #20 Skrevet 3. oktober 2014 Helt enig. Dette var fært til overanalysering Jeg går med ring på langefingeren og det betyr faktisk ikke at jeg er gift. Skjerp deg.. Det er lov å bruke ring selv om man er singel.. Nå har jeg gjennom hele tråden spesifisert at jeg sikter til ring på høyre ringfinger som tegn på at man er gift. Alle andre fingre er åpne for ring, men går man med ring på høyre ringfinger er det et sterkt tegn på at man er gift...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå