Anoia Skrevet 3. oktober 2014 #41 Del Skrevet 3. oktober 2014 TS, du har min dypeste sympati. Magetrøbbel kan komme som lyn fra klar himmel, og du hadde skikkelig uflaks. Jeg tror at den beste måten å takle det på og opprettholde den sosiale statusen vil være å fortsette på skolen, heve hodet og forsøke å ta det med litt humor og selvironi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 3. oktober 2014 #42 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Helt seriøst, den beste måten å takle dette på er å møte opp som vanlig med hevet hode og late som du ikke bryr deg. Kommer det mot formodning noen morsomheter tar du det med en stor porsjon selvironi og en eller annen "drit i det" referanse og "sånt kan skje den beste". Ev. hvisking og tisking overser du glatt. Hva de tenker er ikke noe du trenger å bekymre deg over, så fremt du ikke er tankeleser . Alle tenker jo tusen ting bevisst eller ubevisst om de fleste de møter, det betyr jo ingenting, og er glemt i neste sekund. Det er mye mer sannsynlig at de vil huske dette om du blir borte et par ganger og du så kryper langs veggene og prøver å være usynlig når du kommer tilbake. Det er rett og slett ikke så morsomt å erte de som ikke bryr seg. Mistenker at det reddet meg fra å bli mobbet opp til flere ganger i oppveksten, flere bilder fra den gang lyser "åpenbart mobbeobjekt" . Endret 3. oktober 2014 av Leeloo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #43 Del Skrevet 3. oktober 2014 Spenstig at enkelte sier det "skjer så ofte" at folk f.eks. blør så det surkler på stolen eller lignende ting, slik at det glemmes. Det er ikke ofte folk sender ut kroppsvæsker av nedre halvdel av kroppen i forelesninger, jeg hadde jo husket det godt. Jeg hadde imidlertid ikke konfrontert vedkommende med det, og heller ikke behandlet vedkommende noe annerledes i ettertid. Folk bør være ærlige nok til å si til TS at dette jo ikke er noe som skjer en tre-fire ganger pr. forelesning der de selv studerer. Det er det jo ikke, jeg har ikke opplevd noe lignende på fire års studier til nå. Men det er bare ikke så jævlig farlig, folk er voksne nok til å ikke holde det mot deg eller synes noe verre om deg som følge av det. Du må bare bite tennene sammen og gå på forelesning igjen, TS. Ja, det er kjipt. Ja, det føles flaut. Men folk kommer ikke til å rope "Ey, diaréberta!" etter deg, og de bryr seg ikke all verden. En god latter en gang. Anonymous poster hash: d5503...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 3. oktober 2014 #44 Del Skrevet 3. oktober 2014 Bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse! Hehe, fra spøk til alvor: Med tiden blir det glemt, men skjønner jo at det er flaut akkurat nå, men ikke la det ødelegge utdanningen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2014 #45 Del Skrevet 3. oktober 2014 TS - snask deg tilbake til skolebenken. Som det er skrevet i et tidligere innlegg her: Slikt kan skje den beste. Du har to valg: 1) Gå på forelesning med hevet hode, og de som fikk med seg uhellet ditt, vil etter tid glemme det av; eller 2) Trekke deg fra forelesning og studium, noe som igjen vil få folk til å lure, og dermed sørge for at denne uheldige hendelsen virkelig forankres i hukommelsen til folk. Og for å sitere Arthur Arntzen: Humoren har lyst som ei fyrlykt i svartnatta og vist leia inn tell havn og tell den løkkelige erkjennelsen at ingenting va så galt at det ikkje kunne ha vore verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #46 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hadde nok ikke glemt om en klassekamerat dreit på seg foran hele klassen, nei. Men jeg hadde ikke endret synet mitt på vedkommende av den grunn, annet enn at jeg vil huske at der er han fyren som var så uheldig å drite på seg i all offentlighet. Det er vel det som kalles å drite seg ut...Anonymous poster hash: 84ea1...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #47 Del Skrevet 3. oktober 2014 Selvironi! Hvorfor kastet du klærne? Du kunne vasket dem. Anonymous poster hash: cb802...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 3. oktober 2014 #48 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hadde du bare hatt et gammelt Donaldblad hadde stolen vært så god som ny... Pffft! Donaldblad funker bare i bilseter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #49 Del Skrevet 3. oktober 2014 Trøst deg med at klassekameratene dine faktisk er de som dummet seg ut her. Det som skjedde med deg var ufrivillig og ikke noe du kunne styre. Klassekameratene dine er voksne mennesker som kan styre sin oppførsel. Høres ut som de reagerte på en svært umoden måte. Jeg skjønner at dette er ubehagelig, men som de andre sier så må du bare bite dette i deg og gå videre. Du vil angre hvis du slutter på et studie pga dette. Anonymous poster hash: c6a9a...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #50 Del Skrevet 3. oktober 2014 Huff, TS. Jeg tror jeg ville ha gravd meg til Mexico med en teskje og byttet identitet om det var meg. Jeg ville ikke mobbet deg eller tenkt vondt om deg, ville bare ha syntes forferdelig synd på deg. Jeg tror ikke jeg ville ha glemt det med det første - men jeg tror jeg har sympati nok til å prøve å se forbi hele hendelsen. Jeg har aldri bæsjet meg ut offentlig, men har jo hatt ganger der jeg har løpt som bare fy og nådd toalettet i grevens tid før the kraken ble unleashed (altså, så vidt ikke bæsjet med tilskuere), for magetrøbbel kan komme fryktelig brått på. Og selvsagt på den verste timingen. Du gjorde det jo ikke med vilje. Det var jo ikke som at du bæsjet på deg med vilje, lo en psykotisk latter, trampet på pulten og ropte "kamikaze!" mens du hev bæsj på veggen og tok en lapdance på live-TV. For å trøste deg, kan jeg komme med en episode som skjedde en medstudent av meg. Hun ble akutt psykotisk, helt ut av det blå. Kastet mat, diverse væsker og andre ting på folk i gangen, begynte å le og snurre rundt, løp til en plattform, vinket og sa mange rare ting, rullet rundt og begynte å knuse ting foran omtrent 100 tilskuere. Det var jo ikke hennes feil, men alle ble først litt paffe og det var en nervøs latter. Den første dagen var det kanskje noen som snakket om det, men etterhvert glemte folk det. Eller, vi har jo ikke glemt det, men det ligger latent i hukommelsen vår allerede nå. Og vi skjønner jo at hverken hennes tilfelle eller ditt tilfelle var med vilje, og at uheldige ting kan skje den beste. Men folk glemmer, eller så velger de å se forbi det. Du har min fulle medfølelse! Anonymous poster hash: 76a54...fe1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. oktober 2014 #51 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Har også svimt av i timen. Skulle holde foredrag og dette er det verste! Jeg var så nervøs og kaldsvettet før det var min tur. Da jeg reiste meg opp svimte jeg av. Men du må bare prøve å glemme dette. Jeg skjønner det er super pinlig, men livet går videre og du må ikke slutte. Det er jo ikke din feil. Shit happens. Endret 4. oktober 2014 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #52 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vet om en som plutselig mistet muskelkontrollen på både urinblæra og anus i det h*n gikk på bussen. Endte jo med at h*n både tisset og bæsjet på seg da. Grunnen til at det skjedde var en uoppdaget sykdom da. Skjønner at det er flaut, men shit happens! Anonymous poster hash: 97c82...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #53 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg opplevde noe flaut på Videregående.. Hadde mensen men glemt bind/tampong, så jeg stappet litt papir nedentil. Like etter en klasse, da vi alle var på vei ut i den trange ganga falt såklart dette lille papiret blodig ned på gulvet. Aner ikke hvor mange som fikk det med seg, men det var rimelig pinlig. Sånt skjer, jeg har lagt det bak meg og det samme bør du prøve på Anonymous poster hash: 51d38...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. oktober 2014 #54 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg opplevde noe flaut på Videregående.. Hadde mensen men glemt bind/tampong, så jeg stappet litt papir nedentil. Like etter en klasse, da vi alle var på vei ut i den trange ganga falt såklart dette lille papiret blodig ned på gulvet. Aner ikke hvor mange som fikk det med seg, men det var rimelig pinlig. Sånt skjer, jeg har lagt det bak meg og det samme bør du prøve på Anonymous poster hash: 51d38...e63 hvordan datt papiret ned på gulvet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #55 Del Skrevet 4. oktober 2014 hvordan datt papiret ned på gulvet egentlig? Var sommer og jeg hadde shorts på meg. Anonymous poster hash: 51d38...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå