Cata Skrevet 3. april 2023 Forfatter #2601 Del Skrevet 3. april 2023 Sauen Shaun skrev (9 timer siden): Ja, du må på trening i dag. Urettferdig hvis bare jeg er støl når vi møtes i morgen. Har vært på trening Daria skrev (8 timer siden): Noen uplanlagte feriedager hjemme høres jo egentlig ganske deilig ut... Det ER deilig. Som regel må jeg styrte avsted på familiebesøk når jeg har ferie (gledene ved å bo langt unna), men påsken har jeg prøvd å skjerme i alle år slik at det er min ferie. Gjorde et unntak i år pga. festlighetene som var planlagt, men så skar det seg som kjent i aller siste liten pga. tannfeen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 #2602 Del Skrevet 4. april 2023 Takk for noen koselige timer. Alltid hyggelig å møte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. april 2023 Forfatter #2603 Del Skrevet 5. april 2023 Sauen Shaun skrev (15 timer siden): Takk for noen koselige timer. Alltid hyggelig å møte deg. I like måte. "Klossene mine" er allerede testet og godkjent. Denne gangen såpass sent at gardinene var trukket for, så nabo trodde kanskje ikke jeg var gal i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. april 2023 Forfatter #2604 Del Skrevet 5. april 2023 Rapport fra dagen: trening. Ellers grøtkoking og sløve foran TV med strikketøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. april 2023 Forfatter #2605 Del Skrevet 6. april 2023 Kjenner dagen i dag også blir av det rolige slaget. Skal bort i kveldinga. Er invitert på påskesammenkomst hos turvenninne i kveldinga. Vi skulle egentlig være ute men grunnet usamarbeidsvillige værguder er arrangementet flyttet innendørs. Dermed kommer det evige spørsmålet "what to wear?". Tror svart dongeribukse og en ullpolo får gjøre nytten. Kan aldri tenke meg det er stivpynta når opprinnelig målsetning var utendørs. Er jo nesten så jeg blir oversosialisert . Først utflukt og lunch på tirsdag. I går var det trening, men en av de andre treningsdamene foreslo en kopp kaffe etter trening. Og nå påskeparty??? 🐣 I morgen har jeg i bakhodet at jeg burde besøke et nytt turmål i området. Planer kan riktignok bli endret dersom Turvenninne er i modus til en tur som er minst like mye trening som tur (bratt bakke inngår!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. april 2023 #2606 Del Skrevet 6. april 2023 Imponerende mye program til å skulle vært en borte-påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. april 2023 Forfatter #2607 Del Skrevet 6. april 2023 Daria skrev (2 timer siden): Imponerende mye program til å skulle vært en borte-påske. Det kom liksom bare deisende inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. april 2023 #2608 Del Skrevet 6. april 2023 Sånt skjer Det er jo fint det kan komme hyggelige ting deisende også, ikke bare uforutsette tannproblemer og den slags... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. april 2023 Forfatter #2609 Del Skrevet 6. april 2023 Daria skrev (4 timer siden): Sånt skjer Det er jo fint det kan komme hyggelige ting deisende også, ikke bare uforutsette tannproblemer og den slags... Tannproblemene var for så vidt ikke helt uforutsette, det var bare timingen som jeg ikke hadde kontroll på. Har alltid hatt i bakhodet at den tanna en dag ville kunne forlate meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. april 2023 Forfatter #2610 Del Skrevet 7. april 2023 Bør vel ut og røre meg litt i dag. Må bare våkne litt først. For en som ikke er vant til festligheter så er det sent å komme inn døra halv ett om natta etter påskeparty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. april 2023 #2611 Del Skrevet 7. april 2023 Tar tid å komle igang her også i dag, om det er noen trøst... Var det trivelig i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2023 #2612 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Roadrunner skrev (8 minutter siden): Tar tid å komle igang her også i dag, om det er noen trøst... Var det trivelig i går? Skal du lage komle i dag? Her var planen en rusletur, men stesønn har meldt at han er underveis for å besøke sin gamle far, så da blir det kokkelering på meg… Endret 7. april 2023 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. april 2023 #2613 Del Skrevet 7. april 2023 Hadde ikke tenkt å komle i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. april 2023 Forfatter #2614 Del Skrevet 7. april 2023 Roadrunner skrev (55 minutter siden): Var det trivelig i går? Jepp, det var riktig hyggelig. En gjeng voksne folk med masse gode historier. Følte meg bittelitt utafor siden en del av dem var familie/barndomsvenner som kunne mimre om hendelser jeg naturlig nok ikke har vært en del av. Men jeg kunne jo fint le av de livlige gjenfortellingene likevel. Fra før kjente jeg bare vertinnen, pluss at jeg har møtt samboeren hennes noen ganger når han har vært med oss på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. april 2023 #2615 Del Skrevet 7. april 2023 Så bra det var vellykket - å treffe nye mennesker kan jo være litt spennende (hvertfall for de av oss som ikke har sprudlende sosialt utadvendthet som grunninnstilling). Hjemme ettermidnatt tyder som regel på en svært hyggelig kveld i min verden Sauen Shaun skrev (1 time siden): Her var planen en rusletur, men stesønn har meldt at han er underveis for å besøke sin gamle far, så da blir det kokkelering på meg… Kommer man uplanlagt på en langfredag, er det begrenset hva man kan forvente av servering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2023 #2616 Del Skrevet 7. april 2023 Daria skrev (2 timer siden): Kommer man uplanlagt på en langfredag, er det begrenset hva man kan forvente av servering... Jepp. Men man kommer langt med kjøttdeig og rundstykker fra fryseren og Toro gryterett i kjøkkenskuffa… Et riktig gourmetmåltid fikk han servert. Men han var mett, og virket fornøyd, da han dro. Og jeg skal ha meg en ettermiddagshvil nå. For den mannen tapper meg for energi bare ved sitt nærvær… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. april 2023 Forfatter #2617 Del Skrevet 7. april 2023 Daria skrev (7 timer siden): Så bra det var vellykket - å treffe nye mennesker kan jo være litt spennende (hvertfall for de av oss som ikke har sprudlende sosialt utadvendthet som grunninnstilling). Hjemme ettermidnatt tyder som regel på en svært hyggelig kveld i min verden Rene risikosporten for meg som er megaintrovert , men hun har invitert meg flere ganger nå ved forskjellige anledninger og denne gangen passet det faktisk for meg også så jeg hoppet i det. Har hvilt meg opp nå i dag etter tre dager med "møte folk". Det ble en tur langs en nylig opprettet tursti ikke så veldig langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. april 2023 Forfatter #2618 Del Skrevet 8. april 2023 (endret) Muligens burde jeg se litt mindre spøkelsesjakt om dagene mens jeg sitter med strikketøyet . Har tilbragt de siste dagene med å se "Kindred Spirits" på Discovery+ og i natt våknet jeg to ganger av at noe skrapte i taket over meg... Skvatt selvsagt himmelhøyt. Hjernen er ikke på sitt mest logiske akkurat i oppvåkningsøyeblikket. I våken tilstand tilskriver jeg det selvsagt "treskoduene" som har funnet sitt perfekte bosted ved arken på taket mitt, men det tar noen sekunder før jeg kommer til det stadiet av våkenhet. Synes forresten de duene kunne stappe nebbet under vingen og sove om natta. Endret 9. april 2023 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2023 Forfatter #2619 Del Skrevet 9. april 2023 Hurra, duene holdt noenlunde fred i natt, eller så sov jeg tyngre. Ble iallfall ikke vekket av "mystisk skraping". Minuset er at jeg forsov meg i morges... Dermed kverker jeg løs plan for dagen som innebar litt lengre kjøretur før luftetur. Det hjelper dessuten på plankverking at værgudene ifølge yr ikke er helt sikre på hva de skal finne på i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. april 2023 Forfatter #2620 Del Skrevet 15. april 2023 Argh. Duene holdt fred i natt, men det gjorde ikke flyrutene. Det går en del fly over her men det er svært sjelden jeg våkner av dem. Må ha vært en kombo av at det gikk rett over og atmosfæriske forhold. Måtte uansett opp og på do så jeg tok en sjekk på hvem det var. Husker ikke hvor den skulle fra, men den skulle i allfall til Chicago. Den banditten! I sagaen om tenner, eller mangel på ditto, så venter jeg fremdeles på fastinstallasjon. Det fører til en heller sulten morgen i dag. Glemte å kjøpe noe til frokost ut fra den logikken at jeg skal ha grøt i dag og bake brød i morgen. Ingen av delene hjelper mye på dagens frokost. Fant omsider en rest HonniKorn. Har i hauger og lader med frokostblanding men den inneholder såpass mye harde frø at jeg tør bare ikke. Glemt å bestille kaffe har jeg også. Ble en pakke Starbucks fra Coop for å holde nøden fra døra til jeg får med meg hjernen min igjen og får bestilt ny ladning. Time hos tannfeen i uka som kommer så jeg håper jeg får fastinstallasjonen da. Jeg har forresten rare drømmer for tiden. I uka som gikk hadde jeg en som virkelig tok kaka. Da møtte jeg farmor igjen i drømme. Vi var "bestevenner" da jeg var barn men dessverre døde hun da jeg bare var 7 år så jeg fikk ikke ha henne så lenge. I drømmen var hun yngre enn jeg husker henne, men fullt klar over hvem og hva jeg var. Som voksen er jeg mer tilbøyelig til å bruke navn på mennesker så hun etterlyste kallenavnet jeg hadde på henne som barn: "Har du ikke tenkt å kalle meg XYZ lenger?" Skikkelig koselig drøm, men lurer veldig på hva som har trigget den. Som oftest når jeg drømmer så kan jeg spore drømmene tilbake til noe jeg har opplevd eller vært opptatt av i det siste, men den der kom ut fra tomme intet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå