Gå til innhold

Aah, trenger tips!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i en eksremt hektisk periode nå med full nattevakt jobbing, fulltidsskole, kjæreste, venner, hund og familie og aldri før har jeg vært mer sliten. Til vanlig liker jeg å ha mye å gjøre, men akkurat nå kjenner jeg meg helt tom og konstant sliten. Det eneste jeg gjør hver dag når jeg ikke jobber natt er å kose med hunden, lufte han og planlegge hva jeg må gjøre - uten at det blir gjort. Isolerer meg fra venner og familie og er så trøtt hele tiden. Kan fint sove i 16 timer i strekk hver natt nå.. Jeg har ca 15-16 dager fri i måneden (hvis jeg ikke tar på meg ekstra vakter jeg egentlig ikke vil, sliter med å si nei..) så jeg har jo nok av fritid, men jeg klarer ikke å komme i gang med noe. Føler hele meg har forfalt, treningsskoene er erstattet med tøfler og grønnsaker med sjokolade :( Huden har blitt uren, jeg har gått opp i vekt og føler en stor motløshet. Gruer meg også til vinteren når det blir mørkere og kaldere ute :( Noen som har tips og råd? Hadde satt stor pris på det isåfall!

Anonymous poster hash: cf5d7...0f7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt forferdelig og være så trøtt, jeg er det selv og kunne godt sovet hele dagen og ikke ork til noe som helst, vil bare sitte inne. men noen ganger så kan jeg si ja til en ting, så føles det så godt og ha vært ute en tur, jeg har glemt at jeg er trøtt og får en god natts søvn enn at jeg går i seng trøtt og tung etter og ikke ha gjort noe hele dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...