Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Drømmer er merkelige... Jeg har mange og kompliserte - noen kan  jeg se hvor kommer fra, men med de fleste har jeg ikke peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stinker... Eller muligens ikke, men jeg fikk ikke kveldsdusjen min i går :fnise: . Hørte noe styr ute i gata og med ett var vannet skikkelig brunt både i toalettsisterne og håndvask. Hørtes ut som om noen romsterte med et kumlokk. Av naturlige årsaker utgikk dusjen, dels fordi jeg ikke ville dusje i skittent vann men mest fordi jeg ikke ville bruke varmtvann så den gørra der kom inn i varmtvannsberederen. Heldigvis hadde jeg pusset tennene rett før så det gikk greit. 

Vannet er klart igjen i dag, men doskåla trenger visst mer en en skrubb for å bli hvit igjen i bunnen. Hva som nå enn var i vannet har lagt seg på bunnen og fikk ikke vekk alt i første skrubb ser jeg. 

Uansett - vurderer om dette kan bli dagen for årets første forsøk på joggetur ute, så kan jeg ta den dusjen når jeg kommer inn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal helst ikke føle seg mer skitten etter en dusj, hvertfall ikke så lenge man  dusjer alene..

Sauen Shaun skrev (23 timer siden):

Mange rare drømmer her også. Men det er stort sett marerittene jeg husker… :sukk:

Jeg bråvåknet i natt med høy puls og mareritt-følelse. Jeg hadde drømt at mamma invaderte leiligheten min og begynte å vaske og styre helt uoppfordret og uønsket... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (6 timer siden):

Jeg bråvåknet i natt med høy puls og mareritt-følelse. Jeg hadde drømt at mamma invaderte leiligheten min og begynte å vaske og styre helt uoppfordret og uønsket... :fnise: 

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite vasking og styring her, men nå har jeg i rask rekkefølge jogget (!), gått tur med venninne, spist middag og satt brøddeig. Nå må jeg bare få slått på vaskemaskinen så jeg får rent treningstøy i uka som kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 minutt siden):

Lite vasking og styring her, men nå har jeg i rask rekkefølge jogget (!), gått tur med venninne, spist middag og satt brøddeig. Nå må jeg bare få slått på vaskemaskinen så jeg får rent treningstøy i uka som kommer. 

Innholdsrik søndag 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (2 minutter siden):

Innholdsrik søndag 👍

Godt det snart er arbeidsuke igjen så man kan få slappet av :fnise: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (3 minutter siden):

Godt det snart er arbeidsuke igjen så man kan få slappet av :fnise: . 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pensumlesing, klesvask, opprydning i vinduskarmen (og tilhørende tur ut med søpla, det ble noen bio-poser med slitne planterester gitt!) og endelig snart middag her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for meg. Tannlegetime i uka som gikk førte ikke til nye tenner :sur: . Hadde håpet, men ikke forventet, at de ville ligge klar. Jeg skulle bare inn til sjekk så han fikk sett om jeg gror som jeg skal. Alt var i henhold til planen unntatt det faktum at "gebisset" hadde løsnet. Det oppdaget han da han skulle løsne det for å sjekke trekkesåret. 

"Oisann, den var løs."

Det ante meg at noe hadde skjedd, men trodde ikke den hadde løsnet helt. 

Etter sjekk skulle tennene på plass igjen. Mens han pusset vekk gammelt lim så ba han assistenten om å blande "det klare limet". De har visstnok et transparent og ett hvitt og han hadde inntrykk av at det hvite var litt sterkere. Ergo ble jeg mildt forbauset der jeg satt med min nå meget luftige og ikke videre lekre tanngard 

"Hva for noe? Ikke det hvite?"

"Neida, nå er jo påsken over så vi kan fikse om det skulle løsne igjen."

"Jaaa, men jeg fkal ut og reife fnart. Jeg fkal på den påfkeferien jeg måtte utfette."

Det ER ikke enkelt å si "S" når vesentlige deler mangler i fronten....

Jeg fikk det hvite limet denne gangen også. 

Dessuten får jeg de permanente tennene i første halvdel av mai så jeg er godt fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Greit å få lim som holder til etter ferien ja… 

"Måtte det bare vare"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Du får ta med en tube Karlsson's på tur...

Hvif jeg bare ikke ender med å lime for mye. #soundofsilence

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...