sophh Skrevet 2. oktober 2014 #21 Del Skrevet 2. oktober 2014 "Hilsen kjempeanonym" Men altså, jeg skjønner at det må ha vært ufattelig flaut. Men sånn kan skje den beste! Synes ikke du skal la dette ødelegge for deg. Alle vet jo at å bæsje er normalt og alle kan ha uhell. Ikke alltid man kan stoppe det, og det vet nok de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #22 Del Skrevet 3. oktober 2014 Måtte bare poste dette bildet her. Anonymous poster hash: 2ba94...e03 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #23 Del Skrevet 3. oktober 2014 sånt som skjer ts... Anonymous poster hash: 44e50...a4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #24 Del Skrevet 3. oktober 2014 Anonymous poster hash: 44e50...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 3. oktober 2014 #25 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hadde de bare ledd.. Det hadde nesten vært bedre, men folk snudde seg bort. Noen rødmet, Jeg ble så flau at jeg løp ut av klasserommet.Anonymous poster hash: 385d5...07e Vet ikke om noen andre har nevnt det, men de gjorde nok dette for å skåne deg, ikke for å vise avsky eller noe. Det at de snudde seg bort altså. Men fy så fælt det der må ha vært. Jeg har gjort det selv en gang, magen bare tømte seg med voldsom kraft, helt utenfor min kontroll. Kunne glemme å knipe, for å si det sånn.. Var heldigvis alene akkurat da, og fikk reddet situasjonen til en viss grad i alle fall. Håper det lindrer litt å høre at du ikke er alene om denne elendigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 3. oktober 2014 #26 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det er flaut en stund fremover, men det går i glemmeboka. De aller fleste har hatt diaré en eller annen gang uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2014 #27 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ufrivillige diarè-ofre i offentligheten - forèn eder! Sommer og sol. Det er midt på dagen, og jeg er i minibanken midt i sentrum. Selvsagt er det mange mennesker ute. Og siden det er varmt ute, har jeg skjørt på. Istedet for bukse. Lite visste jeg at dette skulle bli min bane den dagen. For der står jeg da og skal ta ut penger. Kjenner en kolikkrie fra helvetes juv river gjennom kroppen, og et brøkdels sekund senere bare eksploderer mine nedre regioner i et fekalt fyrverkeri. Som selvsagt skvetter opp igjen i det det treffer gulvet. Så skjørtet er fullt av dritt, skoene er fulle av dritt, legger og lår er godt tilgriset av dritt de og. På gulvet ligger det en liten pytt av diarè. Hva i helvete gjør jeg nå? Jeg har ikke noe å tørke opp med. Eller tørke av meg selv med for den saks skyld. Foruten et altfor dyrt sjal av kasjmir som kostet meg to husleier. Her må det handles raskt. Ikke noe tid til å baske seg i selvmedlidenhet. Ingen tid til tårer og snørr. Det får jeg ta senere. Nå er det krisemestring som gjelder. Det er som sagt midt på dagen, og det er folksomt i gatene. Så jeg ofrer sjalet. Tørker av meg selv og tørker opp det jeg kan fra gulvet. Og ber til de høyere makter om at jeg aldri - ALDRI - finner et sikkerhetsvideo-opptak av denne hendelsen på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 3. oktober 2014 #28 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ufrivillige diarè-ofre i offentligheten - forèn eder! Kjenner en kolikkrie fra helvetes juv river gjennom kroppen, og et brøkdels sekund senere bare eksploderer mine nedre regioner i et fekalt fyrverkeri. Som selvsagt skvetter opp igjen i det det treffer gulvet. Så skjørtet er fullt av dritt, skoene er fulle av dritt, legger og lår er godt tilgriset av dritt de og. På gulvet ligger det en liten pytt av diarè. Og ber til de høyere makter om at jeg aldri - ALDRI - finner et sikkerhetsvideo-opptak av denne hendelsen på YouTube. Jeg ler så jeg griner! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 3. oktober 2014 #29 Del Skrevet 3. oktober 2014 Dette har skjedd meg også, men jeg var heldigvis hjemme da, men den flaue følelsen kom likevel. Det hele skjedde så fort og jeg rakk ikke toalettet. Mine tanker om din situasjon? Dette er snakk om voksne mennesker, så de er ikke fjortisser som vil erte deg for dette. Dette vil gå over etter 1 dag eller 2. Ja, det er flaut for deg og du skulle ønske at du kunne forsvinne inn i et sort hull akkurat nå. Men holdt hodet ditt høyt og gå på skolen. Nevner folk det for deg, så le med selv om det kanskje ikke er så lett for deg der og da. Dette går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 3. oktober 2014 #30 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tror faktisk dette skjer en god del mennesker, og har inntrykk av at det er mer normalt å snakke om at man har bæsjet på seg i voksen alder i sørlige strøk, enn i Norge. Vet ikke om det har noe med varmen å gjøre? Uansett, hvis du klarer å ta dette som en styrkeprøve og komme tilbake med hode hevet og heller le av det, gjerne med andre, enn å skamme deg, går nok dette helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 3. oktober 2014 #31 Del Skrevet 3. oktober 2014 Dette hendte meg og en gang, det var på en badepark utenfor Marbella et sted. Jeg tok en sklie som var relativt lang og klarte å få akutt diare sånn helt plutselig mens jeg sklir nedover. Ikke vet jeg om jeg etterlot meg et "spor" mens jeg skled ned, men jeg sjekket ikke og kom meg ut av vannet så fort som mulig. Jeg føler at jeg fikk et glimt av at vannet der jeg landet ble litt grumsete, men som sagt jeg bare kom meg bort derifra.Anonymous poster hash: 3106e...807 https://www.youtube.com/watch?v=NHYD1G1UdL0 Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 3. oktober 2014 #32 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er "rumleren" i min forelesning. Har skjedd sååå mange ganger at magen har rumlet noe villt og høyt at alle snur seg rundt. Du bør ikke droppe utdanningen din pga det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 3. oktober 2014 #33 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er "rumleren" i min forelesning. Har skjedd sååå mange ganger at magen har rumlet noe villt og høyt at alle snur seg rundt. Du bør ikke droppe utdanningen din pga det! Hva angår sosial status: "romleren" > "bæsjeren" Ikke sammenlignbart. Syns så absolutt hun bør droppe utdanningen sin over dette. Å utdanne seg kan man alltids gjør siden, men selvrespekten må man aldri gi slipp på. TS: Har du mulighet til å bytte skole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 3. oktober 2014 #34 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg fikk styrtblødning, 1 skoledag på ny skole. Blod over hele stolen, hele buksa. Midt på sommeren så hadde ikke noe å ta over meg. Stolen surklet som en svamp.Ville også slutte, men det tok noen dager og så var det glemt. Det skjer så mye at folk dveler ikke ved sånne ting særlig lenge. Anonymous poster hash: e9029...a22 Hadde du bare hatt et gammelt Donaldblad hadde stolen vært så god som ny... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 3. oktober 2014 #35 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Hva angår sosial status: "romleren" > "bæsjeren" Ikke sammenlignbart. Syns så absolutt hun bør droppe utdanningen sin over dette. Å utdanne seg kan man alltids gjør siden, men selvrespekten må man aldri gi slipp på. TS: Har du mulighet til å bytte skole? Håper virkelig du kødder nå. Hvis dette er noe folk henger seg opp i, så er de utrolig barnslige. Det beste er å gå på skolen, og hvis noen nevner det så prøver man å le av det eller bare si "jaja, shit happens". Endret 3. oktober 2014 av The damned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #36 Del Skrevet 3. oktober 2014 Men om jeg hadde sittet i klasserommet å hørte noen slippe en bakfis med bonusmateriale så tror jeg at jeg rett og slett ville latt som ingenting, nettopp fordi det er pinelig for deg. Jeg tror i alle fall det er det jeg hadde ønsket i samme situasjon. Og siden ingen lo der og da så kan det jo hende de tenker i samme baner. Og du kan jo ikke droppe utdanningen for det da:) Om noen skulle finne på å kommentere/spørre om det så tror jeg at jeg bare ville tatt en; takk for påminnelsen, haha! Shit happens! Humor er fantastisk forsvar:) Anonymous poster hash: 74e11...20f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 3. oktober 2014 #37 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde flyttet til utlandet og nyttet navn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 3. oktober 2014 #38 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde flyttet til utlandet og nyttet navn. This. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #39 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde nok husket det i lang tid etterpå...i mitt hode ville denne personen blitt "den som dreit i buksen". Det er ikke så lett å glemme en slik uvanlig hendelse... Og jeg ville tenkt hvorfor i all verden at denne personen ikke forstod at det var på tide å gå på do før det var for sent. Anonymous poster hash: 74261...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #40 Del Skrevet 3. oktober 2014 Drit i.Anonymous poster hash: c00e3...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå