Gå til innhold

Etter brudd:Hva vil han med dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er en skikkelig hunk. og vet jeg er på knærne etter ham.Vi datet frem og tilbake lenge, over ett år. Han kom med mange fine ord men det var lite handling. Jeg gikk lei og sa vi får være kun venner fra nå av. Han ble sjokka, det merket jeg..har men sa han aksepterte om det var mitt ønske.Tonen virket god men tror det lå litt såret stolthet baki der...Han liker å ha kontroll og styre ting.

Uka etter sendte han en melding på FB. Jeg svarte rett etter og spurte hvordan det gikk. Han svarte ikke.

Sendte han meg bare melding for å sjekke om jeg fortsatt bryr meg nok om han til at jeg svarer? (han elsker oppmerksomhet fra damer)

Og hvorfor svarer han ikke tilbake.Er det bare for å være slem?

Ja vi er ferdig med hverandre,men lurer bare på om dette er en taktikk...



Anonymous poster hash: 5a30b...f2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Du er ikke ferdig med han i alle fall. I så fall hadde du aldri hatt behov for å starte denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ferdig med han i alle fall. I så fall hadde du aldri hatt behov for å starte denne tråden.

Jeg har møtt en ny, så er på god vei. Jeg lurer bare på om dette er et slags spill fra hans side.

ts

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har møtt en ny, så er på god vei. Jeg lurer bare på om dette er et slags spill fra hans side.

ts

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Hvem bryr seg? Og hvis du er på gang med en ny fyr, hva har du han andre på FB for?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil holde interessen din oppe, så han alltid kan ha deg å falle tilbake på om han ikke finner seg en annen.

Syns uansett at du enten kan slette han på FB, eller bare la være å svare på henvendelser fra han? Toget har jo uansett gått for hans del! Lykke til med ny mann:)



Anonymous poster hash: 24e40...523
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en skikkelig hunk. og vet jeg er på knærne etter ham.Vi datet frem og tilbake lenge, over ett år. Han kom med mange fine ord men det var lite handling. Jeg gikk lei og sa vi får være kun venner fra nå av. Han ble sjokka, det merket jeg..har men sa han aksepterte om det var mitt ønske.Tonen virket god men tror det lå litt såret stolthet baki der...Han liker å ha kontroll og styre ting.

Uka etter sendte han en melding på FB. Jeg svarte rett etter og spurte hvordan det gikk. Han svarte ikke.

Sendte han meg bare melding for å sjekke om jeg fortsatt bryr meg nok om han til at jeg svarer? (han elsker oppmerksomhet fra damer)

Og hvorfor svarer han ikke tilbake.Er det bare for å være slem?

Ja vi er ferdig med hverandre,men lurer bare på om dette er en taktikk...

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Det er vanskelig å si basert på den korte beskrivelsen du gir her, og du kjenner ham best.

Men dersom han er oppmerksomhetskåt som person kan det godt tenkes at han ønsker å se om han fortsatt har evnen til å fremkalle respons hos deg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil holde interessen din oppe, så han alltid kan ha deg å falle tilbake på om han ikke finner seg en annen.

Syns uansett at du enten kan slette han på FB, eller bare la være å svare på henvendelser fra han? Toget har jo uansett gått for hans del! Lykke til med ny mann:)

Anonymous poster hash: 24e40...523

Takk for det :)

ts

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg har møtt en ny, så er på god vei. Jeg lurer bare på om dette er et slags spill fra hans side.

ts

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b [/q

Han lurte vel på åssen du hadde det da eller noe og har glemt å svare tilbake. Snakk om å overanalysere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han glemte å svare eller ikke gadd å svare så bør det være bevis nok for TS om hvilken verdi hun har i hans øyne.

Viktig poeng!

Jeg tror du egentlig håpet på at han skulle bli hysterisk og bevise for deg hvor mye han elsket deg og ville ha deg, når du dumpet han. Derfor tror jeg også at du analyserer hver minste bevegelse som et tegn på denne intetessen. Mulig du også har truffet han nye for å gjøre han sjalu.

Men dette er bare tolkninger i mitt hodet. Hva som er sant kjenner du nok selv, når du leser tolkningen min. Stikker det, så er det nok sannheten.

Og er det det, så ikke involver en tredjepart i drama ditt. Innse at hans følelser ikke var sterke nok for deg, at du tok et bra valg ved å bryte ut og gå videre med livet ditt ved å bli skikkelig følelsesmessig ferdig før du involverer deg i noen andre.

Han kan være så mye hunk han bare vil, men er det egentlig DET som betyr noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han glemte å svare eller ikke gadd å svare så bør det være bevis nok for TS om hvilken verdi hun har i hans øyne.

Viktig poeng!

Jeg tror du egentlig håpet på at han skulle bli hysterisk og bevise for deg hvor mye han elsket deg og ville ha deg, når du dumpet han. Derfor tror jeg også at du analyserer hver minste bevegelse som et tegn på denne intetessen. Mulig du også har truffet han nye for å gjøre han sjalu.

Men dette er bare tolkninger i mitt hodet. Hva som er sant kjenner du nok selv, når du leser tolkningen min. Stikker det, så er det nok sannheten.

Og er det det, så ikke involver en tredjepart i drama ditt. Innse at hans følelser ikke var sterke nok for deg, at du tok et bra valg ved å bryte ut og gå videre med livet ditt ved å bli skikkelig følelsesmessig ferdig før du involverer deg i noen andre.

Han kan være så mye hunk han bare vil, men er det egentlig DET som betyr noe?

Joda, tar det til meg jeg :)

Men han nye er ingen pausefisk altså :) Jeg har kjent ham en god stund før jeg tok til vettet og kvittet meg med hunken. at han er kjekk har ikke noe å si nei det var bare for å utdype hva slags type gutt jeg beskriver, at at han liker mindgames. Derfor jeg mistenker at dette er enda et nytt spill. men skal ha fokus på han nye fra nu av!

ts

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lurte vel på åssen du hadde det da eller noe og har glemt å svare tilbake. Snakk om å overanalysere

Joda det kan jo være det , men han har alltid svart ganske raskt på meldinger med mindre han har vært sur på meg for noe eller gitt silent treatment.

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Om han glemte å svare eller ikke gadd å svare så bør det være bevis nok for TS om hvilken verdi hun har i hans øyne.

Viktig poeng!

Jeg tror du egentlig håpet på at han skulle bli hysterisk og bevise for deg hvor mye han elsket deg og ville ha deg, når du dumpet han. Derfor tror jeg også at du analyserer hver minste bevegelse som et tegn på denne intetessen. Mulig du også har truffet han nye for å gjøre han sjalu.

Men dette er bare tolkninger i mitt hodet. Hva som er sant kjenner du nok selv, når du leser tolkningen min. Stikker det, så er det nok sannheten.

Og er det det, så ikke involver en tredjepart i drama ditt. Innse at hans følelser ikke var sterke nok for deg, at du tok et bra valg ved å bryte ut og gå videre med livet ditt ved å bli skikkelig følelsesmessig ferdig før du involverer deg i noen andre.

Han kan være så mye hunk han bare vil, men er det egentlig DET som betyr noe?

Er det dummeste jeg har hørt. Å være distre og glemme å svare er ikke ensbetydende med at man ikke bryr seg. Jeg kan gjerne glemme å svare om jeg er på farta, betyr ikke at jeg er likegyldig.

Når det er sagt så bryr han seg neppe om ts på den måten ho ønsker han skal bey seg enten han svarer på mld eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Joda det kan jo være det , men han har alltid svart ganske raskt på meldinger med mindre han har vært sur på meg for noe eller gitt silent treatment. Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Så fordi noen bryter sitt vanlige mønster så er det helt krise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix

Jeg skjønner at du er forvirret, men la det gå. Du er i gang med en ny fyr, og ikke gi han han gamle mer oppmerksomhet. Og, helt ærlig, så analyserer man gjerne ting fordi man ikke er helt ferdig med personen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dummeste jeg har hørt. Å være distre og glemme å svare er ikke ensbetydende med at man ikke bryr seg. Jeg kan gjerne glemme å svare om jeg er på farta, betyr ikke at jeg er likegyldig.

Når det er sagt så bryr han seg neppe om ts på den måten ho ønsker han skal bey seg enten han svarer på mld eller ei

Du glemmer ikke å svare noen du virkelig bryr deg om som DU tar kontakt med. Ikke hvis det er viktig for deg å få tilbake kontakten med personen.

Og du? Du må slutte å snakke så nedverdigende til mennesker bare fordi du ikke er enig med det de sier. Slike herseteknikker setter deg i et dårlig lys utad. "Dummeste jeg har hørt" "Trodde du var mer oppegående enn som så" osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Du glemmer ikke å svare noen du virkelig bryr deg om som DU tar kontakt med. Ikke hvis det er viktig for deg å få tilbake kontakten med personen.

Og du? Du må slutte å snakke så nedverdigende til mennesker bare fordi du ikke er enig med det de sier. Slike herseteknikker setter deg i et dårlig lys utad. "Dummeste jeg har hørt" "Trodde du var mer oppegående enn som så" osv..

jeg glemte å svare min søster på onsdag. så da bryr jeg meg ikke om henne? de med dårlig hukommelse, ADHD etc bryr seg ikke fordi de ofte glemmer å svare?

ja det er faktisk det dummeste jeg har hørt. du pålegger andre mennesker å være slik og slik uten at du vet noen ting om hva som ligger bak forglemmelser eller at andre reagerer helt ulikt deg selv.

men dette gjør du gang på gang her inne. pålegger andre mennesker å være slik og slik uten at du vet noe som helst om dem som personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg glemte å svare min søster på onsdag. så da bryr jeg meg ikke om henne? de med dårlig hukommelse, ADHD etc bryr seg ikke fordi de ofte glemmer å svare?

ja det er faktisk det dummeste jeg har hørt. du pålegger andre mennesker å være slik og slik uten at du vet noen ting om hva som ligger bak forglemmelser eller at andre reagerer helt ulikt deg selv.

men dette gjør du gang på gang her inne. pålegger andre mennesker å være slik og slik uten at du vet noe som helst om dem som personer.

Jeg tar utgangspunkt i den informasjonen som kommer frem i tråden, ikke mine personlige erfaringer eller hvordan jeg er som person slik som du gjør. Du tar utgangspunkt i deg, selv om du mener at jeg gjør det samme.

Og jeg pålegger virkelig ikke andre mennesker å være slik eller slik, jeg kommer med mine tanker og mine råd. Om folk synes de virkelig fornuftige, og vil benytte seg av de eller ikke er opp til dem.

Du har et problem med MEG, det er faktisk ditt problem og ikke mitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg tar utgangspunkt i den informasjonen som kommer frem i tråden, ikke mine personlige erfaringer eller hvordan jeg er som person slik som du gjør. Du tar utgangspunkt i deg, selv om du mener at jeg gjør det samme.

Og jeg pålegger virkelig ikke andre mennesker å være slik eller slik, jeg kommer med mine tanker og mine råd. Om folk synes de virkelig fornuftige, og vil benytte seg av de eller ikke er opp til dem.

Du har et problem med MEG, det er faktisk ditt problem og ikke mitt.. ;)

joda det gjø du. bare se lengere oppe i tråden hva du presterer å si. at man ikke er interessert eller bryr seg nok om man GLEMMER å svare på en mld. dette stemmer ikke og det er rart du kan påstå noe slikt når du ikke engang greier å snakke av egen erfaring, ergo kan du heller ikke vite hvordan andre oppfører seg om de er interesserte/ikke interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda det gjø du. bare se lengere oppe i tråden hva du presterer å si. at man ikke er interessert eller bryr seg nok om man GLEMMER å svare på en mld. dette stemmer ikke og det er rart du kan påstå noe slikt når du ikke engang greier å snakke av egen erfaring, ergo kan du heller ikke vite hvordan andre oppfører seg om de er interesserte/ikke interesserte.

Hvor viktig noe er, handler om hvordan man som person tenker og føler og også hva man prioriterer nettopp på bakgunn av dette.

Hadde du glemt å svare søsteren din hvis det var veldig viktig for deg å fortelle henne hva du følte for henne? Hvis du visste at det ville ha en stor betydning for både deg og henne at du fikk sagt hva du følte?

I såfall så mener jeg at du kanskje er litt mer egoistisk enn du burde være.

En person som har opplevd et brudd ville ikke glemt å svare etter å ha innledet en samtale, hvis personen man har innledet samtale med var viktig, eller man hadde et ønske om å finne tilbake til denne personen.

Har du lagt merke til at du er veldig bastant i dine meninger om hva som er rett og galt, mens du samtidig kritiserer meg for å være på samme måte?

Alle mennesker er forskjellige og det du ser på som rett er rett for deg, men ikke for alle andre. På samme måte som det jeg ser på som rett er rett for meg ut i fra det jeg tenker og føler. Men jeg er i det minste åpen for at det jeg anser som rett ikke alltid er det for den det gjelder. Noe du kanskje bør være litt mer åpen for også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som har opplevd et brudd ville ikke glemt å svare etter å ha innledet en samtale, hvis personen man har innledet samtale med var viktig, eller man hadde et ønske om å finne tilbake til denne personen.

Dette!!! Slik tenker både jeg OG han! Og jeg vet at han alltid svarer. med mindre han vil vise meg et poeng.

Da jeg sa jeg ikke ville date mer virket han som han ikke tok det hardt,nesten litt care.men jeg vet han er sjalu og sikkert lurer på om jeg har møtt noen nye. det virker derfor som en slags test;om han fortsatt kan kaste ut snøret og få napp OG muligens også for å vise at han driter i meg ved å "glemme" å svare.

tss

Anonymous poster hash: 5a30b...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...