Cata Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #2561 Del Skrevet 28. januar 2023 Daria skrev (2 timer siden): Det finnes ikke noe som heter for mye klær (men for lite skapplass kan vøre en reell problemstilling...) Du er inne på noe der. Strikkegensere tar plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. januar 2023 Forfatter #2562 Del Skrevet 28. januar 2023 Strikking og TV er god kombo, men nå er det ikke mer å se på i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. januar 2023 Forfatter #2563 Del Skrevet 29. januar 2023 Grrr. Klesvask i dag også, men selve vasken tar 2,5 timer og så kommer tørketrommel etterpå. Mistenker søndagstur utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #2564 Del Skrevet 3. februar 2023 Rehab! Fikk booket meg massasjetime etter jobb i dag. Skuldre og nakke satte pris på tiltaket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #2565 Del Skrevet 4. februar 2023 De satte kanskje litt mindre pris på tiltaket i morges. Jeg er ikke gul og blå men jammen kjennes det som om jeg burde være det. Tror kanskje likevel det blir en time til uka også. Kjenner jeg er litt løsere i fisken enn jeg var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. februar 2023 #2566 Del Skrevet 4. februar 2023 No pain, no gain... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #2567 Del Skrevet 5. februar 2023 Daria skrev (14 timer siden): No pain, no gain... I dette tilfellet stemmer det veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #2568 Del Skrevet 5. februar 2023 Hm, er det vanlig å få SMS om at noen har sendt snap? Har aldri fått det før men virker som det dukker opp fra en av mine snapvenner. Jeg vet det er en ekte bruker for det er min kusine og vi avtalte omsider å legge hverandre til, men det skal da ikke komme meldinger...? Sjekket snap og så det ikke var kommet noe nytt og innførte ASAP tofaktorautentisering, men plutselig var kusine øverst på vennelista også akkurat som om hun nettopp hadde sendt noe, men det stor 6d under så...ikke noe nytt fra den kanten. Lurer på om det er snap, mobilen eller noe(n) andre som tuller med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #2569 Del Skrevet 5. februar 2023 Dagens spasertur ble av det dyrere slaget . På vei hjem (ja, jeg kjørte et stykke for å gå tur) så bestemte jeg meg for å fylle bensin siden tanken var under halv og prisen på den lokale stasjonen OK etter dagens standard. I et anfall av inspirasjon så sendte jeg bilen gjennom bilvasken også. Greit å få vekk noe veisalt. Siden jeg likevel var på en stasjon så fornyet jeg "kaffeabonnementet" som jeg har stor glede av på langturer. *cachinggggg....* 💸 Og selvsagt, da jeg skulle kjøre ut fra stasjonen og sveipe vekk de siste vanndråpene fra den nyvaskede bilen så var det tydelig at jeg må ha et nytt vinduspusserblad i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #2570 Del Skrevet 18. februar 2023 Mer penger brukt - jeg har fått meg ReMarkable. Har siklet litt på den siden den kom på markedet, men har ikke vært villig til å betale prisen. Det er tross alt grenser for hvor mye jeg skriver for hånd. Dermed har jeg ligget og lurt i kulissene på Finn en stund og kom omsider over en pent brukt versjon 1 til grei pris. Dermed ble det handel gitt. Plutselig har jeg begynt å notere litt for hånd på jobben igjen, og siden den også kan leses på så har et par av pdf strikkemønstrene mine funnet veien inn på den i egen mappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #2571 Del Skrevet 25. februar 2023 Det burde da være helt unødvendig å ringe meg med ukjent nummer på en lørdagsmorgen. Eier ikke scammerne medkjensle??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. februar 2023 #2572 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg antar at dette er et retorisk spørsmål...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #2573 Del Skrevet 25. februar 2023 Daria skrev (5 timer siden): Jeg antar at dette er et retorisk spørsmål...? Veeeeelllll.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #2574 Del Skrevet 26. februar 2023 Latsabbdag med strikketøy og TV. (Samt vaskemaskin og oppvaskmaskin.) Kjenner litt på dårlig samvittighet for at jeg ikke gikk søndagstur, men siden jeg var på trening fredag og skal på trenining i morgen igjen og kurs på tirsdag så droppet jeg "må". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #2575 Del Skrevet 4. mars 2023 3. "Riddari" genser er ferdig og ligger til blokking. Må bare bli helt tørr så pakker jeg den i morgen og får sendt den til den forhåpentligvis lykkelige mottaker på mandag. Bestillingsprosjekt for venninne dette også så jeg bare krysser fingre for at vi har beregnet størrelsen rett. Av en eller annen grunn blir genserne jeg lager videre enn det måltabellen skulle tilsi, men når jeg prøver å telle masker er jeg temmelig nær oppgitt strikkefasthet. Av og til avviker det en maske på 10 cm, men det synes jeg er for lite til å endre pinnestørrelse. Tror den blir bra, men er likevel spent på å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2023 #2576 Del Skrevet 4. mars 2023 Å strikke på bestilling tar jeg nok aldri sjansen på. Det kommer til å gå galt Men har en drøm om å strikke til meg selv en dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2023 #2577 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Jeg fikk sms fra min mor forleden kveld - om jeg trengte ullsokker? Eller kanskje en genser? Hun manglet strikketøy og var litt desperat Endret 4. mars 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2023 #2578 Del Skrevet 4. mars 2023 Daria skrev (1 time siden): Jeg fikk sms fra min mor forleden kveld - om jeg trengte ullsokker? Eller kanskje en genser? Hun manglet strikketøy og var litt desperat Og hva takket du ja til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2023 #2579 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg antydet at et par vanter kunne vært nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #2580 Del Skrevet 4. mars 2023 Sauen Shaun skrev (3 timer siden): Å strikke på bestilling tar jeg nok aldri sjansen på. Det kommer til å gå galt Men har en drøm om å strikke til meg selv en dag… Er ikke så skummelt når man først har gjort det et par ganger. Blir jo gratis hobby av sånt. (De betaler for garnet. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå