AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #21 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg skjønner at du er forvirret, men la det gå. Du er i gang med en ny fyr, og ikke gi han han gamle mer oppmerksomhet. Og, helt ærlig, så analyserer man gjerne ting fordi man ikke er helt ferdig med personen. Ja nettop!Jeg blir forvirret..Vi har mye felles med venner og hobbyer så hadde faktisk håpet vi kunne klare å være venner slik jeg sa til han at jeg ville og gå videre med andre på hver vår kant. men hvis det blir masse mindgames fra han gidder jeg ikke gi han noe oppmerksomhet mer. Anonymous poster hash: 5a30b...f2b
Gjest krokodillen Skrevet 3. oktober 2014 #22 Skrevet 3. oktober 2014 Hvor viktig noe er, handler om hvordan man som person tenker og føler og også hva man prioriterer nettopp på bakgunn av dette. Hadde du glemt å svare søsteren din hvis det var veldig viktig for deg å fortelle henne hva du følte for henne? Hvis du visste at det ville ha en stor betydning for både deg og henne at du fikk sagt hva du følte? I såfall så mener jeg at du kanskje er litt mer egoistisk enn du burde være. En person som har opplevd et brudd ville ikke glemt å svare etter å ha innledet en samtale, hvis personen man har innledet samtale med var viktig, eller man hadde et ønske om å finne tilbake til denne personen. Har du lagt merke til at du er veldig bastant i dine meninger om hva som er rett og galt, mens du samtidig kritiserer meg for å være på samme måte? Alle mennesker er forskjellige og det du ser på som rett er rett for deg, men ikke for alle andre. På samme måte som det jeg ser på som rett er rett for meg ut i fra det jeg tenker og føler. Men jeg er i det minste åpen for at det jeg anser som rett ikke alltid er det for den det gjelder. Noe du kanskje bør være litt mer åpen for også? etter det jeg kan se så har ikke ts stilt et spørsmål som omhandler hans følelser for henne. Ho spurte hvordan han hadde det. Altså hverdagslig pjatt som ikke er ufattelig viktig å svare på. Du forteller ts at han bryr seg neppe om han ikke svarer. Det finnes jo utallige bevis på at folk bryr seg selv om de ikke svarer på et slikt spørsmål. så din mening holder ikke mål.
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #23 Skrevet 3. oktober 2014 etter det jeg kan se så har ikke ts stilt et spørsmål som omhandler hans følelser for henne. Ho spurte hvordan han hadde det. Altså hverdagslig pjatt som ikke er ufattelig viktig å svare på. Du forteller ts at han bryr seg neppe om han ikke svarer. Det finnes jo utallige bevis på at folk bryr seg selv om de ikke svarer på et slikt spørsmål. så din mening holder ikke mål. Tror TS har fått svar på det hun lurte på i denne tråden, og hun virker enig med mine antagelser, så da sier jeg takk for meg her.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #24 Skrevet 3. oktober 2014 Hører gjerne flere synspunkt ts Anonymous poster hash: 5a30b...f2b
Gjest Phoenix Skrevet 3. oktober 2014 #25 Skrevet 3. oktober 2014 Ja nettop!Jeg blir forvirret..Vi har mye felles med venner og hobbyer så hadde faktisk håpet vi kunne klare å være venner slik jeg sa til han at jeg ville og gå videre med andre på hver vår kant. men hvis det blir masse mindgames fra han gidder jeg ikke gi han noe oppmerksomhet mer. Anonymous poster hash: 5a30b...f2b Ja, og det er det veldig lett å bli når sånt oppstår. Det handler gjerne også om at man ikke er helt ferdig med personen, men dette "bruddet" er kanskje litt ferskt ennå så da er det lett og la tankene vandre. I starten så vil du kanskje gi det noen tanker, lure på hva han vil, men ikke gi han den gleden. Prøv å bare bite i det sure eple og ignorere det. På ett tidspunkt så vil du være ferdig med han og da vil det føles lettere, roligere og du vil ikke bli forvirret. 1
Gjest krokodillen Skrevet 3. oktober 2014 #26 Skrevet 3. oktober 2014 Tror TS har fått svar på det hun lurte på i denne tråden, og hun virker enig med mine antagelser, så da sier jeg takk for meg her. Selvfølgelig kan det stemmeat han ikke bryr seg men å påstå at man ikke bryr seg fordi man glemmer å svare er helt på jordet. Det er overhodet ingen sannhet for alle
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #27 Skrevet 3. oktober 2014 Selvfølgelig kan det stemmeat han ikke bryr seg men å påstå at man ikke bryr seg fordi man glemmer å svare er helt på jordet. Det er overhodet ingen sannhet for alle Du må begynne å lese hva folk skriver, ikke hva du leser! Jeg har sagt at HAN ikke har glemt å svare, men at han ikke bryr seg om å svare. Og at han ikke svarte viser at HAN ikke bryr seg. Hva du gjør når du glemmer å svare søsteren din osv, er en helt annen historie som ikke har noe i denne tråden å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #28 Skrevet 3. oktober 2014 Du må begynne å lese hva folk skriver, ikke hva du leser! Jeg har sagt at HAN ikke har glemt å svare, men at han ikke bryr seg om å svare. Og at han ikke svarte viser at HAN ikke bryr seg. Hva du gjør når du glemmer å svare søsteren din osv, er en helt annen historie som ikke har noe i denne tråden å gjøre. Hva med de guttene som generelt er dårlig på å svare uten å tenke noe over det? Betyr det også at de ikke bryr seg? :/ Godt å se at du er tilbake Anonymous poster hash: 4a193...8de
Nettinettet Skrevet 4. oktober 2014 #29 Skrevet 4. oktober 2014 Hva med de guttene som generelt er dårlig på å svare uten å tenke noe over det? Betyr det også at de ikke bryr seg? :/ Godt å se at du er tilbake Anonymous poster hash: 4a193...8de De guttene/mennene som generelt sett er dårlie på å svare, er stort sett bare sånn, og det er en del av pakka de har med seg. Jeg vet om flere menn som er superinteressert i en dame, men som bare har så mye å gjøre, eller er så dårlig med sms/telefonen at de glemmer å svare eller gi lyd fra seg. Og takk for det!
Guybrush Skrevet 4. oktober 2014 #30 Skrevet 4. oktober 2014 Han er en skikkelig hunk. og vet jeg er på knærne etter ham.Vi datet frem og tilbake lenge, over ett år. Han kom med mange fine ord men det var lite handling. Jeg gikk lei og sa vi får være kun venner fra nå av. Han ble sjokka, det merket jeg..har men sa han aksepterte om det var mitt ønske.Tonen virket god men tror det lå litt såret stolthet baki der...Han liker å ha kontroll og styre ting. Uka etter sendte han en melding på FB. Jeg svarte rett etter og spurte hvordan det gikk. Han svarte ikke. Sendte han meg bare melding for å sjekke om jeg fortsatt bryr meg nok om han til at jeg svarer? (han elsker oppmerksomhet fra damer) Og hvorfor svarer han ikke tilbake.Er det bare for å være slem? Ja vi er ferdig med hverandre,men lurer bare på om dette er en taktikk... Anonymous poster hash: 5a30b...f2b Han er det jeg liker å kalle en emosjonell vampyr. Disse finnes i mange variasjoner og de fleste mennesker har vært eller kan være det i perioder. Altså en føler seg bedre ved å suge til seg oppmerksomhet og omsorg/kjærlighet fra andre mennesker uten å nødvendigvis gi noe tilbake. Hva han mente med å kontakte deg på denne måten? Tja si det. Få en følelse av å fremdeles ha taket på deg? Savne noe av det dere hadde sammen uten at han av den grunn har dypere følelser eller ønske om noe eksklusivt? Eller bare kjedet seg der og da? 1
Gjest krokodillen Skrevet 4. oktober 2014 #31 Skrevet 4. oktober 2014 Du må begynne å lese hva folk skriver, ikke hva du leser! Jeg har sagt at HAN ikke har glemt å svare, men at han ikke bryr seg om å svare. Og at han ikke svarte viser at HAN ikke bryr seg. Hva du gjør når du glemmer å svare søsteren din osv, er en helt annen historie som ikke har noe i denne tråden å gjøre. Da må du begynne å lese hva du selv skriver. Jeg siterer: "om han glemte å svare eller ikke gadd å svare så bør det være bevis nok for TS om hvilken verdi hun har i hans øyne" Om han ikke gidder å svare eller glemmer å svare så er det en indkajson på at han ikke bryr seg i følge deg. Og det mener jeg er tøvete sagt. Det er ingen forskjell på om jeg glemmer å svare eller noen andre glemmer å svare Det er ingen indikasjon på at han ikke bryr seg.
Nettinettet Skrevet 4. oktober 2014 #32 Skrevet 4. oktober 2014 Da må du begynne å lese hva du selv skriver. Jeg siterer: "om han glemte å svare eller ikke gadd å svare så bør det være bevis nok for TS om hvilken verdi hun har i hans øyne" Om han ikke gidder å svare eller glemmer å svare så er det en indkajson på at han ikke bryr seg i følge deg. Og det mener jeg er tøvete sagt. Det er ingen forskjell på om jeg glemmer å svare eller noen andre glemmer å svare Det er ingen indikasjon på at han ikke bryr seg. Om HAN ut i fra hvem HAN er , som vi har fått en indikasjon om via TS. Selvfølgelig er det en forskjell på om du glemmer å svare eller om noen andre glemmer å svare! Dere er jo forskjellige mennesker, med forskjellige personligheter! I tillegg så er også hver situasjon forskjellig! I noen situasjoner glemmer man å svare bevisst for å skape en reaksjon, andre ganger så glemmer man å svare fordi man glemmer det. Jiiises.. ta deg en pære!
Gjest krokodillen Skrevet 4. oktober 2014 #33 Skrevet 4. oktober 2014 Om HAN ut i fra hvem HAN er , som vi har fått en indikasjon om via TS. Selvfølgelig er det en forskjell på om du glemmer å svare eller om noen andre glemmer å svare! Dere er jo forskjellige mennesker, med forskjellige personligheter! I tillegg så er også hver situasjon forskjellig! I noen situasjoner glemmer man å svare bevisst for å skape en reaksjon, andre ganger så glemmer man å svare fordi man glemmer det. Jiiises.. ta deg en pære! Nettopp og dermed er ikke det å glemme å svare alene en indikasjon på at han ikke bryr seg. Ps: spiser banan
Nettinettet Skrevet 4. oktober 2014 #34 Skrevet 4. oktober 2014 Nettopp og dermed er ikke det å glemme å svare alene en indikasjon på at han ikke bryr seg. Ps: spiser banan Det har jeg heller aldri sagt! Det er det DU mener at jeg har sagt! Jeg har hele tiden sagt at det at HAN ikke svarte på den meldingen, viser at HAN Ikke bryr seg! Handlingen hans, ved at han tar kontakt og så når han får svar "glemmer" å svare, viser at han var ute etter bekreftelse/oppmerksomhet etc Og nå er jeg ferdig med å diskutere dette med deg. Du får finne noen andre du kan kverrullere med.
Gjest krokodillen Skrevet 4. oktober 2014 #35 Skrevet 4. oktober 2014 Det har jeg heller aldri sagt! Det er det DU mener at jeg har sagt! Jeg har hele tiden sagt at det at HAN ikke svarte på den meldingen, viser at HAN Ikke bryr seg! Handlingen hans, ved at han tar kontakt og så når han får svar "glemmer" å svare, viser at han var ute etter bekreftelse/oppmerksomhet etc Og nå er jeg ferdig med å diskutere dette med deg. Du får finne noen andre du kan kverrullere med. Igjen : om han glemte å svare eller ikke gadd å svare så bør det være bevis nok for TS om hvilken verdi hun har i hans øyne Kverulere er med en L
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #36 Skrevet 4. oktober 2014 Han er det jeg liker å kalle en emosjonell vampyr. Disse finnes i mange variasjoner og de fleste mennesker har vært eller kan være det i perioder. Altså en føler seg bedre ved å suge til seg oppmerksomhet og omsorg/kjærlighet fra andre mennesker uten å nødvendigvis gi noe tilbake. Hva han mente med å kontakte deg på denne måten? Tja si det. Få en følelse av å fremdeles ha taket på deg? Savne noe av det dere hadde sammen uten at han av den grunn har dypere følelser eller ønske om noe eksklusivt? Eller bare kjedet seg der og da? Jeg er veldig enig i dette. Vet fra før av at han er en emosjonell vampyr på den måten du beskrev her. Hva skal jeg eventuelt gjøre neste gang han gjør dette da? (om det blir noe neste gang!) bare drite i å svare ham selv om hn beklager seg? ts Anonymous poster hash: 5a30b...f2b
Guybrush Skrevet 4. oktober 2014 #37 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er veldig enig i dette. Vet fra før av at han er en emosjonell vampyr på den måten du beskrev her. Hva skal jeg eventuelt gjøre neste gang han gjør dette da? (om det blir noe neste gang!) bare drite i å svare ham selv om hn beklager seg? ts Anonymous poster hash: 5a30b...f2b Hva er poenget med å ha noe kontakt med ham? Blokker på mobil og facebook. Good riddens.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #38 Skrevet 4. oktober 2014 Hva er poenget med å ha noe kontakt med ham? Blokker på mobil og facebook. Good riddens. Joda det er egentlig sant det. Synes bare det er synd at voksne mennesker ikke kan avslutte et forhold og fortsette som bekjent med god tone. Anonymous poster hash: 5a30b...f2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå